Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
M57 był wybierany kilka razy z rzędu najlepszym silnikiem roku, poza tym 4 cylindry nigdy nie będzie równać się z r6 - nieważne jakie tam "cuda" wrzucą" :P
  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ale akustycznych doznań w postaci szurającego łańcucha nie znajdziesz w M57... a to już jest inna kultura pracy :norty:
Opublikowano
M57 był wybierany kilka razy z rzędu najlepszym silnikiem roku, poza tym 4 cylindry nigdy nie będzie równać się z r6 - nieważne jakie tam "cuda" wrzucą" :P

Pod wieloma względami N47 przewyższa stare 3,0. Jest duzo lżejsze i ma większa moc od wielu słabszych wariantów, a do tego mniej pali. Oczywiście ze kultura pracy R6 jest wzorowa, ale co z tego? To ciagle diesel i rozwodzenie sie nad tym ze jeden ciut mniej drży czy klekoce jest bez sensu. Jesli ktoś chce silnik o dużej kulturze pracy to kupuje owszem R6, ale benzynowe. N47 tez był silnikiem roku.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
jedno i drugie to zwykle pierdzidełko.... nad czym tu sie tak rozwodzic ;) jedno i drugie sie psuje i trzecie tez....
Opublikowano
M57 był wybierany kilka razy z rzędu najlepszym silnikiem roku, poza tym 4 cylindry nigdy nie będzie równać się z r6 - nieważne jakie tam "cuda" wrzucą" :P

Oczywiście ze kultura pracy R6 jest wzorowa, ale co z tego? To ciagle diesel i rozwodzenie sie nad tym ze jeden ciut mniej drży czy klekoce jest bez sensu.

 

Ty zacząłeś to rozwodzenie tutaj:

 

n47 to ogromny skok dynamiki, elastyczności , kultury pracy a do tego o wiele niższe spalanie od poprzednika.

 

Zresztą bezsensowne bo potem przyznałeś rację :mad2:

Opublikowano
Sto procent racji, w przypadku BMW trzeba tez brac pod uwage zmiany konstrukcyjne silnika. Modele po marcu 2011 sa wg BMW na tyle zmodyfikowane, ze nie ma potrzeby bać sie zerwania lancucha.

 

Pozyjemy zobaczymy :norty:

Zwroc uwage ,ze auta z 2011, jesli nawet sa urzytkowane przez przedstawicieli handlowych w de, to dopiero w tym roku zaczna dochodzic do jakis wiekszyc przebiegow ok 160 kkm i moze sie okazac ,ze jest ta sama lipa. :duh:

 

 

Hm,czy lipa to nie wiem,lecz łańcuch trochę szurał,a ze posiadam jeszcze gwarancje to serwis wymienił rozrząd i już nic nie szura :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D

Mowa o 320D 184 PS z 07.2011 roku.

Ciekaw jestem czy za jakies 50 000km szuranie powróci??? :duh:

A tak bez powodu łańcucha pewnie nie wymienili,najpierw auto musiałem oddac na caly dzień w celu specjalistycznej diagnozy...pozniej kwestia kto ile ma zaplacic-czytaj BMW fabryka i gwarant bo to była gwarancja Euro plus(ubezpieczalnia).

Obie strony razem pokryly koszty,serwis wykonał usluge i jak na razie spokój :cool2: :cool2: :cool2:

icon4.png
Opublikowano
Sto procent racji, w przypadku BMW trzeba tez brac pod uwage zmiany konstrukcyjne silnika. Modele po marcu 2011 sa wg BMW na tyle zmodyfikowane, ze nie ma potrzeby bać sie zerwania lancucha.

 

Pozyjemy zobaczymy :norty:

Zwroc uwage ,ze auta z 2011, jesli nawet sa urzytkowane przez przedstawicieli handlowych w de, to dopiero w tym roku zaczna dochodzic do jakis wiekszyc przebiegow ok 160 kkm i moze sie okazac ,ze jest ta sama lipa. :duh:

 

 

Hm,czy lipa to nie wiem,lecz łańcuch trochę szurał,a ze posiadam jeszcze gwarancje to serwis wymienił rozrząd i już nic nie szura :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D

Mowa o 320D 184 PS z 07.2011 roku.

Ciekaw jestem czy za jakies 50 000km szuranie powróci??? :duh:

A tak bez powodu łańcucha pewnie nie wymienili,najpierw auto musiałem oddac na caly dzień w celu specjalistycznej diagnozy...pozniej kwestia kto ile ma zaplacic-czytaj BMW fabryka i gwarant bo to była gwarancja Euro plus(ubezpieczalnia).

Obie strony razem pokryly koszty,serwis wykonał usluge i jak na razie spokój :cool2: :cool2: :cool2:

 

 

Gdyby mieli pewność, że się nie zerwie to by nie wymienili, tylko stwierdzili, że ten silnik tak ma chodzić...

Opublikowano

hm,ja to widze tez trochę inaczej,serwis chciał zarobić i była okazja.

Łancuch szurał a to nie podobalo się mi-w końcu mam gwarancje i jestem upierdliwym klientem :norty: :norty: :norty: :norty:

Być może tylko cos poprawili aby nie szurał (pewnie tak było),Suma summarum nic już nie szura,a na słowo czy rachunki wystawione w serwisie to nie wierze,musze sam zobaczyc :norty: :D :D :D :D

icon4.png
Opublikowano
hm,ja to widze tez trochę inaczej,serwis chciał zarobić i była okazja.

Łancuch szurał a to nie podobalo się mi-w końcu mam gwarancje i jestem upierdliwym klientem :norty: :norty: :norty: :norty:

Być może tylko cos poprawili aby nie szurał (pewnie tak było),Suma summarum nic już nie szura,a na słowo czy rachunki wystawione w serwisie to nie wierze,musze sam zobaczyc :norty: :D :D :D :D

 

 

Wiele rzeczy może się nie podobać, a to nie oznacza, że serwis to wymieni/naprawi, szczególnie jeśli nie ma to wpływu na funkcjonalność samochodu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cześć,

 

mam pytanie czy cena 8,5 tyś zł za silnik N47 A z przebiegiem 70 tyś plus wymian jest sensowna ?

 

warto się pchać? przecież tam też rozrząd może być do roboty...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cześć,

 

mam pytanie czy cena 8,5 tyś zł za silnik N47 A z przebiegiem 70 tyś plus wymian jest sensowna ?

Lepiej wykonac remont wiesz co masz do tego taniej cie to wyniesie.

Opublikowano
Cześć,

 

mam pytanie czy cena 8,5 tyś zł za silnik N47 A z przebiegiem 70 tyś plus wymian jest sensowna ?

Co ty nie poważny jesteś? Nie ma sensu.

Opublikowano
Cześć,

 

mam pytanie czy cena 8,5 tyś zł za silnik N47 A z przebiegiem 70 tyś plus wymian jest sensowna ?

Co ty nie poważny jesteś? Nie ma sensu.

 

To co mam zrobić ?? naprawa jest za podobne pieniądze

51872163352_7c9ff57746_o.jpg
Opublikowano
Trochę dużo. W 6-7 tyś powinno się zmieścić z robocizną, silnikiem gołym - chyba że masz f-vat. Jeśli się jednak zdecydujesz to: pro forma nowy rozrząd plus sprawdzenie bloku pod kątem mikropęknięć/pęknięć oraz sprawdzenie panewek w jakim są stanie i wtedy można chwilę odetchnąć i pojeździć ''spokojnie'', chociaż przy tym silniku...
Opublikowano
Kota, napisz lepiej jak odbierasz przesiadkę ze starego na nowy.

Aaa już kiedyś pisałem...

Generalnie wszystko na plus :D :D :D :D

Moc,ekonomia i wyposazenie jak dla mnie wszystko jest w nowym lepsze :cool2: :cool2: :cool2:

Choc ogólnie na M57TU2 jak dla mnie tez było ok,przed sprzedażą najechane miałem 290 000km i wszystko było fabryczne z wyjątkiem filtrów :norty: :mrgreen: a tak na poważnie to tylko tarcze i klocki wymieniałem i opony,zarówki i przy 220 000km dałem do wypalenia w piecu dpf (koszt 500pln)przy okazji wymieniłem termostaty bo bylo max 80 ℃,turbo,zawieszenie,motor itd. fabryczne do końca użytkowania,mam nadzieje ze z nowym będzie podobnie choć łańcuch wymieniony w zasadzie profilaktycznie :norty: :norty: :norty:

icon4.png
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czy przy wymianie rozrządu konieczna jest wymiana: 11 27 7 800 523 -srodkowe kolo walkow wyrownowazajacych? Z tego co wyczytałem, nikt nie wymieniał tego koła. Dotyczy N47d20A.

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Cześć,

 

mam pytanie czy cena 8,5 tyś zł za silnik N47 A z przebiegiem 70 tyś plus wymian jest sensowna ?

Rozumiem, że masz na myśli słupek z głowicą ??? Czy sam słupek ???

Opublikowano

Czy zerwał się już komus łańcuch w silniku C?

 

Moje auto: BMW 320d 2010 rok 163 KM (ED) - przebieg 195 tys

 

Na zimnym jak go odpale nic nie szura i nie ma problemu. Jednak jak sie rozgrzeje slychac dość wyraźnie szuranie...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
z tymi 200k to bym nie przesadzał ale realnie 120-130 pewnie nowy łańcuch osiągnie bez strachu :norty:
Opublikowano
Wjade dzisiaj do garażu bo wtedy najlepiej słychać i nagram telefonem to ocenicie czy szura czy szeleści;). W każdym razie jest to rytmiczny dźwięk. Auta nie chce sprzedać, więc jak będzie trzeba to sie zrobi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie spotkałem sie jak dotąd z sytuacja by łańcuch po wymianie sie zerwał. Masz jakieś dane na ten temat ? Części są zmodyfikowane a nie te same.

 

Bo może nikt nie zrobił jeszcze 200k po wymianie? nie pomyślałeś :) ponadto jest jeszcze kwestia tego wału który też się zużywa...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.