Skocz do zawartości

320d planuje zakup auto ma przejechane 330 tyś km


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

cwaniactwo mamy za bardzo we krwi.

 

Aż tak bym nie przesadzał... to kwestia biedy Polaków i wielkich aspiracji finansowo-motoryzacyjnych.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Bo jak Niemiec ma przyciąć Polaka na 500 euro i ryzykować utratę opinii, gdy zarabia ok.3-4tys euro/miesiąc to nie wiem czy mu sie chce tracić czas na głupoty ;)

Niestety co można powiedzieć o Niemcach to można ale to naród bardziej honorowy niż... my ;)

 

 

Bo dla przecietnego Niemca 500 euro, to tyle co dla przecietnego Polaka 50 czy 100zł.... Arab okradnie czy oszuka nawet za 5 euro, ale to jeszcze inna kwestia.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

no ale 300 tyś 320d to już odczówa , ja boje się że 400 zrobie na mineralu , leje półsyntetyk i go wiecznie dolewam :) minerala do tego silnika lać , to mi deko głupio a i tak dużo gęstszy po zagrzaniu nie będzie 350 tyś to ja dawno przekroczyłem no i :cry2: jezdzi normalnie , pali normalnie , jedynie zaraz po odpaleniu musze go potrzymać na obrotach tak z 1200 przez może 30 sec i pużniej smiga , jak kazdy no ale teraz codziennie rano olej sprawdzam , dojezdzam z krakowa do gdańska i połowa miarki znika . jak miałem 330 tyś to sie chwaliłem że bardzo pozytywnie , ze oleju dolewam , ale niedużo , na 333 tyś przebiegu mi kolega robił zdjęcie zegara bo specjalnie same 3 na zegarze :norty: wystawiłem auto raz na allegro , mając niecałe 300 tysięcy przebiegu , 18 tyś za 98 rocznik , dobre wyposażenie , drugi właściciel , auto od nowości w jednej rodzinie . dzwonili jedynie handlarze , pytali czy spuszczę do 14tyś . auto mam utrzymane pięknie , wszystko na czas wymieniane , nie mówię o samym oleju i filtrach . następny duży serwis na 390 tysięcy czyli w tym roku , tylko że nie warto.

 

 

panowie bądzmy realistami 300 tysięcy dla 320d to dużo . to jak 55 lat dla człowieka nadal chodzi , jak trzeba to biega , nawet podskoczy , podniesie itd śmiga ok

 

no ale każdy czasem choruje , jednego tylko czasem bolą plecy , a drugiego ? z autem podobnie , egzemplarz , eksploatacja itd

 

gdybym inaczej prowadził , pojazd służyłby mi nadal , gdybym był inaczej załadowany , miał lepsze trasy , drogi , paliwo ... to może działałby 20% dłużej może 30 ?

 

to nie VW i jego TDI na vp44 , z nim jedynie 530d czy 1.9 Td renaulta powalczy , albo jeszcze jakiś francuz . wiem jeszcze że automaty robią dużo większe przebiegi

 

 

 

jak masz kupować kota w worku za 15 to kup odemnie za 13 za kilka miesięcy , dołożysz 8 i jeszcze trochę pojezdzisz :) do tego dwumas , sprzęgło i śmigasz , powiedzmy że w 23-24 tysiącach się zmieścisz , odpowiada CI to ? , wkoncu sprzedam CI e46 za 13 tysięcy i to od forumowicza , powiem wręcz co jest do wymiany : http://allegro.pl/bmw-3-e46-320d-silnik-m47n-150km-kompletny-i2063668275.html do tego dolicz dwumas , sprzęgło , i pasowało by rozrząd wymienic przy okazji , niby nie ma takiej potrzeby , ale lepiej zrobić jak nie ... tylko że za 25 kupisz spokojnie e46 320d ,,,,

Opublikowano

Ja również nie obawiałbym się takiego przebiegu, sprawdź dokładnie ile możesz jeszcze jego stan i bierz. :cool2:

lepiej mieć wiadome 330tyś niż łudzić się że 150 tyś km.

Opublikowano
no ale 300 tyś 320d to już odczówa , ja boje się że 400 zrobie na mineralu , leje półsyntetyk i go wiecznie dolewam :) minerala do tego silnika lać , to mi deko głupio a i tak dużo gęstszy po zagrzaniu nie będzie 350 tyś to ja dawno przekroczyłem no i :cry2: jezdzi normalnie , pali normalnie , jedynie zaraz po odpaleniu musze go potrzymać na obrotach tak z 1200 przez może 30 sec i pużniej smiga , jak kazdy no ale teraz codziennie rano olej sprawdzam , dojezdzam z krakowa do gdańska i połowa miarki znika . jak miałem 330 tyś to sie chwaliłem że bardzo pozytywnie , ze oleju dolewam , ale niedużo , na 333 tyś przebiegu mi kolega robił zdjęcie zegara bo specjalnie same 3 na zegarze :norty: wystawiłem auto raz na allegro , mając niecałe 300 tysięcy przebiegu , 18 tyś za 98 rocznik , dobre wyposażenie , drugi właściciel , auto od nowości w jednej rodzinie . dzwonili jedynie handlarze , pytali czy spuszczę do 14tyś . auto mam utrzymane pięknie , wszystko na czas wymieniane , nie mówię o samym oleju i filtrach . następny duży serwis na 390 tysięcy czyli w tym roku , tylko że nie warto.

 

 

panowie bądzmy realistami 300 tysięcy dla 320d to dużo . to jak 55 lat dla człowieka nadal chodzi , jak trzeba to biega , nawet podskoczy , podniesie itd śmiga ok

 

no ale każdy czasem choruje , jednego tylko czasem bolą plecy , a drugiego ? z autem podobnie , egzemplarz , eksploatacja itd

 

gdybym inaczej prowadził , pojazd służyłby mi nadal , gdybym był inaczej załadowany , miał lepsze trasy , drogi , paliwo ... to może działałby 20% dłużej może 30 ?

 

to nie VW i jego TDI na vp44 , z nim jedynie 530d czy 1.9 Td renaulta powalczy , albo jeszcze jakiś francuz . wiem jeszcze że automaty robią dużo większe przebiegi

 

 

 

jak masz kupować kota w worku za 15 to kup odemnie za 13 za kilka miesięcy , dołożysz 8 i jeszcze trochę pojezdzisz :) do tego dwumas , sprzęgło i śmigasz , powiedzmy że w 23-24 tysiącach się zmieścisz , odpowiada CI to ? , wkoncu sprzedam CI e46 za 13 tysięcy i to od forumowicza , powiem wręcz co jest do wymiany : http://allegro.pl/bmw-3-e46-320d-silnik-m47n-150km-kompletny-i2063668275.html do tego dolicz dwumas , sprzęgło , i pasowało by rozrząd wymienic przy okazji , niby nie ma takiej potrzeby , ale lepiej zrobić jak nie ... tylko że za 25 kupisz spokojnie e46 320d ,,,,

mam niecałe 270 tyś i nic nie dolewam między wymianami , jeżdżę na pełnym syntetyku , nie muszę go rano trzymać na obrotach przez 30 sekund :))

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

mam niecałe 270 tyś i nic nie dolewam między wymianami , jeżdżę na pełnym syntetyku , nie muszę go rano trzymać na obrotach przez 30 sekund :))

 

Bo ten co dolewa co trasę, ma pewnie z 500tys km, tylko licznik mu przekłamuje ;)

Ja mam 280tys km w 330D i nic nie dolewam.

Jak kraść to miliony...jak jeździć to BMW!!
Opublikowano

no i właśnie o to toczy się dyskusja w temacie ...

przebieg 300 tyś nie jest straszny jeśli jest prawdziwy i lepszy taki niż na liczniku 150 tyś a w rzeczywistości 500 tyś !!!!

co lepiej byłoby gdyby gość z tych 300 zmienił na 190 tyś to podejrzewam że autor tematu kupiłby go odrazu .

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

cóż ja mam przebieg akurat ori i auto jest w rodzinie od nowości i spala mi olej półsyntetyczne w różnych ilościach. Wy nie dolewacie nic , a ja owszem . Jedyne jeszcze co zrobię to zmienię teraz olej na Motula i zobaczę czy będzie różnica gdyż może ostatnio przesadziłem z olejem gdyż za 5l zapłaciłem poniżej 100zł i polska marka ale możliwe że to właśnie fakt iż posiadam od was 1/3 większy przebieg i nie czuje oporu przy ciśnięciu auta , pod tym względem podejście mam już dość proste , to 14 letni samochód , niedługo większość nastolatków będzie takimi latać z wielkimi tłumikami. ja przyznaje się wprost że mam wiecznie wysokie obroty , średnio litr większe spalanie od innych kierowców jeżdzących moim autem i dodam jedynie że gdybym teraz kupił takie 320d to za 14 lat miało by ponad milion kilometrów i wiem że takie auta zmienia się co 5 lat bo tak najczęsciej kończą służbowe samochody i swoim jezdzę jak typową służbówką , możliwe że mam problem z pierscieniami , nie miałem czasu na zabawę w próbę olejową , a z drugiej strony dojeżdzę to auto do końca roku , dobije 400 tyśięcy i zamiast je serwisować sprzedam na allegro , kupi pewnie handlarz i pogoni z przebiegiem 150 tyś i ludzie się będą napalać . inwestować w 14 letni pojazd ? po co ?

 

moja poprzednia wypowiedz miała na celu odradzenie zakupu tak starego auta jak e46 za kasę za którą może mieć np dużo młodsze auto , bo moim 14 letnim 320d można prędzej rozwozić pizze niż robić minimum 1500Km tygodniowo

 

Odnośnie przebiegu macie oczywiście racje , można kupić auto z dużym przebiegiem i się nie bać , ale należy być przygotowanym na koszta , problemy , czekanie na auto itd

 

na zużycie silnika nie wpływa jedynie przebieg

 

a zapewne mój wał obrucił się 2x więcej niż w innym 320d z tym samym przebiegiem

Opublikowano

mam niecałe 270 tyś i nic nie dolewam między wymianami , jeżdżę na pełnym syntetyku , nie muszę go rano trzymać na obrotach przez 30 sekund :))

 

Bo ten co dolewa co trasę, ma pewnie z 500tys km, tylko licznik mu przekłamuje ;)

Ja mam 280tys km w 330D i nic nie dolewam.

 

Swieta Prawda,

 

U mnie ponad 320tkm, caly czas ful syntetyk - nie dolewam praktycznie nic, a przeglady robie wg, wskazania kompa ktory odlicza od 30 tysiecy w dol :)

Opublikowano

"30 tyś km" zależne od ilości zużytego paliwa :) .

Ciężka noga = szybsze ubywanie km do kolejnego przeglądu :) .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.