Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie,

 

jestem w totalnym szoku i zniesmaczeniu,o utracie zaufania do firmy nawet nie wspominam.

Auto jest roczne,od nowości u mnie,kupione u dealera.

Wczoraj auto wyprowadziłem z parkingu strzeżonego,pojechałem na stację benzynową (4 minuty drogi),chwile przed stacją poczułem swąd,jakby palony karbit czy coś takiego. Byłem pewien,że to z zewnątrz. Minutę później byłem już na BP.

Popatrzyłem na auto-nic się nie działo niepokojącego.

2 minuty później wychodziłem ze stacji-spod maski kłęby dymu,otworzyłem ją. I dopiero tam ujrzałem,że auto....się pali :duh: Palił się od spodu,na wysokości przestrzeni między fotelami (tyle,że od spodu). Żywy ogień.

 

Jakieś sugestie? Jestem po prostu rozbity.

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano
U mnie już wszystko wiadomo-zapalił się podgrzewacz filtra paliwa. Nie byłem wzywany wcześniej na akcję serwisową. Zwróćcie uwagę na tą kwestię w swoim aucie.

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano
U mnie już wszystko wiadomo-zapalił się podgrzewacz filtra paliwa. Nie byłem wzywany wcześniej na akcję serwisową. Zwróćcie uwagę na tą kwestię w swoim aucie.

 

1. w takim razie pełną odpowiedzialność ponosi producent auta

2. weź, że człowieku uzupełnij profil użytkownika bo nawet nie wiadomo czy palił się samochód z silnikiem benzynowym czy diesel.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Wychodzi na to, ze akcja gwarancyjna nie obejmowala Twojego auta. Wg. oświadczenia na stronie UOKiK, akcją objęte są auta "...z silnikami diesla, wyprodukowane w Niemczech w okresie: 20.08.2008 - 12.06.2009"
Opublikowano

@ Natek-podgrzewacz filtra paliwa chyba tylko w dieslu występuje-popraw mnie jeśli się mylę.

Ale odpowiadajac na Twoją sugestię: 118d

 

Owszem,moje auto nie podchodzi pod tą akcję serwisową,a jednak się stało to co się stało. Zastanawiam się nad załatwieniem tej sprawy-wydaje mi się,że wymiana na gwarancji takiego elementu (biorąc pod uwagę wszystkie okoliczności) nie zaspokoi mojego poczucia bycia frajerem w stosunku do wielkiej firmy BMW.

Jak ugryźć temat? Co proponujecie? Czego "żądać" jeszcze?

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano

nie napisałeś w pierwszym poscie o jakie auto chodzi.

 

nawet jesli Twoje auto nie jest objęte akcją serwisowa a problem jest im znany i przydarzyło się Tobie powinni w pełni naprawić auto/pokryć koszty. Przecież to nie jet częsć czy element przy którym mozna grzebać czy coś kombinowac. Jestem pewien, że do uszkodzenia nie doszło z twojej winy (oczywiscie pod warunkiem, że filtr paliwa zmieniany gdzie trzeba i poprawnie).

 

pytanie co chcesz osiągnac. jeśłi tylko naprawa auta to do ASO, ew. pisemko do BMW Polska, jesłi jakieś odszkodowanie za potencjalne zagrożenie szkody i życia to tylko prawnik i uderzyć do BMW Polska

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Skoro był ogień to na samej wymianie się nie zakończy, bankowo została uszkodzona też powłoka lakiernicza i Bóg wie co jeszcze.

Weęc powinni uregulować również utratę wartości samochodu spowodowaną tą usterką.

Opublikowano
Część,która się spaliła jest umiejscowiona pod autem,lakier w żaden sposób nie ucierpiał.

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano
Nie chcę się kłócić, ale pod autem też jest zabezpieczenie antykorozyjne itp. Nie wiem jak duży był płomień i ile trwał, ale zniszczenia dokłądne pewnie będzie można oszacować dopiero na kanale...
  • 4 lata później...
Opublikowano

Witam!

 

8 stycznia 2017 miałem podobny przypadek w czasie jazdy, w e87 118d (2008 r.)

- w czasie jazdy poczułem smród spalenizny

- nagle poleciał siwy dym z wywietrzników powietrza w środku, w kabinie

- po zatrzymaniu i wyłączeniu silnika, brak dymu pod maską, ale pojawiły się płomienie pod podwoziem

- paliła się od spodu płyta ochraniająca podwozie, z lewej strony bliżej przodu, na wysokości fotela kierowcy.

 

1. Czy może chodzić o samozapłon podgrzewacza filtra paliwa?

2. Gdzie i jak / w jakiej kolejności dochodzić swoich praw?

 

Na razie czekam na oględziny rzeczoznawcy, bo szkodę zgłosiłem do ubezpieczyciela z Autocasco.

 

Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi jak podejść do tematu od strony ubezpieczeniowej/ w relacji z BMW/ i naprawczej.

Opublikowano

Rzeczoznawca wszystko ci oceni, pamietaj ze jak beda jakies problemy z ubezpieczalnia to nigdy nie dochodz sie sam tylko poprzez prawnika, samemu w tym kraju sie nic nie zdziala, a jak widza pismo urzednicze to inaczej zalatwiaja sprawe.

Jakie miales AC- wariant serwisowy czy inny?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co powoduje źe ten podgrzewacz się zapala? Trzeba go profilaktycznie wymieniać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.