Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

Na wstępie chciałem wszystkich gorąco przywitać w to mroźne południe :lol:.

Mój problem dotyczy dokładnie tego co w temacie, samochód ledwo odpali już gaśnie. (po sekundzie lub dwóch)

Wczoraj próbowałem go odpalić ze 20 razy. w końcu wpadłem na pomysł, żeby wcisnąć pedał gazu i tak spróbować.

Samochód odpalił, (gaz wciśnięty w podłogę). Zaczął się wkręcać po czym stanął obrotomierz na 2tys. obrotów.

Opuściłem gaz, silnik momentalnie wyrównał pracę i równiutko chodził na ssaniu. Pojeździłem po sklepach, bez problemu palił.

Dziś rano powtórka z rozrywki, nie pali... :evil: Wcześniej gdy temperatura dochodziła do -3, problemu nie było.

W zeszłym roku, nawet w największe mrozy palił bez większego trudu.

Nadmienię, że akumulatorek jest nowy, dwa miesiące temu wymieniłem filtr paliwa a pompę progową słuchać delikatnie jak się załącza, po przekręceniu kluczyka.

Nawet dolałem paliwa, żeby było prawie full.

Podpiąłem "INPE", i okazało się, że mam bład nr. "44A3 44A3 Injektor bank 1". Gdzieś na zagranicznym forum doczytałem się, że możliwy jest zerwany obwód wtryskiwacza

na cylindrze pierwszym. Przeczyściłem styki, jednakże to nie była wina styków. Poniżej załączam screeny z IMPY, może pomogą w diagnozie:

 

http://img214.imageshack.us/img214/5879/69959580.jpg

By sqynush at 2012-01-29

 

http://img815.imageshack.us/img815/1365/98173135.jpg

By sqynush at 2012-01-29

 

oraz ten nieszczęsny błąd, którego wcześniej nie miałem...

http://img46.imageshack.us/img46/6249/29669072.jpg

By sqynush at 2012-01-29

 

Z góry dziękuję zainteresowanym :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a może ropka nie taka? w tym roku dużo ludzi ma z tym problem nawet przy niewielkich mrozach, jakiś syf na rynek puścili :( oblookaj co się dzieje w filtrze paliwa, na teście widzę, że temp chłodziwa masz -5 stopni - musisz mieć tam bardzo zimno...
Opublikowano
Wiesz co Kolego, dolewałem na dwóch różnych stacjach, "Shell" oraz "Neste", a co do temperatury... jestem z Warszawki i w nocy maksymalnie schodzi do -13*, robiłem test jak temper zew wynosiła -8*.
Opublikowano

jakie tam serwisy

chłopie wyciągnij pompke paliwa z baku i przeczyść te filterki co są przy pływaku do pobierania paliwa na 100% masz tam syf

Opublikowano
Dzięki za radę "kfor10". niestety nie mam dostępu do garażu. Jutro po robocie postaram się wyciągnąć pompę na parkingu i dam znać, jak to wszystko wyglądało.
Opublikowano
Dzięki za radę "kfor10". niestety nie mam dostępu do garażu. Jutro po robocie postaram się wyciągnąć pompę na parkingu i dam znać, jak to wszystko wyglądało.

 

i jak kolego patrzyłeś tę pompkę?

Opublikowano
kroliksega, właśnie idę na parking wyciągnąć ją, i zaraz będę badał temat. Dam znać jak już ją wykręcę i przyniosę do domu.
Opublikowano
Ok, wymontowałem pompę paliwa, podłączyłem pod akumulator, i okazało się, że nie jest w stanie nawet wydmuchać paliwa które mam w rurce. Chodzi strasznie cichutko, nie wiem czy czasem to nei jest przyczyną. Filterek na dole pompy jest czyściutki. :roll:
Opublikowano
czyli co wina pompki paliwa ??

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Opublikowano
U siebie wykluczyłem, pompe paliwa, działa. Ładnie pompuje, prąd dochodzi czyli przekaźnik też hula, pompę podprogową też wykluczyłem bo nie ma żadnego błędu i paliwo dochodzi na listwę. Wiąże problem z błędem "44A3 Injector bank 1", dotyczącym zerwania obwodu wtryskiwacza na cylindrze 1. Jutro jedzie do mechanika, zobaczymy co jest przyczyną.
Opublikowano

Sprawdz jeszcze swiece, ja mialem podobny problem,

Mialem ujarane wszystkie swiece i na mrozie tylko dodanie gazu dalo efekt ze odpalił z rozrusznika.

Wiecej błędów nie masz w dde?

MOZE na swiecach w ogóle nie masz napiecia, moze sterownik swiec padł.

Skoro mówisz ze przy niewielkim mrozie auto odpalalo.

Opublikowano
Dzięki kolego nugat18 za zainteresowanie i chęć pomocy. Właśnie zrobiłem test (wyciągnąłem sterownik silnika i zaniosłem do domu, żeby się ogrzał). Po kilku godzinach włożyłem do samochodu i odpalił na dotyk, gdzieś znowu zrobił się zimny lut. Piszę znowu, ponieważ w listopadzie było to naprawiane :/.
Opublikowano

No to masz winowajce, jezeli poraz pierwszy tego dnia odpalales auto i nic, a po ogrzaniu sterownika bez problemu odpalił,

To Zdecydowanie sterownik.

Kolega Roger-Nysa je ogarnia odezwij sie do niego:)

Opublikowano
Sterownik robiłem w listopadzie i jest na gwarancji. Ale dzięki za info jak by coś nie poszło po mojej myśli to się odezwę :-).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.