Skocz do zawartości

Squnish

Zarejestrowani
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Squnish

  • Urodziny 24.03.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D 2004
    Powered By Bagor.
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Squnish

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Kolego, Możesz włożyć rękę za zderzak (musisz się położyć przy zderzaku). Jeżeli nie wpadł czujnik do zderzaka tylko się wsunął głębiej to paluchem go wepchnij wgłąb, wtedy będziesz miał piękny dostęp do niego od wewnętrznej strony.
  2. Podepnisz pod komputer to będziesz wiedział co mu dolega. Gdybanie teraz może jedynie spowodować mętlik.
  3. Kolego, książkowo wręcz... U mnie odma zapchana dawała taki efekt . Poza tym w twoim przypadku najtaniej będzie zacząć od odmy ;-)
  4. Daj znać jak już potwierdzisz. Będzie pomocne dla kolejnych ludzi szukających rozwiązania podobnego problemu.
  5. Kolego ja się zmagałem z odmą. Tak to wyglądało (w moim przypadku dymił po ruszeniu, gdy trochę postał w korku - patrz filmik.). viewtopic.php?f=69&t=180337&start=15
  6. Zapomniałem odpisać. Mieliście rację. Tam są śrubki dwie, niestety u mnie się odkręciły. Dokręciłem i wszystko ładnie przylega. Dzięki za pomoc!
  7. Kolego a jaki masz rozmiar felg i profil opony? Ja jak pierwszy raz wjechałem na kocie łby na R17 225/45 też dziwnie się jechało. Wcześniej Passatem B5 na R16 to płynąłem niemal po nich ;-). Na koleinach też Cię ściąga i buja całym samochodem?
  8. I czego się dowiedziałeś? Czy pisząc pompę wtryskową masz na myśli tę wysokiego ciśnienia? Bo innej z tego co się orientuje nie ma w tym modelu :wink: , wersja przed liftem jest na "sławnej" na pompie VP44 :)
  9. To wymieniłeś jeża kolego, często jak pada to nawiew nierówno chodzi. Jak chcesz to możesz podjechać o podłączymy pod kompa. i zobaczymy czy coś wypluje.
  10. Tak jak wyżej kolega napisał, żeby to sprawdzić podnieś machę i niech druga osoba popatrzy i posłucha, czy ten odgłos idzie z rolki od sprężarki. :)
  11. No czujnik do wymiany kolego, znajduje się z za zderzakiem, zobaczysz go pod rejestracją
  12. Witam kolego mam identyczny problem, z tym, że u mnie sterownik silnika walnął (był źle "naprawiony:). Sprawdź, czy pompa w baku działa, pod kanapą z prawej strony jest, odkręcasz 4 śrubki i sprawdzasz czy działa po przekręceniu kluczyka, słychać ja ale dodatkowo możesz palcami ścisnąć wężyk powinien "stwardnieć" na zapłonie. Następnie schylić się pod strony kierowcy i posłuchać czy działa pompa progowa, która znajduje się pod nogami kierowcy. Ona powinna delikatnie buczeć. Jeżeli, którejś nie słychać to jest walnięta na 90%, jeżeli obie działają należałoby sprawdzić ciśnienie jakie daje pompka pod progiem. Następnie podczas odpalania jakie ciśnienie jest na listwie INPĄ lub DISEM.
  13. Witam, Przez pomyłkę wszedłem na twój post, jakoś z nudów przejrzałem cały wątek. Muszę przyznać, że to co zrobiłeś z tym samochodem zwaliło mnie z nóg. Naprawdę wnętrze wygląda świetnie. Gratuluję umiejętności i samozaparcia. Świetna robota. Będę zaglądał z przyjemnością.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.