Skocz do zawartości

kfor10

Zarejestrowani
  • Postów

    87
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d

Osiągnięcia kfor10

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. jest turbogej z pomorskich wiosek wladca porad nie na temat administatorów proszę o przyspieszenie procedury usunięcia mnie z tej burakowni forum spadło na psy mam nadzieje że bmw sport tak szybko nie zejdzie
  2. a potem pizgnąć sobie w łeb przecież ten reset to kit w deche
  3. kfor10

    E46 Problem z pilotem.

    tak sie nie robi ten akumulatorek sie laduje podczas jazdy w ten sposób zepsules kluczyk
  4. stawiam na pompe wtryskowa
  5. viewtopic.php?f=15&t=29414&hilit=robertbmw podaje ci linka tu masz temat dobrze zwałkowany przez kolege roberta
  6. gdy problem sie pojawia gwizd ginie i auto buczy jak ursus C30 i auto nie jedzie jakby turbo nie dmuchalo. Dmucha dopiero powyzej 3 tys obrotow, do 3 idzie jakby miala 30 koni. Po zgaszeniu auta i ponownym uruchomieniu problem ZAZWYCZAJ ginie ale roznie to bywa. jeżeli ginie gwizd to na 100 procent wylącza turbo zaworek nie dochodzi wtedy podcisnienie albo elektonicznie zaworek się wyłącza miałem kiedyś coś takiego i wymienilem wszystko z tym związane i nic na koniec okazalo się że to pompa wtryskowa ze sterownikiem myśle że u Ciebie tez to już się kończy powoli ja tak jeździlem rok czasu ciagle coś tam przeczyścilem wężyk zmienilem chwile jechało dobrze i potem zpowrotem to samo az pewnego razu padło wszysko i silnik nie zapalilwymienilem pompe wtryskową wszystko ustało tylko u mnie wywalilo błędy przepływki podciśnienia i wszystkie inne na które szedł sygnał ze sterownika na szczęście nie kupiłem wszystkich tych rzeczy bo zbanrutowalbym najpierw podejrzewałem że to wlaśnie sterownik jest winny i tak wyszlo ale miałem wlasnie na początku takie objawy jak ty ale najpierw sprawdz dobrze układ podciśnienia turbo i egr i czy kable od sterownika do zaworków są cale pozdrawiam
  7. Powaga czy zgryw? Tak z ciekawości czy da się tak długo jeździć? :lol: A może niech od razu odkręci odpowietrznik. :norty: przeciez oczywista rzecz że chodzi o to by w naglym wypadku jak mu sie w mieście zagotuje to niech poluźni dekiel to mu zejdzie cińienie i nie będzie mu wywalać nieszczelnoscią a wiadomo ze to nie na długą mete
  8. w mieście wywala więcej bo dostaje większa temp. zalącza się wentylator zwiększa ciśnienie i przez to więcej wywala. odkręć troche dekielek od zbiorniczka wyrównawczego tak by nadmiar pary wywalalo to będzie mniej ciekło
  9. tak się nabija posty potwierdzanie faktów w tym wypadku mojego pozdrawiam
  10. mam coś podobnego ale zastanawiam sie czy nie lepiej podjechać do jakiegoś mechanika co naprawiam bmw i jest w posiadaniu wszystkich tych częsci wiesz moz e podmienic i sprawdzić a ciebie to wyjdzie taniej niż masz kupować po kolei wszystkie t zaworki przeplywki i inne tak jak koledzy pisali może byc wszystko i sam wiem z doświadzenia że dużo rzeczy moze być odpowiedzialnych za to
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.