Skocz do zawartości

520 M52B20 Problem na zimnym silniku


Bimer520

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tam jak miałem problem jechałem na kompa wykasować błędy. Albo kup kabel i możesz robić to sam.

Szkoda tylko ze kręcisz do odcięcia na nierozgrzanym silniku. bo na wolnych obr w 8min to on temp roboczej miał nie będzie przy tych mrozach :nienie:

 

nie martw się kolego kamikadze nie jestem celowo czekałem aż się rozgrzeje wiem że jak się da w palnik to można panewki poobracać itd.. itp..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

reset ok.

łatwiej to robić kompem.

A co do gazu to może następnym razem jedź do kogos kto wie o co w tym chodzi.

To wina gazu.

 

Jeśli chcesz mieć pewność to polataj z tydzień na benzynie < matko co ja gadam :mad2: > i zobacz czy będzie dobrze czy nie.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tego resetu to poprawnie zrobiony czy nie ?taki opis znalazłem

według tego co opisałeś przebieg to prawidłowo, ale dużo osób twierdzi że ten reset to pic na wodę i fotomontaż, bo "jeśli" nawet kasuje to tylko chwilowo błędy z pamięci, które pojawią Się znów z uszkodzonych czujników itp.

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak coś jest uwalone to reset ani kompem ani odłaczeniem akumulatora tego nie naprawi.

ALE ten reset kasuje też ADAPTACJĘ. Przywraca mapę fabryczną bez korekt. wtedy widać czy adaptacja była rozjechana.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak coś jest uwalone to reset ani kompem ani odłaczeniem akumulatora tego nie naprawi.

ALE ten reset kasuje też ADAPTACJĘ. Przywraca mapę fabryczną bez korekt. wtedy widać czy adaptacja była rozjechana.

witam chyba miałeś racje na początku bo po wymianie przepływki i adaptacji dziś było ok więc jeszcze dzień 2 i będę mógł powiedzieć że jest ok nie wiecie ile kosztuje dorobienie kluczyka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
W zeszłym roku za taki z pilotem to ASO chciało 650 zł.Kolega ułamał i chciał dorobić.Kluczyk dorobił mu zakład zajmujący się takimi rzeczami-nowa obudowa(nacięli grot),wnętrzności ze starego.Koszt 110 zł.
ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie no i lipa chyba jednak trzeba szukać przyczyn w instalacji bo do momentu kiedy latałem tylko na benzynce wszystko było ok. Dziś przełączyłem na gaz i zonk bo w momencie włączenia gazu auto zgasło jeszcze zanim się przełączyło na gaz po prostu kontrolka od gazu łypała bo jeszcze nie miął temperatury do przełączenia. wyglądało to tak jakby instalacja zabrała prąd. Ale jak już rozgrzałem go porządnie i przy 90 km/h przełączyłem to zachowywał się tak że łapał łapał i załapał zaczął chodzić na gazie ale znowu się powaliły wolne masakra normalnie. Zaczyna mnie to troszkę irytować chyba muszę jakiegoś dobrego fachurę znaleźć bo masakra tylko gdzie ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Ewidentnie coś z LPG.

Co do zgaśnięcia silnika kiedy ręcznie przełączyłeś na gaz mogło się zdarzyć,ponieważ gaz zanim zostanie podany do cylindrów musi byc rozprężony.Przy takiej temperaturze jak jest na zewnątrz gaz jest zmarznięty i żeby go rozprężyć parownik musi byc mocno rozgrzany.Przy zimnym parowniku gaz zwyczajnie się nie rozprężył i silnik został zalany.Też tak miałem jak kiedyś(przed dieslami) miałem auto z gazem.

A co do reszty,to dobrze by było pojechać do gaziarza bo prawdopodobnie w takich sytuacjach sterowniki nałapały błędów lub rozjechały się mapy.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz znalesc kolego dobrego gaziarza z okolicy, bo byle pierwszy lepszy problemu nie rozwiaze, z doswiadczenia wiem, ze te partacze to w fiatach umieja cos naprawic, ale bmw to juz dla nich za bardzo skomplikowane, udaja ze cos robia a faktycznie jest lipa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam ponownie sprawa po części się rozwiązała sama. Na wiosnę miałem wymienić uszczelkę pokrywy zaworów ale z wymianą nie doczekałem do wiosny gdyż ją wywaliło po mrozach. Znajomy mechanik naprawił mi ten problem, ale okazało się też że olej który tak obficie wypływał z tyłu silnika dostał się też do 2 komór spalania i to powodowało w dużej mierze problemy z wolnymi.THX wszystkim za podpowiedzi i pomysły POZDRAWIAM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.