Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, trochę odświeżę temat...:)D

Mam mały problem z przednim zwieszeniem (318D, 2007r.). Mianowicie podczas przejeżdżania przez progi zwalniające lub duże nierówności słychać tak jakby trzeszczenie z przedniej osi. Gość na stacji diagnostycznej od razu wykluczył amortyzatory. Szukał, patrzył i nic nie widział. Wziąłem go na przejażdżkę i na pierwszym pokonywanym progu zwalniającym stwierdził, iż są do wymiany gumy od łączników stabilizatorów (lub coś podobnego:P).

Wymieniłem te gumy, rzeczywiście trochę ciszej jest teraz ale nadal słychać ten denerwujący dźwięk:/ Co ciekawe dochodzi tylko z przedniej osi

Czy miał ktoś podobną sytuację i wie jak to rozwiązać...?

Opublikowano
Witam, trochę odświeżę temat...:)D

 

Wymieniłem te gumy, rzeczywiście trochę ciszej jest teraz ale nadal słychać ten denerwujący dźwięk:/ Co ciekawe dochodzi tylko z przedniej osi

Czy miał ktoś podobną sytuację i wie jak to rozwiązać...?

 

Hehe...

Witaj w klubie :-) Mam to samo. Przy kontroli zawieszenia powiedzieli, ze wszystko jest w idealnym stanie... Mówili coś o poduszkach stabilizatora, które jak złapia soli i piachu lubią piszczeć, i żeby olać temat. Faktem jest, ze jak trochę się wszystko przeplucze (dużo jeżdżenia po mokrym) to jest lepiej ...

 

 

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk

v40 -> s60 -> s40 -> s60 -> wrx -> e90 ->A6
Opublikowano
panowie ja mam 318d po lifcie z 2009 roku i wjeżdzając np na leżącego policjanta na drodze też słysze jakby trzeszczenie, zależy też z jaką prędkością wjade nie jest to jakiś straszny odgłos ale daje dyskomfort gdy radio jest wyłączone. Mam tak odkąd kupiłem z przebiegiem 10 tys km, ja zrobiłem na nim 17 tys póki co.
Opublikowano
Poczatkowo myślałem, że przyczyną też mogą być prozy - stwardnienie gum. Przypadłość zaczęła dziać sie dopiero w styczniu, gdy zaczęli solić, sypać piachem i mrozy. Może rzeczywiście to jest problemem....;) Trzeba poczekać na większe deszcze;]
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Mi w ASO zasugerowali bałwanki, ponoć w e90 one są najbardziej odpowiedzialne za ten trzeszczacy dzwiek z przodu

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Balwanki to ta guma na amortyzatorach ktora wyglada jak ludzik michelin

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Balwanki to ta guma na amortyzatorach ktora wyglada jak ludzik michelin

 

W volvo S60 był chyba do tego dostęp spod maski. Przy trzeszczeniu wystarczyło psiknać w okolice gniazda amorów wd40 i pomagało :)

v40 -> s60 -> s40 -> s60 -> wrx -> e90 ->A6
Opublikowano
Mi w ASO zasugerowali bałwanki, ponoć w e90 one są najbardziej odpowiedzialne za ten trzeszczacy dzwiek z przodu

 

U mnie ASO wymienilo balwanki na (podobno) poprawione a nadal glosno skrzypi na progach zwalniajacych i wiekszych nierownosciach...

Footer-Smallest.jpg

Sprzedam licznik HIGH do E9x i E8x.

  • 4 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Mi w ASO zasugerowali bałwanki, ponoć w e90 one są najbardziej odpowiedzialne za ten trzeszczacy dzwiek z przodu

 

U mnie ASO wymienilo balwanki na (podobno) poprawione a nadal glosno skrzypi na progach zwalniajacych i wiekszych nierownosciach...

 

Jest to problem dość znany. Miałem to w E87, E90, E60.

 

ASO wymienia odboje amortyzatorów, które i tak po zimie zaczynają "jęczeć".

 

Ja jednak przy każdej przekładce kół z zimowych na letnie opuszczam w dół odboje i następnie czyszczę z piachu i innych zanieczyszczeń. Potem nakładam smar na górną część "bałwanka" i ruszam góra-dół tak aby smar równomiernie się rozprowadził. Na zakończenie usuwam nadmiar smaru i cieszę się cichą pracą do następnego lata :cool2:

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
U mnie tak samo skrzypiało tylne zawieszanie . Problemem okazały sie tuleje przy górnych wahaczach . Narazie wstrzyknąłem tam tylko olej i jest cisza. Ten zabieg da tylko chwile komfortu później będzie trzeba porozkręcać i nasmarować tuleje samem .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.