Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam na oku gwintowane zawieszenie na przód do bmw i sie zastanawiam czy po zmianie amortyzatorów trzeba ustawiać na nowo zbieżność ? lub są jakieś jeszcze koszty takiej wymiany ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Trzeba, ale nie chcesz to nie musisz, raz do roku można też nowe kołą kupować :twisted:

 

PZDR>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Trochę po .... Może sięda tak jeździć ale dziwnie tak jak przód bedzie twardy a tył miękki...nie uważasz??

 

PZDR>

Opublikowano
a cccccccccoooo tam ważny wygląd :norty: heh pewnie tył niżej stoi dlatego kolega nie chce robić tyłu..tak niestety jest w e36 przod wyzej ,tyl nizej..
Opublikowano
No niewiem co o tym sadzicie ale u mnie tylne kolo i tak chowa się pod nadkole a przednia opona ma do rantu nadkola 8cm wiec jak kupie sprężyny -40 na przód to i tak nie będzie mnie to zadowalać bo będzie i tak duża przestrzeń miedzy kołem a nadkolem a jak kupie sprężyny -60 lub lepiej -80 to amorki sie rozwala raz dwa.
Opublikowano
Tył siedzi bo masz już do bani spręzyny, u mnie tez tak było, ze tył siedział a przód w górze, kupiłem nowe sprezyny na tył i zdjecia macie w podpisie. :) Dupka lekko w górze jest.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To obniż lekko przód -40 a z tyłu po prostu kup nowe sprinki, bo pewnie one są trefne. Najlepiej jakieś ORI lub wzmacniane K+F, lub Lejsodorsy ew. Monroy wzmacniane. I bedzie gita. Oczywiście mozę z tyłu też być walnięta guma miedzy sprężynąa gniazdem, bardzo często omijana przy naprawach.

 

PZDR>

Opublikowano
Bylem na stacji i na szarpaku bo tez myślałem ze są już zajechane a powiedzieli mi ze zawiecha z tylu to w idealnym niemalże stanie. A miał ktoś z was doczynienia ze sprężynami -60 lub niższymi w aucie ze standardowymi amortyzatorami ? może to mit o tym ze przy niskich springach siada oryginalna zawiecha?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale jak niby na szapraku sprawdzą ze spręzyna usiadła ze 2 lub 3 cm? Wrzuć no jakieś fotki jak to rzeczywiście stoi.

 

PZDR>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A nie były zmieniane sprężyny z przodu? Bo tu wygląda ze by były spręzyny od jakiegoś 2,5 tds. A Ty masz 1,8 IS. Może mechanik albo poprzedni właściciel coś wsadzili od większego silnika i tyle. Podejrzewam że jak zapodasz sprinki takie jak trzeba to bedie gitara.
Opublikowano

Nie wiem może ktoś mądry wsadził tam sprężyny od r6 ale nic za dużo nie mogę w tym temacie powiedzieć.

A na seryjnym zawieszeniu ile jest cm od nadkola do oponki?

Macie może jakieś zdjęcie jak wygląda autko obniżone o -40mm ?

Da rade jakoś sprawdzić od czego są te sprężyny?

Czy jest różnica miedzy amortyzatorami od r6 i r4 czy sa takie same?

Opublikowano
a nie rozważałeś zakupu kita na obie osie, są różne od 900zł za podstawowy i np 2.2tys za KW Street :idea: ? Wiem, że może nie tanio ale kupujesz święty spokój i nowy zawias :D
Opublikowano
Cena dobra jak za używkę, ale sprawdź przed zakupem czy ładnie i z oporem wracają tłoki i czy gdzieś nie leją, pewnie wiesz ale zawieszenia gwintowane na naszych drogach nie mają lekkiego życia :(
Opublikowano
Witam, też planuje do swojego auta wstawić Kit i stąd pytanie do Was. W stacji diagnostycznej Pan powiedział mi, że będę miał problemy z ustawieniem zbieżności kół, a to dlatego, że mają nastawy tylko do ori zawieszenia i przy sportowym będą już złe. Czy to prawda?? To jak po zmianie zawieszenia ustawić geometrię kół??
Opublikowano

nie kupuj tylko zadnego badziewia typu MTS czy inne chińczyki z allegro. Na tym się nie da jeździć - zero komfortu i niebezpieczne na dziurach,

 

Ja na twoim miejscu zainwestowałbym w zestaw weitec lub vogtland lub przy małej ilości pieniążków w coś takiego

 

http://moto.allegro.pl/zawieszenie-sportowe-supersport-bmw-e36-40-30-cena-i2074022933.html

 

jeździłem nie bmw na takim zawieszeniu i chodziło to bardzo ładnie.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
tez mialem problem bo mi przod stal wyzej niz tyl i kupilem K&M sprezyny nowe takie jak seria i tak samo stalo i przod oposcilem na -40 i teraz ladnie to wszystko wyglada tylko trzeba uwazac bo latwo zachczyc zderzakiem i czasami spod chaczy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.