Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jestem po czyszczeniu dolotu, elektrozaworu turbo, EGR-a, wymianie węzy podciśnienia.

 

Zrobiłem te czynności by pozbyć się problemu z opóźnieniem przy przyśpieszaniu.

Problem wygląda tak: 2500obr., bieg np. 3,4, gaz w podłogę... i nic... po 2 sekundach... wciska w fotel i auto odchodzi do przodu.

 

Słyszałem że można pozbyć się tego efektu robiąc w/w czynności.

 

Czy u Was, drodzy forumowicze i właściciele e46 w dieslu również takie opóźnienia występują? Co jeszcze można zrobić by wyeliminować problem?

Opublikowano

w moim 330d jest dokladnie tak samo robilem wszystko co tylko mozliwe i nic, jedyne co pomoglo chociaz minimalne opoznienie pozostalo to chiptuning samochod szybciej reaguje na gaz, mysle ze to opoznienie spowodowane jest sporych rozmiarow turbosprezarka ktora troszke wolno wchodzi na obroty, przy plynnym dodawaniu gazu efekt opoznienia jest niezauwazalny poniewaz turbinka zdazy osiagnac odpowiednie obroty wirnika

 

polecam chiptuning w wykonaniu kolegi TC :D

TC-performance Bydgoszcz - Hamownia Podwoziowa


Warsztat, chiptuning, diagnostyka, dpf off-wszystkie marki,

regeneracja vp44

regeneracja turbospreżarek

http://www.TC-PERFORMANCE.eu

https://www.facebook.com/TeCebydgoszcz


725 537 442

Opublikowano

co za bzdury, oczywiście że to nie jest normalne... miałem 330d 184KM i z pułapu 2500obr/min zrywało się do przodu bez najmniejszego opóźnienia zrywając nawet przyczepność. w 330d 204KM zresztą jest tak samo.

 

jakiś tam malutki lag występuje ale kiedy przyspieszam z pułapu 1300obr/min ale na pewno nie 2500...

Opublikowano

przeplywomierz

 

Przepływomierz pokazuje mi ponad 1000 jednostek. Mam rozumieć że to za mało, by stwierdzić że jest w porządku?

Jak można go zdiagnozować w tym przypadku? Posiadam oprogramowanie INPA i DIS.

 

Lag faktycznie jest zbyt duży. Rozumiem że napędzenie turbo trwa.. ale na pewno nie 2 sekundy.

 

Jakie mogą być jeszcze inne przyczyny?

 

Dodam że autko nie kopci, ale sporo spala. Przynajmniej 2 litry więcej niż powinno.

Opublikowano

miałem to samo w 320d, elektrozawory, przepływomierz sprawne, EGR czysty,

na komputerze wyszło za małe ciśnienie doładowania, dopiero przy 3500rpm turbina dmuchała jak trzeba,

 

problem sie rozwiązał po regulacji geometrii turbiny, pare miesięcy wcześniej była regeneracja i chyba tam coś źle ustawili

Opublikowano
wylacz asr ;)

Masz na myśli kontrolę trakcji? Wyłączenie jej nic nie zmienia, poza tym że nie pomaga przy poślizgu;)

 

Jeżeli chodzi o geometrię, to myślę że nie powinno być problemu - turbo jest seryjne, przez nikogo nie ruszane, w dobrej kondycji.

Opublikowano

Witam

w moim przypadku to był przepływomierz ,objawy identyczne walczyłem z tym chyba ze 2m-c w końcu zakupiłem przepływke pierburga i problem znikł w prawdzie auto uczyło się i dopiero po paru dniach to była już ta moc :twisted:

Opublikowano

Witam

w moim przypadku to był przepływomierz ,objawy identyczne walczyłem z tym chyba ze 2m-c w końcu zakupiłem przepływke pierburga i problem znikł w prawdzie auto uczyło się i dopiero po paru dniach to była już ta moc :twisted:

 

Rozumiem, więc mam kupić ją "w ciemno", skoro komp mówi że jest ok?

Mam stary typ przepływki, po którym powinno się dokonać adaptacji... i to mnie martwi bo mam program, którego mi szkoda... Wiadomo można jechać i zgrać, zaadaptować przepływomierz i wgrać ponownie...

Wiecie jaki koszt adaptacji w BMW Service?

Opublikowano

Witam

w moim przypadku to był przepływomierz ,objawy identyczne walczyłem z tym chyba ze 2m-c w końcu zakupiłem przepływke pierburga i problem znikł w prawdzie auto uczyło się i dopiero po paru dniach to była już ta moc :twisted:

 

Rozumiem, więc mam kupić ją "w ciemno", skoro komp mówi że jest ok?

Mam stary typ przepływki, po którym powinno się dokonać adaptacji... i to mnie martwi bo mam program, którego mi szkoda... Wiadomo można jechać i zgrać, zaadaptować przepływomierz i wgrać ponownie...

Wiecie jaki koszt adaptacji w BMW Service?

 

skąd jesteś? wystarczy zrobić diagnostykę live data i będzie od razu wiadomo czy przepływomierz jest dobry czy nie.

Opublikowano

skąd jesteś? wystarczy zrobić diagnostykę live data i będzie od razu wiadomo czy przepływomierz jest dobry czy nie.

Jestem z Krakowa. Ekonomizer się kładzie na wszystkich biegach, ale trochę powoli. W jaki sposób sprawdzić przepływkę by mieć pewność?

Opublikowano

skąd jesteś? wystarczy zrobić diagnostykę live data i będzie od razu wiadomo czy przepływomierz jest dobry czy nie.

Jestem z Krakowa. Ekonomizer się kładzie na wszystkich biegach, ale trochę powoli. W jaki sposób sprawdzić przepływkę by mieć pewność?

 

od jutra w południe będę w krakowie, mieszkam na ruczaju, podjedziesz i sprawdzimy pod INPĄ.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.