Skocz do zawartości

<t>Co Ty wybralbys bedac na MOIM miejscu?</t>  

90 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

AFAIK w czteronapedowych wersjach Audi A3/S3 i Audi TT byl montowany tylko i wylacznie haldex. Nie wiem, jak w najnowszym modelu A3, ale zdziwilbym sie, gdyby cos sie zmienilo.

Torsen wystepuje juz w Audi A4 1.8T, moj znajomy takie ma.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

  • Odpowiedzi 155
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
AFAIK w czteronapedowych wersjach Audi A3/S3 i Audi TT byl montowany tylko i wylacznie haldex. Nie wiem, jak w najnowszym modelu A3, ale zdziwilbym sie, gdyby cos sie zmienilo.

Torsen wystepuje juz w Audi A4 1.8T, moj znajomy takie ma.

Masz niestety racje. Potwierdza to takze moje inne zrodlo. Zarzucam wiec pomysl z S3. Wstyd zeby do S to wstawiali...

Pozdrawiam i dziekuje

Tomek

Opublikowano

Drag- nagród za układ jezdny E39 otrzymało tyle ,ze E46 moze o tym tylko pomarzyc ( nie mówie o wersjach //M). Nie jestem taki pewien czy 330Ci zgubi jak chce 540i na zakretach.

 

JEsli mowimy o wersjach //M to E39 M5 na pętli NOrdschleife uzyskało czas 1:52 a M3 1:50 wiec roznica nie jest powalająca.

 

540 spełnia najwiecej kryteriów o których wspominał Lost SOul i powinno zostac zwyciezcą.

 

OSiagi, komfort, przestronnosc, prezencja, układ jezdny , prestiz , muzyka 8 cylindrów ...dla mnie to jak kwintesencja auta - w swoim czasnie E39 540 nie miało żadnej konkurencji a i dzis potrafi to czego nie potrafią nowe autka innych producentów- dawac czystą radosc z jazdy bez żadnych kompromisów.

 

pozdrawiam

Opublikowano

Jezeli nie M3 E36,to moim zdaniem 540i E39 jest faktycznie najfajniejsze.

Przejechalem sie nim raz i niesamowicie podobala mi sie sztywnosc karoserii i zawieszenia oraz rewelacyjny silnik. No i manualna skrzynia - marzenie ;).

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

O jej ale zamieszanie.

 

Dla mnie wybór prosty jest - 540i ale manual - można znaleźć.

A dlatego bo:

- nie diesel,

- wiekszy o od e46 a czas leci i możesz potrzebować normalnego wielkością auta do różnych celów, rodzinka, bagaże, etc.

- e36 M3, to auto wyczynowe bardziej i małe jednak.

 

540i manual pali mniej od Subaru, i je objeżdża na drodze. A osiagom wcale M3 e36 nie ustepuje, a na autostradzie sądze że e36 byłoby mocno zaskoczone.

V8 to silnik wytrzymały i trwały. Chyba najbardzie ze wszytskich tu wymienionych.

Opublikowano

OK. Zagrajmy w otwarte karty. Sytuacja wyglada tak:

 

1. BMW E-46 330D - odrzucam ze wzgledu na to ze interesujaca mnie wersja z 204 PS jest dopiero z 2003r. - jest za droga.

 

2. BMW E-36 M3 - po na mysle przyznaje ze jest to dla mnie za stary samochod, ryzyko wyzszych kosztow eksploatacji za duze - pomysl upada

 

3. Audi S3 - wiskoza (Haldex) - odrzucony

 

4. Wczorajszej nocy rozmawialem z moja pania i ona preferuje BMW (maly OT: czemu ta marka tak podoba sie kobietom?).

W grze zostaje wiec:

- BMW E-39 540i - po namysle akceptuje spalanie. Jesli znajde ladna w manualu (co bedzie niezwykle trudne bo na 20 ofert sprzedazy 19 jest w autamacie - naprawde nie przesadzam!)

- BMW E-46 330i w sedanie lub w coupe (koniecznie z M pakietem)- zalezy co sie trafi ladnego w dobrej cenie.

 

Biore rowniez pod uwage:

- Subaru Impreza WRX

- Audi S4

 

Pozdrawiam

Tomek

 

EDIT:

540i manual pali mniej od Subaru

A osiagom wcale M3 e36 nie ustepuje, a na autostradzie sądze że e36 byłoby mocno zaskoczone.

Polemizowalbym.

Pozdrawiam

Tomek

Opublikowano

Różnica do setki jest 0,1 s dla M3, tyle że 540i ma wielki moment dostepny wszędzie, a na autostradzie V8 pokazuje co potrafi.

Nie sprawdzałem osobiście bo nie mam ani 540i ani M3, ale nie ma sie czego obawiać według mnie.

 

Subaru w mieście dziabie 20l/100 km.

Żeby jeździć trzeba kręcić, a wierz mi nie ma osoby która tym jeździ a nie kręci. Po prostu nie da rady, cały czas korci by deptać.

Opublikowano

Nie sprawdzałem osobiście bo nie mam ani 540i ani M3.

 

Boogie, a co Ty masz jak nie 540 :?: :?: :?:

Opublikowano

Nie sprawdzałem osobiście bo nie mam ani 540i ani M3.

 

Boogie, a co Ty masz jak nie 540 :?: :?: :?:

Może te "i" przy "540" robi kolosalną różnicę?Niewiem ja się nie znam ale musze przyznac że dowiedziałem się jednej ostotnej rzeczy : 540 objeżdża M3.Kurcze...a M5 też?Serio pytam.

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Opublikowano
panowie z tym bostwem 540 nie przesadzajcie...to po co bylo robione M3?dal idiotow ktorzy chca byc objezdzani zwykla 5?przepraszam...nie zwykla a boska..heheha M5 pewnie tez objezdza tylko sie nie znam...
Opublikowano
Minimalne zużycie jakie udało mi sie uzyskać w Imprezie WRX kombi to 13 litrów na trasie i troszke miasta, a maksymalne jakie mi sie przytrafiło to 25 litrów na......trasie Poznań - Rzeszów. Żeby jezdzic oszczednie - trzeba zmienic biegi przy ok 2000 rpm. Tak sie nie da :mrgreen:
Opublikowano
540 objeżdża M3.Kurcze...a M5 też?Serio pytam.

 

Niemozliwe. Chyba ze przy predkosciach rzedu 200km/h wzwyz M3 moze wymiekac, ale tez niekoniecznie.

Opublikowano
Różnica do setki jest 0,1 s dla M3, tyle że 540i ma wielki moment dostepny wszędzie, a na autostradzie V8 pokazuje co potrafi.

Nie sprawdzałem osobiście bo nie mam ani 540i ani M3, ale nie ma sie czego obawiać według mnie.

 

Subaru w mieście dziabie 20l/100 km.

Żeby jeździć trzeba kręcić, a wierz mi nie ma osoby która tym jeździ a nie kręci. Po prostu nie da rady, cały czas korci by deptać.

 

Jezdzilem E36 M3, E34 M5 i E39 540i.

E36 ma katalogowo 5,5 do setki, E34 5.9, a E39 wg roznych zrodel 6.2 - 6.4.

 

M3 bylo na 100% znaczaco szybsze od 540i, M5 tez wydawalo mi sie szybsze, ale byc moze byly to juz moje subiektywne wrazenia.

 

Co do Subaru, to bez przesady. Znam paru ludzi jezdzacych WRX-ami, sam mam nieco podobne auto (Ford Sierra Cosworth). Owszem, spalanie w jezdzie miejskiej rzedu 20l/100 km/h jest mozliwe do osiagniecia, ale przy ostrym palowaniu. Przy takiej jezdzie 540i tez spali Ci 20l, jak nie lepiej.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
540 objeżdża M3.Kurcze...a M5 też?Serio pytam.

 

Niemozliwe. Chyba ze przy predkosciach rzedu 200km/h wzwyz M3 moze wymiekac, ale tez niekoniecznie.

Aha, dzięki.Na serio już się zacząłem zastanawiać czy M3 jest gorsze od 540 co do osiągów.Jakby nie patrzył M3 to topowa wersja "3" a 540 to takie..hm..no zwykłe auto (no bo nie jest to M5).

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Opublikowano
Panfil , uwierz że "Cosa" jest osczedniejsza od WRX'a. A do tego jesli masz Cose RWD no to sam naped nie zjada 1-2 litrów
Opublikowano

Wiem, ze jest oszczedniejsza. Ale jezdzilem tez troche WRX-em. Wiem, ze potrafi zezrec i ponad 20l/100, ale trzeba go o to troche poprosic.

E39 540i przy takim stylu jazdy tez zezre ponad 20, skoro przy normalnej jezdzie pali w miescie ok 15-16l.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano (edytowane)

Panowie spokojnie !!!

 

Ja mam e34, a tu jest mowa o e39 !!!!

Silnik unowocześniony, i jak mi tu wielu wbijało do głowy spala mniej niż mój M60 !!!! :duh: :duh: :mad2: :mad2: :mad2:

I dlatego zechla mniej niż Subaru i je objedzie.

Ja jadąc gierkówką, i notując średnią prędkość 142 km/h W-wa Katowice, nie będę miała spalanie większego niż 12,5 L z kompa, czyli 11,7 - 11,9. Prędkość utrzymywana wtedy musi być 180-190 km/h.

 

A M3 e36 ma 6,1 do setki , do c.....a !

A 540i ma 6,2.

A przy dużych prędkościach obstawiam że M3 dostanie łomot !

V8 i pojemność to V8.

 

Jak toś jeździł R6 i V8 to wie, że człowiek nie może sie opamietać żeby nie kręcić R6, bo ten silnik brzmi jak się wkręci wysoko.

W V8 jest odwrotnie, brzmi jak przechodzi przez niskie obroty.

I to jest ważny przyczynek do notowanych spalań w ruchu.

 

A na temat wrażeń ze środka, to spokojnie.

Jak kupiłem swojego strucla, to myslałem że mam silnik zeswapowany na 3.0. Bo ja cisnę, a tu ni cholery, nie jedzie jakoś strasznie.

Dopiero jak zgnoiłem na trasię e60 530i zrozumiałem co oznacza poczucie ze środka.

Edytowane przez Anonymous
Opublikowano

A M3 e36 ma 6,1 do setki , do c.....a !

 

A moge wiedziec skad masz te dane? Bo to by znaczylo, ze E36 M3 majac o ponad 100 koni wiecej przyspiesza na poziomie mojego Coswortha w serii.

A moj Schnitzer wazac znaczaco wiecej i majac o 80 koni mniej przyspieszalby o niecala sekunde gorzej.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
M3 E36 3.2 ma fabrycznie podane 5,5 do setki . a do 200 ciągnie w około 20 sekund , czyli w czasie w jakim 540 manual ma ciut ponad 180 :wink:
Opublikowano

Panfil to tak ogólnie dostępne dane, że teraz nie pamietam, ze strony BMW polska klub, z mpwr, z niemieckich stron, z SSS.

Dla mnie znajomośc osiagów Mpower to jak chleb na śniadanie. ( 5,3 5,5 5,8 6,1 6,3 6,3 ... etc)

Opublikowano (edytowane)
no własnie w tabelce z danymi technicznymi na stronie bmw klub polska M3 3.0 Coupe ma 6 sek a 3.2 ma 5.5 do setki Edytowane przez Frank
Opublikowano
@Boogie masz zapewne na mysli M3 3.0 (1992-1995) - 0-100 km/h w 6 s, jednak dyskusja dotyczy M3 3.2 (1995-1998) a on ma do setki 5,5 s.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ta dyskusja powoli schodzi w kierunku wyższości jednych świąt nad drugimi.

Mnie zaczął zastanawiać jeden fakt- kolega Lost Soul poszukuje auta do 10k GBP, bo to jeszcze dla niego nie za drogie, ma na karku kredyt mieszkaniowy (chyba niczego nie przekręciłem), a jednocześnie poszukuje auta które powinno się cechować wspaniałymi osiągami typu przyspieszenia 0-200 km/h, być tanie w eksploatacji i chce nim szybko jeździć. Jak dla mnie to jest sprzeczne!!!! I do tego gdzie on na co dzień będzie się rozpędzał tym swoim potworem, w GB??? :duh: :nienie: Przecież angielskie przepisy ruchu drogowego nie są przyjazne posiadaczom szybkich aut (co od czasu do czasu podkreślają autorzy Top Gear). Nic w pierwszej wypowiedzi kolega nie wspomniał, że np. będzie jeździł na tor i tam wykorzystywał potencjał auta?????

Jak już chcesz jeździć BMW to wybierz 540i (nawet w automacie- ja też zapierałem się nogami przed tym wynalazkiem dopóki nie pojeździłem swoim) i skończ tą dyskusję :modlitwa: :modlitwa: szkoda naszych oczu i bitów :mrgreen: :mrgreen:

pozdrawiam

Paweł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.