Skocz do zawartości

BMW E60 530D zawory (stukanie)


mateus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Przed wymianą oleju, myślę żeby profilaktycznie przemyć silnik http://www.liqui-moly.pl/features/katalog?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=95&category_id=19 pomoże to dobrze ,nie to trudno. Czy jest to środek bezpieczny dla np. uszczelniaczy zaworów ,firma znana raczej z produktów dobrej jakości, używał ktoś tego ? Znalazłem w necie bodajże tylko dwie opinię :shock: , były pozytywna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przed wymianą oleju, myślę żeby profilaktycznie przemyć silnik http://www.liqui-moly.pl/features/katalog?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=95&category_id=19 pomoże to dobrze ,nie to trudno. Czy jest to środek bezpieczny dla np. uszczelniaczy zaworów ,firma znana raczej z produktów dobrej jakości, używał ktoś tego ? Znalazłem w necie bodajże tylko dwie opinię :shock: , były pozytywna.

 

Ja zakupiłem ten preparat LM ale dopiero w marcu mam wymianę oleju tak że wtedy będę wiedział coś więcej, słyszałem opinie że bardzo dobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mateus

Ustawić rozrząd jest łatwo. Zakładasz blokade na kole zamachowym, otwór jest nad rozrusznikiem zakryty zaślepką, moża użyc jakiegoś wierła czy coś w tym stylu. Problem jest z wałkami rozrządu jesli nie masz specjalnej blokady, jednak da sie to obejść - na wałkach sa literki A i chyba B. Wałki ustawiasz literkami do góry, to tak z grubsza. Potem aby było dokładnie na tych kwadratowych cześciach wałków gdzie powinno się założyc blokade, ustawiasz np kątownikiem kąt prosty wzgledem górnej płaszczyzny głowicy, dokrecasz koła zębate i powinno być ok:) heh Prościej jednak chyba pożyczyć od kogoś te blokady, wtedy jest to chwila i całkiem proste. Proponuje dla ulatwienia gdzieś sobie zaznaczyć ceche na wale silnka, na kołach z wałków nic nie da bo są do stożka i bez klina.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
@mateus

Ustawić rozrząd jest łatwo. Zakładasz blokade na kole zamachowym, otwór jest nad rozrusznikiem zakryty zaślepką, moża użyc jakiegoś wierła czy coś w tym stylu. Problem jest z wałkami rozrządu jesli nie masz specjalnej blokady, jednak da sie to obejść - na wałkach sa literki A i chyba B. Wałki ustawiasz literkami do góry, to tak z grubsza. Potem aby było dokładnie na tych kwadratowych cześciach wałków gdzie powinno się założyc blokade, ustawiasz np kątownikiem kąt prosty wzgledem górnej płaszczyzny głowicy, dokrecasz koła zębate i powinno być ok:) heh Prościej jednak chyba pożyczyć od kogoś te blokady, wtedy jest to chwila i całkiem proste. Proponuje dla ulatwienia gdzieś sobie zaznaczyć ceche na wale silnka, na kołach z wałków nic nie da bo są do stożka i bez klina.

 

Pozdro

Opis wartościowy :cool2: .Nie masz możliwości wklejenia jakiegoś rysunku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
ok dzieki koledzy :) wczoraj mialem przerwe z robota ale jak zaczne to bede pisal wieczorem co i jak :) jeszcze takie pytanie... musze sciagnac glowice zeby sprawdzic te popychacze hydrauliczne?

Odpowiedź na to pytanie masz parę postów wcześniej- nie musisz ściągać głowicy.

Nie czytasz odpowiedzi w temacie który sam założyłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytałem jeszcze raz zeby sie upewnic bo kolega wielki niby fachowiec twierdzi ze trzeba wyjac glowice... dzieki Andrzej

 

Poczytaj dokladnie to co napisalem!!!!! Da radę bez wyciągania glowicy ale jak chcesz to dla wygody Ściąg glowice!!!

 

Pierwsze poczytaj a potem pisz!!!

Dla jakiej wygody? Robienia sobie dodatkowych kosztów chyba. Poza tym nie ma w polskim języku wyrazu ściąg, jest ściągnij, zdejmij, zdemontuj :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisząc że moj kolega fachowiec twierdzi ze trzeba zdjac glowice nie mialem namysli nikogo z forum tylko sasiada z za plota :) capaz Wielkie dzieki za pomoc :) przeczyscilem pompe vackum i te samolegulatory i wiesz co ?? :) zlozylem wszystko i przestalo stukac :cool2: do ustawienia rozrzadu kupilem narzedzia ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
pisząc że moj kolega fachowiec twierdzi ze trzeba zdjac glowice nie mialem namysli nikogo z forum tylko sasiada z za plota :) capaz Wielkie dzieki za pomoc :) przeczyscilem pompe vackum i te samolegulatory i wiesz co ?? :) zlozylem wszystko i przestalo stukac :cool2: do ustawienia rozrzadu kupilem narzedzia ;)

Gdzie kupiłeś ten przyrząd do ustawiania wałków rozrządu i za ile ? Popychaczy nie wymieniałeś tylko przeczyściłeś i jest ok ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.