Skocz do zawartości

Nawiew ciagle cieple powietrze


kucyk8920

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Odrazu mowie zasade nawiewu e34 znam centralnie dmucha zawsze zimnym a reszta cieplym. Moj problem jest nastepujacy, gdy reguluje pokretlami kierowcy i pasarzera zeby lecialo cieple czy zimne nie ma ruznicy caly czas leci cieple chodzi raczej o elektronike bo plyn sprawdzalem zapowietrzony tez nie jest. Czekam na pomoc z waszej strony :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 90% są uwalone elektrozawory (najczęstsza przyczyna niesprawnego ogrzewania w E34) -cewki się nie zamykają i przez to brak możliwości regulacji temperatury.

Zapraszam do lektury wszystko jest opisane :

http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=3043&hilit=elektrozawory

http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=5171&p=39336&hilit=elektrozawory#p39336

http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=5675&p=44079&hilit=elektrozawory#p44079

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo elektrozawory, jak nie wiesz jak wyglądają wrzuć na google hasło i będziesz wiedział gdzie są pod maską. Są rozbieralne więc możesz je wykręcić i przeczyścić bo być może są zakamienione i się nie zamykają. Druga kwestia to może być opornik dmuchawy jeż lub w przypadku auta z klimą tz "miecz".
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz wszystko podane tzw. ''kawa na ławie'' ale czytać się nie chce...

Pozycja potencjometra jest bez znaczenia -ona decyduje tylko o częstotliwości pracy elektrozaworu zamknięte/otwarte. Napięcie jest 12V na środkowym pinie, skrajne to masa -sterowanie elektrozaworów odbywa się za pomocą masy...

Przeczytaj to co wkleiłem wyżej a wszystkiego się dowiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdemontowalem elektrozawory bylo lekko zanieczyszczone ale to nie to. Tam gdzie jest cewka byl problem w jej srodku otuz chodzi tam tak jak by tloczek z popychaczem zaworu i gdy zawur jest otwarty jest na samym poczatku cewki i tam byla lekko zardzewiala papier scierny i jazda :D Wszystko juz jest ok :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Żeby nie zakładać nowego tematu podepnę się pod ten, bo mam podobny problem, ale z jednym ale.

 

Ogólnie przed wymianą chłodnicy było tak samo, czyli temp na panelu klimy automatycznej ustawiona na 16 stopni, a wali gorącym powietrzem. Po ustawieniu temperatury na max gorące słychać jak zmienia się obieg powietrza i nagle gorące powietrze leci gdzie przy podszybiu itd.

 

Chłodnica wymieniona na nową nic się nie zmieniło, potem wymieniłem elektrozawory(wcześniej je rozebrałem i ogarnąłem te wszystkie uszczelki) i też lipa. Pozostaje tylko panel klimy. Możliwe, że to on szwankuje, stąd takie akcje i cały czas to gorące powietrze? Czy raczej panel nie ma z tym nic wspólnego?!

 

Będę wdzięczny za pomoc!

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.