Skocz do zawartości

X5 Jaki model polecacie i z jakim silnikiem?


villageman01

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jaki model polecacie X5 z jakim silnikiem jestem bardziej zwolennikiem mamuala czy lepiej kupic ta wersje w automacie czy disel czy benzyna czy na gaz jes mi to obojetne oczywiscie chcialbym z full wyposazeniem kupic jakie byl np. navi rolety itp oczywisci cena do 50000zl doradzicie prosze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat rzeka.. generalnie to musisz wiedziec do czego Ci auto..

Jak to ma byc drugie auto to bierz benzyne V8 i niech sobie lyka 20/100, do codziennego ciurania pewnie diesel ze swoimi 12-13 gnoju/100 wyjdzie lepiej...

Realnie rzecz biorac to E53 nabywaja Ci ktorym spalanie nie jest do konca obojetne... Ludzie ktorych spalanie wali szukaja przewaznie X6M :wink:

Co do skrzyni to tylko automat... manuala zostawmy w 540i... a navi i rolety to ma pewnie 80% autek..

Jak zalezy Ci na komforcie to unikaj SportPacka bo jest zdecydowanie twardy i na pewno schodzac z 7er niezle Cie bedzie w nim trzeslo :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego tylko prosimy troche szacunku dla uzytkownikwo silnikow diesla (A NIE GNOJU) :nienie: Na czym my niby jezdzimy.

Bo nikt na forum ci nie napisal ze jestes uzytkownikiem auta i ze masz mieszanke PODTLENKU GAZU---LPG-POWER.To raczej gaz wytwarza sie z (ODPADOW MENSTRUALNYCH ZWIERZAT) czyli popularnego GNOJU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mamma mia,

ale się porobiło..

 

Panowie, słowa "gnój" użyłem żartobliwie, w moim towarzystwie już od czasów podwórkowych nazywaliśmy "gnojołazami" pojazdy 4 kołowe napędzane silnikiem diesla, dlatego nie miałem na myśli nikogo urazić. Jak widać takie określenie "nie przeszło" - miało być zabawnie, a wyszło jak widać - za co najmocniej urażonych przepraszam.

Osobiście nie mam nic do silników diesla, sam miałem cztery diesle przed E53, ba, uważam że diesel do codziennego użytku i tłuczenia sporych ilości kilometrów jest b.dobrą opcją co też napisałem w moim poście. Nie napisałem również, że diesel to syf i że jest w czymś gorszy od benzyny. Co zrobić, że nie znoszę jego zapachu jadąc za kopcącym autem..

Co do mojego E53 to jest to drugie auto w domu do "czasu wolnego" dlatego mogę sobie pozwolić na latanie na benzynie - nie mam w nim gazu i mieć nigdy nie będę.

Reasumując - wybaczcie, nie wiedziałem, że aż tak poważnie i sztywno do podchodzicie do tego co lejecie do baku - tym bardziej nie miałem na myśli nikogo tu urazić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swięta prawda.wiec wracając do tematu jaki silnk koledze polecic ja moge smialo polecic diesla ze wzgledu na ekonomie.Ja mam manuala ,ale szukalem takiego dlatego ze chcialem wzmocnic silnik a slyszalem ze automaty tego nie wytrzymywaly za bardzo ,a po drugie lubie bawic sie w lekkim terenie a do tego to raczej tylko lewarek manualny jest najlepszy.Przy okazji powiem Ci kolego VILLAGEMAN01 ze za kwote 50.000 zl to perelki raczej nie kupisz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przed zakupem e53 długo rozważałem benzynę, marzyło mi się 4,4 V8. Przejechałem się 3 takimi. Niestety osiągi mnie nie powaliły a spalanie co by nie było spore. Może diesel teraz jest droższy, ale i tak wypada na korzystniej. Mi spala około 12l ON w okresie gdy człowiek cieszy się nowym nabytkiem ;) ale dzisiaj jadąc spokojnie koło 70 - 80 udało mi się zejść do 8,9l. Czy tając na forum, że 3,0 benzyna potrafi wchłonąć nawet i 17l średnio to na tą chwilę cieszę się z zakupu diesla. Osiągi nie czarujmy się ( prawie 2,5 t ) są zadowalające.

Co do części do diesla 3,0D to chyba najpopularniejszy motor ze stajni BMW. Nie ma problemów z dostępem do najdrobniejszej części. Coraz więcej serwisów zna na wylot te jednostki. Jeżdżąc już 6 samochodem z tym silnikiem, muszę powiedzieć, że konstruktorzy BMW zrobili kawał dobrej i prostej roboty. Większość podzespołów jest jak najbardziej uniwersalna ( popularna ) montowana w innych modelach bmw a nawet w samochodach innych marek. Mając numer części, możesz łatwo kupić oryginał niekoniecznie ze znaczkiem BMW ale za to dużo tańszy i lepszy niż chińskie wynalazki.

 

Jeśli znajdziesz X-a w dieslu z przebiegiem 300 000 km, a właściciel przestrzegał chociaż w minimalnym stopniu pewne zasady eksploatacji silnik powinien chodzić jak nowy, trzymać kompresję i co najważniejsze, nie puszczać czarnego dymku za sobą. Tak, mercedes, audi nawet te nowe potrafią zrobić czarną zasłonę dymną przy podłodze, w BMW jeśli już coś się pojawi to prawie niezauważalnie.

 

Chciałbym się wypowiedzieć jeszcze na temat motorów benzynowych, ale niestety nie miałem z nimi żadnej styczności. Może jakiś zapalony benzynowiec rzuci trochę światła na temat.

 

btw. mam nadzieję, że gazowanie V8 nie wchodzi w grę ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

jesli masz na tyle kaski: kup x5 po lifcie.silnik nie istotny.wszystkie sa dobre.diesel mocny.benzyna 4.4 i 4.8 cudownie brzmi i lata jak szalona ale paliwo jest minusem ale mozna gaz wstawic.nie widze w tym nic zlego.sam mam i jestem zadowolony.

jesli przed liftem to ja bym wybral 4.4+gaz.

pamietac trzeba ze nie istotne jaki motor wybieramy x5 jest cholernie drogim autem do utrzymania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam koledzy, i zgadzam sie jak do tej pory z jednym komentarzem, X5 E53 to nie jest tanie auto w utrzymaniu.

A to dlatego ze ostatni model zjechal w 2006 co daje juz pare lat a wiekszosc oscyluje w okolicach 02 - 05.

 

Czy inzynierowie BMW staneli na glowie, gdzie nowe auto kosztowalo 300kPLN+? Lubimy BMW ale badzmy obiektywni.

Smiem watpic, odpadajace klapki w dolocie na skutek slabosci materialu, padajace reduktory na skutek slabego smarowania, ASB GM padajace bo tak, spaprana podstawa klamki co sie lamie w 4-ro/5-cio letnich autach, odlazaca wszedzie gumowa masa wykonczeniowa, kierownica, uchwyty itd.

W mojej 12-letniej MX-3 z 92 nie bylo takich problemow.

 

Nie obrazajac nikogo, po 5-cio letnim KIA mozna by bylo sie spodziewac ale nie po aucie tej klasy.

 

Silnik diesla, czy znaja na wylot? Pewnie tak, nikt mi jednak nie powie ze przy przelocie 300kkm + nie trzeba sie martwic o:

1. turbine

2. wtryski

3. ASB - w manualu dochodzi kolo i sprzeglo cierne co jakis czas

4. Kola pasowe, paski i inne pierdoly

5. Slizgi lancucha rozrzadu tez nie sa wieczne, jak i napinacz i sam lancuch

 

To nie jest pancerna konstrukcja jak powtarzaja niektorzy klepacze. Zaniedbaj klapki czy ASB a Twoj wakacyjny plan ucierpi.

Wymiana tych 5-ciu elementow to lekko 20kPLN, zakladajac ze nie wszystkie sa nowe. Nawet dobrze zadbane, nie sa to elementy o nieskonczonej zywotnosci...

 

Nie wspominam dupereli typowo eksploatacyjnych jak zawieszenie itd. sprawdz ceny tylnego zawieszenia i ile tam jest wachaczy.

Nawet jak przy kupnie sa OK, to nie jest stan wieczny.

 

Sam mam diesla i wyszedlem z zalozenia na codzien diesel wychodzi taniej (wtedy ropa byla po 3.5) , jako drugie auto benzyna, tylko wtedy po co 4.4, 4.8 ;-) Benzyna -> swiece, kable x 8, kazdy ma swoje uroki. Majac benzyne 4.8 sam bym zalozyl sekwencyjne LPG, bo dlaczego nie?

 

Jak Cie stac biez E70, zupelnie inna epoka w sterfie marzen jak narazie, bynajmniej dla mnie.

 

Nim ktos mi zarzuci ze psiocze, chetnie opublikuje liste wszystkich napraw auta ktorego nie kupilem po taniosci i sprawdzone bylo w 2 warsztatach przed zakupem ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Silnik diesla, czy znaja na wylot? Pewnie tak, nikt mi jednak nie powie ze przy przelocie 300kkm + nie trzeba sie martwic o:

1. turbine

2. wtryski

3. ASB - w manualu dochodzi kolo i sprzeglo cierne co jakis czas

4. Kola pasowe, paski i inne [bAD]

5. Slizgi lancucha rozrzadu tez nie sa wieczne, jak i napinacz i sam lancuch

 

To nie jest pancerna konstrukcja jak powtarzaja niektorzy klepacze. Zaniedbaj klapki czy ASB a Twoj wakacyjny plan ucierpi.

Wymiana tych 5-ciu elementow to lekko 20kPLN, zakladajac ze nie wszystkie sa nowe. Nawet dobrze zadbane, nie sa to elementy o nieskonczonej zywotnosci...

 

Nie wspominam dupereli typowo eksploatacyjnych jak zawieszenie itd. sprawdz ceny tylnego zawieszenia i ile tam jest wachaczy.

Nawet jak przy kupnie sa OK, to nie jest stan wieczny.

 

 

Nim ktos mi zarzuci ze psiocze, chetnie opublikuje liste wszystkich napraw auta ktorego nie kupilem po taniosci i sprawdzone bylo w 2 warsztatach przed zakupem ;-)

 

zgadzam się w 100%.. też miałem sprawdzone auto i z fakturami przeglądów a i tak przegląd po zakupie przy 140k wyglądał tak: viewtopic.php?f=83&t=150177

A niechby jeszcze doszło do niego coś z wymienionej przez Ciebie "piątki" rzeczy problematycznych (w benzie całe szczęscie tego nie miałem) to już się robi całkiem "grubo" jak na wizytę w warsztacie na którą przecież nie przywozisz auta z zatartym silnikiem tylko na mniejszy lub większy przegląd..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a teraz lepiejhttp://photos01.otomoto.pl/photos/originaBMW X5 BMW X5 FULL OPCJA ! ! !

Polecany sprzedawca

 

Opis oferty

Parametry techniczne

Finanse

 

BMW X5, 2003, Terenowy, czarny

 

Kliknij w zdjęcie, aby powiększyć: BMW X5

 

BMW X5, 2003, Terenowy, czarny

BMW X5, 2003, Terenowy, czarny

BMW X5, 2003, Terenowy, czarny

BMW X5, 2003, Terenowy, czarny

BMW X5, 2003, Terenowy, czarny

BMW X5, 2003, Terenowy, czarny

BMW X5, 2003, Terenowy, czarny

BMW X5, 2003, Terenowy, czarny

BMW X5, 2003, Terenowy, czarny

BMW X5, 2003, Terenowy, czarny

 

Kliknij w miniaturkę, aby zmienić zdjęcie

 

Cena (brutto):

48 900 PLN / 11 104 EUR

Finanse:

Chcesz kupić ten samochód? rata 1 164 zł

Typ:

Terenowy

Wersja:

E53

Rok produkcji:

2003

Skrzynia biegów:

automatyczna

Moc:

320 KM (235 kW)

Pojemność skokowa:

4398 cm³

Rodzaj paliwa:

benzyna

Kolor:

czarny-metallic

Liczba drzwi:

4/5

Status pojazdu sprowadzonego:

przygotowany do rejestracji / opłacony

 

Dodatkowe wyposażenie:

 

ABS, 4x4, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, skórzana tapicerka, alufelgi, system nawigacji, ASR, centralny zamek, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, komputer, tempomat, podgrzewane fotele, światła przeciwmgłowe, kierownica wielofunkcyjna, przyciemniane szyby

Dodatkowe informacje:

 

garażowany

Opis pojazdu:

 

NA MIEJSCU ZAŁATWIAMY KREDYT W PROCEDURZE UPROSZCZONEJ!!!!! MOŻLIWY KREDYT BEZ ZAŚWIADCZEŃ O ZAROBKACH!!!! W OFERCIE POSIADAMY DUŻĄ ILOŚĆ SAMOCHODÓW Z FAKTURĄ VAT 23%!!!!!!ZAPRASZAMY!!!!!

 

Nasze ceny zawierają:

 

cena samochodu

przegląd

akcyza(Urząd celny)

Vat-25

tłumaczenie dokumentów

nasza prowizja

Dane kontaktowe

 

Serwis otoMoto nie posiada dodatkowych danych Sprzedającego, poza zawartymi w ogłoszeniu.

Auto Komis Hermes

techniczna 3c 20-151 lublin

tel.: +48… wyświetl numer +48… wyświetl numer

fax: +48 0-81… wyświetl numer

adres strony: http://auto-hermes.otomoto.pl/ Napisz do sprzedającego

 

--

Numer ogłoszenia: C1823373l/C18/23/37/C18233736_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, kupując pojazd używany można do niego dołożyć i drugie tyle za ile się go kupiło a i tak nigdy nie będzie nowy. Można co najwyżej chociaż trochę się postarać i nie kupić totalnego złomu aby trzeba było inwestować dodatkowe 10 000 zł. Po co kupować samochód, w którym na starcie trzeba połowę wymienić...? Lepiej już dołożyć te np. 7 tyś. czy 10 tyś. z budżetu domowego i kupić coś jeżdżącego, no chyba, że komuś się nudzi i ma za dużo czasu i lubi jeździć po serwisach. Nie pojmuję tego, trudno. I pamiętajmy to pojazdy używane, stwierdzenie "BMW będziesz miał wydatki" nie ma uzasadnienia. Eksploatacja bmw jest dużo tańsza niż popularnego passata czy jakiegoś opla. Jeśli zakupi się dobre auto to nie trzeba w nim nic wymieniać prócz "podstaw". Jak każdy samochód swoje wady ma, no ale bez przesady...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Panowie, kupując pojazd używany można do niego dołożyć i drugie tyle za ile się go kupiło a i tak nigdy nie będzie nowy. Można co najwyżej chociaż trochę się postarać i nie kupić totalnego złomu aby trzeba było inwestować dodatkowe 10 000 zł. Po co kupować samochód, w którym na starcie trzeba połowę wymienić...? Lepiej już dołożyć te np. 7 tyś. czy 10 tyś. z budżetu domowego i kupić coś jeżdżącego, no chyba, że komuś się nudzi i ma za dużo czasu i lubi jeździć po serwisach. Nie pojmuję tego, trudno. I pamiętajmy to pojazdy używane, stwierdzenie "BMW będziesz miał wydatki" nie ma uzasadnienia. Eksploatacja bmw jest dużo tańsza niż popularnego passata czy jakiegoś opla. Jeśli zakupi się dobre auto to nie trzeba w nim nic wymieniać prócz "podstaw". Jak każdy samochód swoje wady ma, no ale bez przesady...

 

Pozdrawiam

 

popieram wypowiedż kolegi. Jeżdżę od kilku lat e39 i po za eksploatacyjnymi wizytami w warsztacie nie robię przy niej prawie nic . To "prawie" dotyczy przedniego zawieszenia , które robiłem w zeszłym roku, ale kiedy się zrobiło prawie 160000 km w ciągu czterech lat i do tego kilkanaście km dziennie po gruntówkach bo mieszkam w terenie wiejskim to chyba wcale nie wypada żle. Myślę że żaden opel , ford czy inne auto nie wytrzymało by takiego tyrania. do tego dochodzi bezobsługowy rozrząd . Zatem nawet jeżeli jakieś części są droższe to w ogólnym rozrachunku i tak wyjdzie taniej . Jeśli ktoś kupi auto mocno wyeksploatowane to każda inna marka też może dobrze wydrenować kieszeń . Obecnie też przystawiam się do X5 . A cha , żeby nie było wątpliwości , obecną bunię eksploatuję od początku na gazie , zero problemów ,a zawdzięczam to dobrze założonej instalacji. Obecnie autko ma ponad 3000k przebiegu i pewnie jeszcze sporo przejeżdzi . Stara reguła : jak dbasz tak masz... oczywiście liczę się z tym że X5 będzie droższa w utrzymaniu, ale przekładając na inne terenówki może się okazać że wcale nie wyjdzie drożej.Pozdrówka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Pozwólcie że się przyłącze.Też ostatnio zastanawiam się nad X5 3.0d, ale gdzieś w sieci wyczytałem że skrzynie automatyczne są dość awaryjne :(

możecie coś w tym temacie powiedzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.