Skocz do zawartości

Zamykanie z kluczyka


MatrixXXL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jakiś czas temu padło mi otwieranie i zamykanie mojej E39, 523i z 1999r., z kluczyka. Na obu kluczykach nie działa, czyli padnięta bateria raczej odpada(nawet nie wiem czy w tym kluczyku jest bateria wymienna), nie działa też samozamykanie auta przy przekroczeniu 20km/h. Centralny przy otwieraniu kluczykiem w drzwiach działa normalnie. Jakie porady??

MatrixXXL

523i 99r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm nie wiem czy powinien być taki kluczyk. Bo jeżeli nie to jak ma go naładować? Tak myślę przynajmniej.Jeżeli nie proszę o poprawę :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm nie wiem czy powinien być taki kluczyk. Bo jeżeli nie to jak ma go naładować? Tak myślę przynajmniej.Jeżeli nie proszę o poprawę :D

Taki kluczyk ładuje się gdy jest włożony do stacyjki,nie pamiętam jak się to fachowo nazywa,a działa to podobnie jak ładowanie elektrycznej szczoteczki do zębów,stawiasz na stojak i pole elektryczne robi resztę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do samo zamykania to pierwsze słyszę aby takie coś było w e39.

oczywiście że jest to możliwe, ale trzeba to aktywować za pomoca carsofta lub inpy tzw. selektywne zamykanie drzwi(jesli dobrze pamietam) powyzej prędkości 20km/h9

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm nie wiem czy powinien być taki kluczyk. Bo jeżeli nie to jak ma go naładować? Tak myślę przynajmniej.Jeżeli nie proszę o poprawę :D

Taki kluczyk ładuje się gdy jest włożony do stacyjki,nie pamiętam jak się to fachowo nazywa,a działa to podobnie jak ładowanie elektrycznej szczoteczki do zębów,stawiasz na stojak i pole elektryczne robi resztę.

 

Wiem, tak miałem w e46 kombi z 2000r, ale na moje rozumowanie to coś w stacyjce musi być, żeby ładowało. Np. u mnie w e39 jest normalny kluczyk (okrągły guzik u góry i 2 na dole) i jeżeli teraz ogarnąłbym taki kluczyk jak kolega MatrixXXL ma to raczej w mojej stacyjce nie naładowałby się prawda? Bo raczej to nie zależy od samego kluczyka. Chyba, że się mylę to proszę o wyjaśnienie, a kolejna porada utkwi w głowie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam prosze o pomoc jesli ktos mnial podobny przypadek,moje auto bmw e39 528i,mam problem z kluczykiem który dzialal zawsze perfect az po jakims czasie przestal zamykac i otwierac auto,pomyslalem ze go zaadaptuje i tak tez zrobilem lecz znow na drugi dzien problem powrocil,wiec wymienilem baterie na nowe duracele,zaadaptowalem i bylo ok dokladnie 7dni,problem znow powrocil wiec sprawdzilem napiecie baterii i niestety wyszlo na to ze sa rozladowane,kupilem nastepne ,tak samo po kilku dniach sie rozladowaly,dodam ze kupilem orginalne baterie z aso bmw koszt 60zl ,tak samo po kilku dniach padly,w aso powiedzieli ze po prostu sie popsul i trzeba wymienic koszt wiadomo okolo 800zl,kontaktowalem sie ze stigiem z allegro ktory sprzedaje cale sterowanie za 100zl razem z dwoma kluczykami,chcialbym was sie zapytac czy to wszystko bedzie chodzic jak w oryginale tzn,otwieranie i zamykanie no i co z odpalaniem auta ,trzeba grot dorobic a co z imbomilajzerem,prosze o pomoc ,pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.