Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak myslałem aby zmienić furkę na większą i przeskoczyć z e30 na e39 i teraz parę pytań:

 

na co zwracać uwagę przy kupnie?

jakie są ceny częsci w porównaniu do e30?

jaki polecalibyście silnik? tylko bez odp. w stylu M5 :D bo mnie nie stac :(

jakie są najczęstsze usterki?

czy do 30,000 pln jestem w stanie kupić porządne e39?

jak z ubezpieczeniami? ac?

 

ogólnie piszcie jesli mozecie wszystko co mogłoby pozwolić mi pomóc przy kupnie

 

z góry dziekuje

Piotrek-kraków

Opublikowano

Pewnie niedługo ktoś napisze żebyś poszukał bo było juz troche o tym :wink:

Ja bym polecił właśnie 2,8, jeżeli stać Cie na wysokie spalanie to oczywiście V8 :) (o spalaniu też było)

Za 30 000, niestety, nie można jeszcze kupić 530d które to mi się marzy :P

 

Częsta usterka to przepalające sie diody w zegarach, uwaga na sfałszowane przebiegi :)

 

Od siebie chciałem się zapytać czy 540 lub 535 z przebiegiem 200tyś i wiecej, np 250 tys nadaje się jescze do "bezawaryjnej jazdy" czy zacznie sie niedługo sypać. Jak wygląda wytrzymałość tych silników V8 (3,5; 4,4)

 

3,0d z przebiegiem 230tyś km, jak to diesel jescze dlugo pojeździ...czy się mylę?

 

Wiem że liczy się sposób jazdy, czy właściciel(e) dbał(i) itd ale pytam ogólnie o wytrzymałość

 

Pozdrawiam!

Opublikowano

Poszukaj, bo bylo juz troche o tym :mrgreen: .

 

Zwracaj uwage na wszystko, jak przy zakupie kazdego uzywanego samochodu. Dla mnie najrozsadniejszy stosunek cena i koszty utrzymania/moc ma 540i. Ale od 523i w gore zaczyna sie juz sporo radochy.

Koszty utrzymania beda na pewno sporo wieksze, niz w E30 - cudow nie ma.

Przede wszystkim sprawdz bezwypadkowosc, silnik i skrzynie.

No i oczywiscie, czy wszystkie dodatki takie jak np. klimatyzacja dzialaja poprawnie.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Masz tylko dwa wyjścia, już Ci kiedyś pisałem, 528 lub 540. Muszisz się określić czy uznajesz kompromisy czy nie. :8)
Opublikowano
Masz tylko dwa wyjścia, już Ci kiedyś pisałem, 528 lub 540. Muszisz się określić czy uznajesz kompromisy czy nie. :8)

 

 

A dla mnie osobiście ważniejsze od silnika był stan techniczny auta i wyposażenie. Długo szukałem, wiele aut oglądałem. W każdym coś mi nie pasowało. W końcu się zdecydowałem i cieszę się moją 520.

 

Nie przeczę, że lepiej jest mieć 170 czy 190 koni zamisat 150. Ale ja wolę mieć 150 a sprawne, bogato wyposażone auto, w którym praktycznie nie widać śladów zużycia (wnętrze) aniżeli wytarte, wyślizgane auto w które ma "full opcję" bez skóry i klimy :lol:

 

Jak już będziesz oglądał, sprawdź dziąłanie spryskiwaczy ksenonów. Jak nie działają - poważne poderzenie, że coś nie tak było z przodem auta!

 

Pozdrawiam i czekam, kiedy pochwalisz się nabytkiem w Galerii!

:: Moje auto ::


:: Nieważne czym jedziesz, ważne dokąd ::

Opublikowano
Jak pchać się w E39 to najlepiej 540i :8)

 

i w ogromne koszty :wink:

 

Czegoś nie rozumiem. Ogromne koszta?? To jest Bmw troche będzie kosztowało to chyba oczywiste. Nie wiem czym się kierują osoby piszące takie posty .Patrze na koszty kupuje diesla najlepiej VW .

Stan jest ważny ale mozna poszukac auta w dobrym stanie a przy tym z silnikiem który będzie dawał sobie rade z masą samochodu.

 

 

Aha co do dzwona to szukaj e39 bez spryskiwaczy na lampach i problem będzie z głowy :D :wink:

Opublikowano

Aha co do dzwona to szukaj e39 bez spryskiwaczy na lampach i problem będzie z głowy :D :wink:

 

To i bez ksenonów zarazem.

 

 

A co do kosztów, to mam rozumieć, że Ty jeździsz M5. Wporzo! :cool2:

 

Dla mnie jednak ma znaczenie, czy spalę 14l czy 30l na każde 100km.

:: Moje auto ::


:: Nieważne czym jedziesz, ważne dokąd ::

Opublikowano

Aha co do dzwona to szukaj e39 bez spryskiwaczy na lampach i problem będzie z głowy :D :wink:

 

To i bez ksenonów zarazem.

 

 

A co do kosztów, to mam rozumieć, że Ty jeździsz M5. Wporzo! :cool2:

 

Dla mnie jednak ma znaczenie, czy spalę 14l czy 30l na każde 100km.

 

Co ma za znaczenie jakie ja mam auto ? Nie o tym mowa w topicu .

Nie pisałem nic o ///M5 .Nie napinaj się ,więcej luzu . Piotr i tak kupi auto jakie będzie chciał .Dobrze by jednak było zeby nie kupował samochodu który za poł roku okaże się za słaby . Mi się e39 podoba ,jeśli kupuje pod względem wyglądu i wyposażenia to ok .Ale jak ma zamiar nabyć auto które przy okazji dobrze jeździ to min 528i . Za 30 tys raczej dobrego diesla nie kupi . Chyba że skusi się na e36 3.0d z KSR bo w e39 raczej nie da rady w tym przedziale cenowym .

e39 jest spore i naprawde dobre silniki do tego nadwozia (stosunek mas do mocy) to 3.5 lub 4.0l .Ogólnie dużo zalezy od ceny i stan auta no i takich 523i lub 528i jest napewno więcej niż 535i czy 540i .

 

Jak Piotr jechał e30 320i a następnie e30 325i to będzie wiedział o co mi chodzi.

Opublikowano

Mi nie chodziło o to że np 520 jest złe. Chodzi głównie o to żeby zawęzić obszar poszukiwań, kupując auto trzeba wiedzieć co się chce.

Przecież kupując samochód nie jeździłeś za wszystkim co miało w nazwie e39.

528 i 540 to auta zazwyczaj bardzo bogato wyposażone.

Opublikowano
Przecież kupując samochód nie jeździłeś za wszystkim co miało w nazwie e39.

528 i 540 to auta zazwyczaj bardzo bogato wyposażone.

 

Za wszytskim nie, ale za większością :-)

 

Masz rację. Korelacja pojemności do wyposażenia jest znaczna. Im większy silnik tym zazwyczaj bogatsze wyposażenie. Ja trafiłem w końcu na egzemplarz, który mnie urzekł.

 

pozdr

:: Moje auto ::


:: Nieważne czym jedziesz, ważne dokąd ::

Opublikowano
Ale jak ma zamiar nabyć auto które przy okazji dobrze jeździ to min 528i . Za 30 tys raczej dobrego diesla nie kupi . (...) E39 raczej nie da rady w tym przedziale cenowym.

e39 jest spore i naprawde dobre silniki do tego nadwozia (stosunek mas do mocy) to 3.5 lub 4.0l .Ogólnie dużo zalezy od ceny i stan auta no i takich 523i lub 528i jest napewno więcej niż 535i czy 540i .

 

Zgadza się. Ale autor tego wątku cosik wspominał o kosztach...

A poza samym paliwem jest jeszcze wyższe ubezpieczenie, wyższe koszty części ekspoatacyjnych, no i niestety wyższe koszty npraw. Nie wspominając o wyższym koszcie zakupu.

 

A zatem, jeżeli ma się do wydania +- 30 000zł, i jest do kupienia 520 i 535 w tej samej cenie, to na zdrowy rozum coś jest nie tak...

 

pozdr

:: Moje auto ::


:: Nieważne czym jedziesz, ważne dokąd ::

Opublikowano
Popieram Drakula, przede wszystkim stan techniczny

BMW 528i, vito 110 CDi,


Zajazd pod Sosnami, Małkinia

Bar Sosenka, Rockwool polska, Małkinia

Zajazd Chodowiak, Chodów k/Siedlec

Opublikowano
Oczywiście że stan techniczny na 1 miejscu. Jeśli bedziesz szukał np 528, 540 napewno wkońcu trafisz na idealne i bedziesz miał idealne 528, 540 zamiast idealnego 520. :D
Opublikowano
tak, ale mając do wyboru idealne 520 a jedynie dobre 528 to wybór jest chyba oczywisty, z drugiej strony jak znaleźc idealny samochód z 96r.

BMW 528i, vito 110 CDi,


Zajazd pod Sosnami, Małkinia

Bar Sosenka, Rockwool polska, Małkinia

Zajazd Chodowiak, Chodów k/Siedlec

Opublikowano
Jakiś czas rozglądałem się za E39,dość poważnie,lecz plany mi sie zmieniły ale nie na długo.Zaczne rozglądać się ponownie.Do czego doszedłem w moich poszukiwaniach: myślałem o 528, i uwierz mi, mimo tego że właśnie tą wersje silnikową bardzo chciałem to napotykałem wiele świetnych okazji (wspaniały stan, wyposarzenie, niska cena) innych wersji silnikowych np 520.I naprawde byłbym skłonny kupić jaką kolwiek wersje silnikową kierując się powyższymi powodami.To również sugerują niektórzy.Ale jeden z kolegów wspomniał że za jakiś czas będzie Ci brakowało mocy, a brakowało będzie napewno, więc przemyśl to i bądz konsekwentny w poszukiwaniach, napewno się nie śpiesz, to ci się opłaci.Określ dokładnie w jakim stopniu chcesz mieć przyjemność z jazdy, bo 520 ci ją dostarczy napewno ale 528 czy już 540 ........ stary....przekonaj się sam.Warto będzie wlać litr czy dwa paliwa więcej. Znajdz kogoś ze swojej bliskiej okolicy z 520 i kogoś z 528 czy 540 i poproś o pomoc. Pręzentacja,mała przejażdzka a może możliwość poprowadzenia?Powodzenia ci zycze i udanego zakupu.
Już po E30...teraz szukam...szukam...hmmmm....może E36 325 Cope.
Opublikowano

Ja mam 523i 170 KM i mimo, że lubie szybką jazde (miałem różne auta o mniejszej mocy jak i o wiekszej od tego co posiadam) to wystarcza mi wlasnie te 170 KM.

Na trasie spokojnie można pośmigać 180 km/h a u nasz szybciej jeździć to już poraźka.

Auto spalanie ma w sam raz (średnio 12-13l gazu, na trasie jak kiedyś 670 km deptałem cały czas w podłogę to spalił mi 10 l benzyny.

Ludzie często kupują auta o dużej pojemności i mocach tylko po to żeby mieć się czym pokazać a nie używają tej mocy i płaczą, że im dużo pali auto.

 

Trzeba sie zastanowić czy duża moc jest nam potrzebna.

http://www.maszty-flagi.com/bmw/E39_forum.jpg
Opublikowano

Podobnie jak Michał-J mam 523 i kucyków mi w zupełności starcza... mam lepszą dynamikę od 3/4 czterech kółek na trasie...

Kilka dni przed kupnem 523, przymierzałem się do 540... cóż jeśli w nim się nie zakochałem... drewno w połączeniu z granatową tapicerką :mad2:

A obecne śmigiełko wpadło mi w oko... :mrgreen:

Pozdrawiam

Eulem

E39 [E34/E36]

a tu gram: http://s1.metaldamage.pl/c.php?uid=227838

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.