Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Panowie. Mam duży problem z autem ponieważ już któryś raz z rzędu w okresie jednego miesiąca auto zgasło mi podczas jazdy. Paliwo w baku jest. Dodam że ostatnio zalałem V Power na Shellu. Nawet jeszcze rezerwa się nie świeci więć jest dobre 15 litrów w baku. Pompka też pracuje słychać ją. Podprogowej tutaj nie ma więc to odpada. Poprostu podczas jazdy auto gaśnie i już nie odpala a w wężyku paliwowym przy filtrze paliwa znajdują się bombelki powietrza. Gdzieś musi się zapowietrzać ale gdzie? Dodam jeszcze że jak zaleje bak do połowy albo więcej i odpowietrze filtr to samochód odpali na popych i jeździ normalnie aż przejade przykładowo 200 250 km i znowu to samo, czyli jak spalę większość paliwa ale nie wszystko bo teraz jeszcze się rezerwa nawet nie zaświeciła. Dzisiaj przy przekręconym zapłonie słyszałem też dziwny cichy pisk z okolic baku. Czy to może mieć jakiś związek? Pompka w baku była niedawno wymieniana. Proszę o pomoc koledzy. PZDR
Opublikowano
witam.gdzies koles miał podobny problem ze miał 15litrów w baku a auto nie odpalało chodziło o to ze niby z jednej czesci baku do drugiej nie przelewałopaliwa.a lałes do pełna wskaźnik dobrze pokazuje?moze pokazuje 15 litrów a jest mniej.trudna sprawa.
Opublikowano
witam.gdzies koles miał podobny problem ze miał 15litrów w baku a auto nie odpalało chodziło o to ze niby z jednej czesci baku do drugiej nie przelewałopaliwa.a lałes do pełna wskaźnik dobrze pokazuje?moze pokazuje 15 litrów a jest mniej.trudna sprawa.

Zalej paliwa i zobacz czy odpali. Jak tak to patrz post wyżej.

Opublikowano
podepne sie do tematu.ja mam tak jade zmieniam bieg z 1 na 2 podczas zmiany biegu(po wcisnieciu sprzegla) obroty spadaja prawie do zera czasami gasnie ,ale jak juz nie zgasnie wrzucam 2 puszczam sprzeglo autko szarpnie jak by sie zalewalo albo brakowalo przez chwile ropy i jedzie dalej,a jak podczas zmiany biegu dodam lekko gazu to jest ok nie szarpnie.przy zmianie z 1-2, 2-3,3-4 jest tak samo.czasami zapali sie kontrolka dde wciskam sprzeglo czasami redukuje i autko wstaje spowrotem.JUZ WIEM CO OZNACZA NAPIS BMW... :mad2: :mad2:
Opublikowano
podepne sie do tematu.ja mam tak jade zmieniam bieg z 1 na 2 podczas zmiany biegu(po wcisnieciu sprzegla) obroty spadaja prawie do zera czasami gasnie ,ale jak juz nie zgasnie wrzucam 2 puszczam sprzeglo autko szarpnie jak by sie zalewalo albo brakowalo przez chwile ropy i jedzie dalej,a jak podczas zmiany biegu dodam lekko gazu to jest ok nie szarpnie.przy zmianie z 1-2, 2-3,3-4 jest tak samo.czasami zapali sie kontrolka dde wciskam sprzeglo czasami redukuje i autko wstaje spowrotem.JUZ WIEM CO OZNACZA NAPIS BMW... :mad2: :mad2:

albo jeszcze jeden problem BMW:mad2: wczoraj jechalem i byl snieg slisko to mnie tak prowadzalo jak bym mial luz na kierownicy samochod jechal gdzie chcial musialem kierownica redukowac tor jazdy jak by kola z przodu trzymaly sie na jednej srobie,a na suchym jest ok.sprawdzalem zawieszenie i wszystko jest ok :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
JUZ WIEM CO OZNACZA NAPIS BMW... :mad2: :mad2:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A co do tego gaśnięcia pomiędzy zmianą biegów i zapalającą się kontrolką DDE to polecam wizytę u pompiarza na wymianę nastawnika pompy wtryskowej (może uda się zregenerowac-wyczyścić).To typowa przypadłość TDS.

Z tą trakcją to trochę dziwne.Moja nawet na bardzo śliskim idzie jak po sznurku (tylko potem jest problem zatrzymać :mrgreen: ) mam takie wrażenie jakby auto troszeczkę szło bokiem,ale wyczytałem że tak ma byc.

Może przydało by się sprawdzić geometrię kół i luzy w zawieszeniu bo może coś skopane byc.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
JUZ WIEM CO OZNACZA NAPIS BMW... :mad2: :mad2:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A co do tego gaśnięcia pomiędzy zmianą biegów i zapalającą się kontrolką DDE to polecam wizytę u pompiarza na wymianę nastawnika pompy wtryskowej (może uda się zregenerowac-wyczyścić).To typowa przypadłość TDS.

Z tą trakcją to trochę dziwne.Moja nawet na bardzo śliskim idzie jak po sznurku (tylko potem jest problem zatrzymać :mrgreen: ) mam takie wrażenie jakby auto troszeczkę szło bokiem,ale wyczytałem że tak ma byc.

Może przydało by się sprawdzić geometrię kół i luzy w zawieszeniu bo może coś skopane byc.

BMW powinni nazwac BMZW-bedziesz mial zaje.biste wydatki :D cale zawieszenie bylo robione jakies tydzien temu a na sliskim czuje jak bym driftowal jak by mnie mial zaraz tyl wyprzedzic bardzo dziwne uczucie nie polecam :x a ile moze kosztowac ten nastawnik??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nowy Bosch-a (gwar. 2 lata) w zeszłym roku kosztował 1300 zł.A za regenerację życzą sobie 400-600zł ale z tym to różnie bywa-się udaje się lub nie.Polecam również sprawdzenie wtryskiwacza sterującego,to ten na 4 cyl. odchodzi od niego kabelek-ale wątpię żeby to był wtrysk.
ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Koledzy powiem tak: specjalnie zmieniłem zegary "przełożyłem z anglika" bo też pomyślałem że tamte stare mnie "oszukują" te działają chyba prawidłowo więc ta opcja odpada.

Pompkę w baku też zmieniałem jest mało prawdopodobne że ta zmieniona pompka także nie działa prawidłowo.

Paliwo w baku jest i to dobrej jakości.

Po prostu auto zapowietrza się w układzie paliwowym kiedy poziom paliwa spada w baku do jakiegoś momentu ale zaznaczam że jeszcze rezerwa się nie zapaliła. W baku jest około 10-14 litrów paliwa.

Wczoraj usłyszałem że w baku jest jakiś odpowietrznik i to może być przyczyną bąbelków powietrza w przewodzie paliwowym. Co o tym myślicie????

Opublikowano
Nowy Bosch-a (gwar. 2 lata) w zeszłym roku kosztował 1300 zł.A za regenerację życzą sobie 400-600zł ale z tym to różnie bywa-się udaje się lub nie.Polecam również sprawdzenie wtryskiwacza sterującego,to ten na 4 cyl. odchodzi od niego kabelek-ale wątpię żeby to był wtrysk.

jak dojsc do tego 4 wtryskiwacza co musze odkrecic??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A czy w ogóle działa ta pompka? Sprawdź napięcie czy dochodzi do pompki? Bo sama zamiana pompki to ciut mało.A z tym czy dobra jest czy nie to przy używanych różnie bywa,jak również te chińskie po 100 zł to o kant d***y potłuc.

Poza tym dolej paliwa i przekręć kluczykiem parę razy, bez odpalania silnika żeby pompka przepchnęła powietrze które jest jeszcze w przewodach.

ec2Wze6.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak dojsc do tego 4 wtryskiwacza co muszę odkrecic??

Nic nie trzeba odkręcać.Podpina się pod komputer i sprawdza odczyt.Można również wypiąć kostkę od niego i sprawdzić miernikiem,ale to czasami jest mylące bo oporność cewki jest dobra,a na kompie kąta wtrysku nie pokazuje.

Tutaj masz nastawnik na allegro na wzór http://moto.allegro.pl/nastawnik-dawki-paliwa-omega-bmw-325-525-tds-hdk-i1961897369.html stary bo nowych w aukcji nie było-trzeba zwrócić uwagę bo były dwa rodzaje do E39 TDS szły nastawniki HDK,w E34 TDS były inne.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
jak dojsc do tego 4 wtryskiwacza co muszę odkrecic??

Nic nie trzeba odkręcać.Podpina się pod komputer i sprawdza odczyt.Można również wypiąć kostkę od niego i sprawdzić miernikiem,ale to czasami jest mylące bo oporność cewki jest dobra,a na kompie kąta wtrysku nie pokazuje.

Tutaj masz nastawnik na allegro na wzór http://moto.allegro.pl/nastawnik-dawki-paliwa-omega-bmw-325-525-tds-hdk-i1961897369.html stary bo nowych w aukcji nie było-trzeba zwrócić uwagę bo były dwa rodzaje do E39 TDS szły nastawniki HDK,w E34 TDS były inne.

dzieki za wypowiedzi :) ustawilem sie z pompiarzem na poniedzialek tez mowil ze w 80% to nastawnik koszt jego juz zregenerowany nastawnik +uszczelki+chyba mowil cos o zgraniu oprogramowania 450zł z robocizna:) nowy nastawnik w sklepie kolo 1500zł.

Opublikowano
Panowie auto zgasło bo w baku było pusto :duh: Tylko że wskazówka pokazywała że paliwo jest. Pompka w baku działa raczej prawidłowo. To chyba wszystko przez pływaki. Może się zacięły? Wyjąłem z baku pompkę razem z pływakiem tą przelewową również i włożyłem z powrotem do baku. Teraz się wydaje że wskazówka pokazuje prawidłowo poziom paliwa. Pojeżdżę zobaczę
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a jednak wskaźnik. :mrgreen: widocznie do pełna nie tankowałes chyba dawno temu

 

a co by mu dało jakby zalał do pełna ?

Opublikowano
a jednak wskaźnik. :mrgreen: widocznie do pełna nie tankowałes chyba dawno temu

 

a co by mu dało jakby zalał do pełna ?

widział by czy poziom paliwa pokazuje prawidłowo skor myslał ze ma 15 litrów i by zaczoł tankowac i weszło by prawie 70litrów to by zaczaił ze cos źle mu pokazuje wskaźnik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.