Skocz do zawartości

320d SILNIK ZGASŁ...


mlodyyy221

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zakładam nowy wątek gdyż nie mogłem znaleść nic podobnego, otóż jechałem moją bunią e46 320d i nagle zgasła mi podczas jazdy, próbowałem odpalić i nic... w domu próbowałem ją odpalić na plak i też nic. mechnik stwierdził że uszkodzona jest pompa, wymienił dwie pompy w tym jedną od sprawnego auta i dalej auto nie odpala. sprawdził również całą elektronikę i wszystko jest w porządku. moje pytanie jest następujące czy na pompie paliwa jest immobilizer ? albo czujnik uderzeniowy który odcina paliwo. Proszęę o pomoc bo auto stoi już 2 miesiace i nikt nie potrafi pomóc. :cry:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WŁASNIE ZE NIC NIE KLEKOCZE JAK KRECE ROZRUSZNIKIEM. KRECI NORMALNIE TYLKO ZE NIE CHCE W OGOLE ZAGADAC. NIE WIEM CO JEST. NAWET WYMIENIALI USZCZELKE POD GLOWICA NA SAMYM POCZATKU :cry:

NO I JAK MOWI MECHANIK PALIWO NIE PRZECHODZI PRZEZ WTRYSKI NA ZADNEJ POMPIE. WTRYSKI TEZ SPRAWDZONE I NIC. NIE MAM JUZ GLOWY CO TO MOZE BYC :cry:

Edytowane przez mlodyyy221
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby pracowal musi byc cisnienie i paliwo. Poluzuj przewody na wtryskach tak jak do odpowietrzania i zobacz czy jest paliwo podczas krecenia. Jak jest, to wyjmij wtryski i sprawdz cisnienie (potrzebny miernik). Jak jest i cisnienie to pojecia nie mam :shock:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ROZMAWIALEM JESZCZE TELEFONICZNIE Z INNYM MECHANIKIEM (TYLKO ONNIE ROBI BET) ZE NP. W OPLACH I JAKIS FORDACH JEST JAKISZ CZUJNIK IMMOBILIZERA NA POMPIE I JAK ZMIENISZ POMPE TO NIE BEDZIE DZIALAC :cry: TRZEBA COS TYM IMMOBILIZEREM NA POMPIE ZROBIC. A TERAZ PYTANIE CZY TAKIE COS JEST W BUNI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał ROBERT 2309 jeśli psikasz plakiem czy samostartem w dolot pomijając filtr powietrza, a silnik nie zagada chociaż na chwilę (czas spalenia paliwa jakim jest plak) to w silniku nie ma grama kompresji. A spowodowane to może być pękniętą głowicą na wszystkich cylindrach, dziurami we wszystkich tłokach, lub przestawionym rozrządem. Nawet silnik benzynowy bez paliwa i z pościąganymi wszystkimi przewodami wysokiego napięcia zawsze zagada na plaku, jeśli tylko jest sprawny mechanicznie. A skoro mechanik twierdzi, że pompa nie podaje paliwa, to opcja zerwanego łańcucha rozrządu jest jak najbardziej prawdopodobna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GŁOWICA PRAWDOPODOBNIE JEST OKI. BO JAK WYMIENIALI USZCZELKE POD GŁOWICA TO GLOWICA BYŁA PLANTOWANA. NA TLOKACH TEZ NIE BYLO WIDAC ZADNYCH DZIUR.

PYTANIE JAK SIE MOZE JESZCZE OBJAWIAC PRZESTAWIONY ROZRZAD SKORO PRZY KRECENIU ROZRUSZNIKIEM NIC STRZELA ANI NIE WYDAJE ZADNYCH DZIWNYCH ODGLOSÓW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to powinieneś sprawdzić kompresję, to da Ci obraz czy w tym kierunku szukać, tym bardziej, że już grzebane było przy głowicy. Możesz też podłączyć pod kompa, jeśli został zerwany łańcuch to na pewno został zarejestrowany błąd np braku sygnału z czujnika położenia walka pompy wtryskowej. A wiesz może dlaczego Twój mechanik twierdzi, że pompa została uszkodzona? Może właśnie jakiś błąd odnośnie pompy odczytał kompem i tylko źle zinterpretował?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze to nie wiem dlaczego twierdzi ze pompa. mowi tylko ze pompa nie podaje paliwa bo nie przechodzi on przez wtryski. mowil ze podlaczał pod kompa i tam wszystko jest ok. sprobuje cos podziałac i sprawdzic z ta kompresja a jak to nie pomoze to chyba zmienie mechanika bo chyba ten zabardzo nie ogarnia tematu

dzieki wszystkim za wskazówki. jak bede cos wiecej wiedział napewno napisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też jestem ciekawy skąd posiadał wiedzę, że pompa uszkodzona, może sam sterownik padł. To nie są duże fiaty, że "pan mechanik" ustawiał zapłon na kij od szczotki. Komputer to podstawa. Spróbuj w obecnej sytuacji podłączyć ją pod kompa, być może coś zostało zapisane, ewentualnie skasować błędy i czekać aż wyskoczą podczas odpalania. Jak zaczniesz robić inne rzeczy w ciemno to w końcu portfela może braknąć :) :)

 

P.S. Aż dziwne, że przy rozwalonej pompie nie wyskoczył żaden błąd, jak dla mnie skoro wymienia pompy na sprawne na 100% a auto dalej nie działa to chyba logiczne, że nie ten element jest uszkodzony, lub nie tylko ten

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagraj film, jak to wygląda pod maską jak próbujesz odpalić na plaka lub samostartem. Zobaczymy czy kręci równomiernie, czy przypadkiem rozrząd nie zatrzymał się w miejscu niekolizyjnym(np wszystkie zawory zamknięte, jeśli to w ogóle możliwe) A przy okazji stwierdzi się jak ten silnik reaguje na ten samostart.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wejdz pod autko i posłuchaj czy pompka pompuje (bzyczeć powinna)

 

 

ale najpierw zatankuj

 

 

 

możliwe ze ślizgi na łańcuchu rozrządu się posypały i przeskoczył ale to już poważna sprawa

 

zdejmij pokrywę klawiatury i zakręć zobaczysz czy klawiatura chodzi wykluczysz i łańcuch i wałki

 

wszystko możliwe tyle że skoro mechanik stwierdził ze nie podaje paliwa to nie szukaj najgłębiej tylko zacznij od pompki potem filterek potem pompa potem elektrozawory potem wtryski potem komputer sterujący i dopiero wnętrzności silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jak poszedl wał wczesniej bylo slychac stukanie w silniku... Z poczatku mechanik niemogl dojsc czy to wał czy nie dopiero pozniej jjak wszystko rozebral zobaczylismy co jest grane. tez niechcial odpalic....Wrzuce foto swojego walu :

 

http://img15.imageshack.us/img15/756/20110603499.jpg

By wania122 at 2011-06-06

 

 

http://img263.imageshack.us/img263/9571/20110603498.jpg

By wania122 at 2011-06-06

 

 

http://img832.imageshack.us/img832/7577/zdjcie0005y.jpg

By wania122 at 2011-06-13

 

 

Szczerze mowiac nie zycze Ci zeby to był wał..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie bylem u mechanika i mowi ze ma 100% pompa jest uszkodzona mechanicznie. poniewaz spalilo sie cos w sterowniku. naprawili i załozyli do starej pompy i znowu padł sterownik. dzis załatwilem pompe wykrecona z auta na chodzie. jutro bedzie skladał moja bunie :D mam nadzieje ze jutro zagada :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.