Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam zakładam nowy wątek gdyż nie mogłem znaleść nic podobnego, otóż jechałem moją bunią e46 320d i nagle zgasła mi podczas jazdy, próbowałem odpalić i nic... w domu próbowałem ją odpalić na plak i też nic. mechnik stwierdził że uszkodzona jest pompa, wymienił dwie pompy w tym jedną od sprawnego auta i dalej auto nie odpala. sprawdził również całą elektronikę i wszystko jest w porządku. moje pytanie jest następujące czy na pompie paliwa jest immobilizer ? albo czujnik uderzeniowy który odcina paliwo. Proszęę o pomoc bo auto stoi już 2 miesiace i nikt nie potrafi pomóc. :cry:
Opublikowano
Witam kolego jak pryskałes plakiem prosto w kolektor ssacy to powinna zagadac na 100% jak nie , to prawdopodobnie wina lezy po stronie silnika moze pekł łancuch rozrzadu. Jak krecisz rozrusznikiem to nie klekocze ?
Opublikowano (edytowane)

WŁASNIE ZE NIC NIE KLEKOCZE JAK KRECE ROZRUSZNIKIEM. KRECI NORMALNIE TYLKO ZE NIE CHCE W OGOLE ZAGADAC. NIE WIEM CO JEST. NAWET WYMIENIALI USZCZELKE POD GLOWICA NA SAMYM POCZATKU :cry:

NO I JAK MOWI MECHANIK PALIWO NIE PRZECHODZI PRZEZ WTRYSKI NA ZADNEJ POMPIE. WTRYSKI TEZ SPRAWDZONE I NIC. NIE MAM JUZ GLOWY CO TO MOZE BYC :cry:

Edytowane przez mlodyyy221
Opublikowano
Aby pracowal musi byc cisnienie i paliwo. Poluzuj przewody na wtryskach tak jak do odpowietrzania i zobacz czy jest paliwo podczas krecenia. Jak jest, to wyjmij wtryski i sprawdz cisnienie (potrzebny miernik). Jak jest i cisnienie to pojecia nie mam :shock:
Opublikowano
ROZMAWIALEM JESZCZE TELEFONICZNIE Z INNYM MECHANIKIEM (TYLKO ONNIE ROBI BET) ZE NP. W OPLACH I JAKIS FORDACH JEST JAKISZ CZUJNIK IMMOBILIZERA NA POMPIE I JAK ZMIENISZ POMPE TO NIE BEDZIE DZIALAC :cry: TRZEBA COS TYM IMMOBILIZEREM NA POMPIE ZROBIC. A TERAZ PYTANIE CZY TAKIE COS JEST W BUNI
Opublikowano
Tak jak napisał ROBERT 2309 jeśli psikasz plakiem czy samostartem w dolot pomijając filtr powietrza, a silnik nie zagada chociaż na chwilę (czas spalenia paliwa jakim jest plak) to w silniku nie ma grama kompresji. A spowodowane to może być pękniętą głowicą na wszystkich cylindrach, dziurami we wszystkich tłokach, lub przestawionym rozrządem. Nawet silnik benzynowy bez paliwa i z pościąganymi wszystkimi przewodami wysokiego napięcia zawsze zagada na plaku, jeśli tylko jest sprawny mechanicznie. A skoro mechanik twierdzi, że pompa nie podaje paliwa, to opcja zerwanego łańcucha rozrządu jest jak najbardziej prawdopodobna.
Opublikowano

GŁOWICA PRAWDOPODOBNIE JEST OKI. BO JAK WYMIENIALI USZCZELKE POD GŁOWICA TO GLOWICA BYŁA PLANTOWANA. NA TLOKACH TEZ NIE BYLO WIDAC ZADNYCH DZIUR.

PYTANIE JAK SIE MOZE JESZCZE OBJAWIAC PRZESTAWIONY ROZRZAD SKORO PRZY KRECENIU ROZRUSZNIKIEM NIC STRZELA ANI NIE WYDAJE ZADNYCH DZIWNYCH ODGLOSÓW

Opublikowano
Jak dla mnie to powinieneś sprawdzić kompresję, to da Ci obraz czy w tym kierunku szukać, tym bardziej, że już grzebane było przy głowicy. Możesz też podłączyć pod kompa, jeśli został zerwany łańcuch to na pewno został zarejestrowany błąd np braku sygnału z czujnika położenia walka pompy wtryskowej. A wiesz może dlaczego Twój mechanik twierdzi, że pompa została uszkodzona? Może właśnie jakiś błąd odnośnie pompy odczytał kompem i tylko źle zinterpretował?
Opublikowano

szczerze to nie wiem dlaczego twierdzi ze pompa. mowi tylko ze pompa nie podaje paliwa bo nie przechodzi on przez wtryski. mowil ze podlaczał pod kompa i tam wszystko jest ok. sprobuje cos podziałac i sprawdzic z ta kompresja a jak to nie pomoze to chyba zmienie mechanika bo chyba ten zabardzo nie ogarnia tematu

dzieki wszystkim za wskazówki. jak bede cos wiecej wiedział napewno napisze

Opublikowano

też jestem ciekawy skąd posiadał wiedzę, że pompa uszkodzona, może sam sterownik padł. To nie są duże fiaty, że "pan mechanik" ustawiał zapłon na kij od szczotki. Komputer to podstawa. Spróbuj w obecnej sytuacji podłączyć ją pod kompa, być może coś zostało zapisane, ewentualnie skasować błędy i czekać aż wyskoczą podczas odpalania. Jak zaczniesz robić inne rzeczy w ciemno to w końcu portfela może braknąć :) :)

 

P.S. Aż dziwne, że przy rozwalonej pompie nie wyskoczył żaden błąd, jak dla mnie skoro wymienia pompy na sprawne na 100% a auto dalej nie działa to chyba logiczne, że nie ten element jest uszkodzony, lub nie tylko ten

Opublikowano
Ja obstawiam peknieta glowice lub wal korbowy, ewentualnie lancuch rozrzadu i kolizje, chociaz jesli kreci bez stukania to raczej malo prawdopodobne.
Opublikowano
glowica byla sprawdzana, plantowana i wymieniona uszczelka pod glowica takze to raczej odpada. pozostaje wał. jakie sa obiawy peknietego wału???
Opublikowano
Nagraj film, jak to wygląda pod maską jak próbujesz odpalić na plaka lub samostartem. Zobaczymy czy kręci równomiernie, czy przypadkiem rozrząd nie zatrzymał się w miejscu niekolizyjnym(np wszystkie zawory zamknięte, jeśli to w ogóle możliwe) A przy okazji stwierdzi się jak ten silnik reaguje na ten samostart.
Opublikowano
postaram sie zrobic ten film jak najszybciej. ale to moze byc trudne do zrobienia poniewaz pracuje w szczecinie a samochod 250 km stad. ale postaram sie aby ktos zrobił ten filmik
Opublikowano

wejdz pod autko i posłuchaj czy pompka pompuje (bzyczeć powinna)

 

 

ale najpierw zatankuj

 

 

 

możliwe ze ślizgi na łańcuchu rozrządu się posypały i przeskoczył ale to już poważna sprawa

 

zdejmij pokrywę klawiatury i zakręć zobaczysz czy klawiatura chodzi wykluczysz i łańcuch i wałki

 

wszystko możliwe tyle że skoro mechanik stwierdził ze nie podaje paliwa to nie szukaj najgłębiej tylko zacznij od pompki potem filterek potem pompa potem elektrozawory potem wtryski potem komputer sterujący i dopiero wnętrzności silnika

Opublikowano

u mnie jak poszedl wał wczesniej bylo slychac stukanie w silniku... Z poczatku mechanik niemogl dojsc czy to wał czy nie dopiero pozniej jjak wszystko rozebral zobaczylismy co jest grane. tez niechcial odpalic....Wrzuce foto swojego walu :

 

http://img15.imageshack.us/img15/756/20110603499.jpg

By wania122 at 2011-06-06

 

 

http://img263.imageshack.us/img263/9571/20110603498.jpg

By wania122 at 2011-06-06

 

 

http://img832.imageshack.us/img832/7577/zdjcie0005y.jpg

By wania122 at 2011-06-13

 

 

Szczerze mowiac nie zycze Ci zeby to był wał..

Opublikowano
własnie bylem u mechanika i mowi ze ma 100% pompa jest uszkodzona mechanicznie. poniewaz spalilo sie cos w sterowniku. naprawili i załozyli do starej pompy i znowu padł sterownik. dzis załatwilem pompe wykrecona z auta na chodzie. jutro bedzie skladał moja bunie :D mam nadzieje ze jutro zagada :D
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

witam. dawno nie pisałem ale nie miałem mozliwosci i dopiero auto odebrałem jakies dwa tygodnie temu:(.

przyczyna awarii była pompa wtryskowa. dzieki wszystkim za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.