Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich na forum koledzy bedac na diagnostyce zawieszenia koles stwierdzil ze maglownica jest do wymiany bo ma luz "ok 1cm luzu "to jego slowa wiec kieruje do kolegow pytanko czy ktos sie z was z tym spotkal i co z tym robil regeneracja czy cos wtym stylu prosze o info bo chce uniknac zbednych kosztow dodam ze na wyszukiwarce nic nie znalazlem pozdr... :cry2: :cry2: :cry2:
Opublikowano
kolego nie cieknie cos stuka tyle ze zawiecha kiepska byc moze to ona sprawdzany luz na zgaszonym silniku stwierdzenie diagnosty :lol: :lol: :lol: :lol:
Opublikowano
kolego nie cieknie cos stuka tyle ze zawiecha kiepska byc moze to ona sprawdzany luz na zgaszonym silniku stwierdzenie diagnosty :lol: :lol: :lol: :lol:

Zrób zawiechę a maglem się nie przejmuj do puki nie zacznie ciec ,chyba,że jak zrobisz zawieszenie i dalej będzie pukał. Podejrzewam,że jak silnik włączony i jest ciśnienie w układzie to luzu nie ma albo jest minimalny :D Niestety E46 ma bardzo słabe maglownice :(

Opublikowano
dzieki kolego za podpowiedz moj mechanior to samo twierdzi ze powinien sprawdzic na zapalonym silniku :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
a pukanie bez wycieku na włączonym móżna naprawić?? bo wymiana dążka nic nie dała? tam gdzies pisali o naprawie szczelności i to dokładnie aly czy to leczy luz???
Opublikowano
a pukanie bez wycieku na włączonym móżna naprawić?? bo wymiana dążka nic nie dała? tam gdzies pisali o naprawie szczelności i to dokładnie aly czy to leczy luz???

Można zregenerować magiel :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
zawiecha wymieniona ale dalej cos stuka blizej lewej strony tak mi sie wydaje choc stukanie jest duzo mniejsze moze:?:
Opublikowano

Obstawiam krzyżak gdyż diagnosta zdiagnozował "stuki" czy tam luz maglownicy ale nie była to dobra diagnoza gdyż styki i luz powoduje krzyżak który jest na rysunku el nr 2

http://realoem.com/bmw/diagrams/v/s/98.png

Opublikowano
zawiecha wymieniona ale dalej cos stuka blizej lewej strony tak mi sie wydaje choc stukanie jest duzo mniejsze moze:?:

Stuka przy ruszaniu kierownicą?

Opublikowano
Obstawiam krzyżak gdyż diagnosta zdiagnozował "stuki" czy tam luz maglownicy ale nie była to dobra diagnoza gdyż styki i luz powoduje krzyżak który jest na rysunku el nr 2

 

Hehe... przerobiłem ten temat...

Chciałem wymienić ten krzyżak (fachowo: sprzęgacz obrotowy), bo też u mnie lekko stuka.

Zadzwoniłem do Bawaria Motors Katowice i facet zrobił wielkie oczy (uszy) jak chciałem to zamówić.

Powiedział, że jak żyje i pracuje w BMW to nigdy tej części nie sprzedał, bo nikt nie zamawiał.

Nie mógł jej nawet znależć po nr OEM. Sprawdził na magazynie centralnym i okazało się, że jest

dostępna... 1 sztuka w Polsce !!! Zgodził się zamówić, ale po wpłacie zaliczki, bo powiedział, że

później nikt tego nie nie kupi... Nie jest to drogie, około 160zł.

Dałem sobie spokój... zlikwidowałem luz na maglu śrubą regulacyjną, wymieniłem płyn w układzie

i stukanie w maglu ustąpiło w 99% (wycieków z magla nie miałem, tylko nadmierny luz).

 

Polecam każdemu na początek spróbować tej regulacji, na zdjęciu śruba zaznaczona kółkiem:

http://fotomedela.pl/magiel.JPG

 

Dokręcić o ok. 20 stopni i jazda próbna, jak wspomaganie działa jak należy to można

jeszcze delikatnie dociągnąć i jeszcze raz się przejechać. Za mocno jest wtedy jak kierownica

przy wyjściu z zakrętu przestaje samoczynnie odbijać do jazdy na wprost.

Śrubę można dokręcić np "żabką".

 

 

--

pozdrawiam

nelson

--

pozdrawiam

nelson

Opublikowano
dam znac po regulacji ale to za ok tydzien bede mial wolny czas :cool2: :cool2: :cool2:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam wszystkich byla proba regulacji tej sroby przy maglownicy lecz efektu to nie zdalo dodam tez ze magiel jednak stuka przy ruszaniu kierownica dodam tez ze na krzyzaku nie wyczulem zadnego luzu wiec chyba jednak regeneracja mnie czeka bo nic innego chyba nie wymysle :cry2:
Opublikowano
regulacja nie zawsze przynosi efekt i pewnie zostaje tylko regeneracja.Tez mam maly luz w maglu tam gdzie wchodzi kolumna kierownicza i tak jezdze bo mi to zbytnio nie przeszkadza ale pewnie do czasu.Pewnie innego sposobu jak regeneracja nie ma?
Opublikowano

Regulacja tej śruby da Wam raczej nie wiele.Sam jestem po regeneracji magla i teraz jest efekt taki jak powinien być. Czyli nic nie cieknie.....u mnie żadnych stuków i luzu nie było....

Zobaczcie w jakim stanie macie wałek.....Jeśli macie jakieś wżery to niestety magiel jest do regeneracji- chromowanie......

Opublikowano
koledzy potrzebuje namiary regeneracji maglown :nortyicy w woj swietokrzyskim chodzi mi o pewniaka :norty:
Opublikowano

jak wyglądało u Ciebie te pukanie (stukanie), jakaś strona Ci pukała lewa-prawa, czułeś jakieś drgania na kierownicy, czy jak jechałeś z większą prędkością na równym asfalcie (np. na autostradzie powyżej 120km/h) to czułeś jak przód Ci ucieka (tzn. jakby wiał boczny wiatr)?

Pozdrawiam

Opublikowano
kolego puka z lewej strony i tak kolego jak piszesz ze powyzej 120kmh zachowuje sie jakby boczny wiart dmuchal :cool2:
Opublikowano

http://realoem.com/bmw/diagrams/v/s/98.png

pare slow odnosnie elementu nr 2:

- tutaj raczej nie ma co stukac - ta sa dwa metalowe mocowania polaczone guma

- luz na tym elemencie jest jak bajbardziej mozliwy - pojawia sie w miejscu mocowania metalu nitem do gumy

- uwazam, ze bedzie to jedna z ostatnich rzeczy do wymiany w walce z luzami, bo zazwyczaj najwieksze luzy sa na drazkach + przekladnia

 

pozdrawiam

Opublikowano
koledzy magiel pada dajcie mi namiary na regeneracje magla jakiegos pewniaka lub namiary na dobrego magla uzywke licze na pomoc :cry2: :cry2: :cry2:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam panowie , podpinam sie do tematu choć mam troche inn eobjawy ale też problem z układem kierowniczym, po pierwsze auto nosi po drodze , kierownica ciężko chodzi ( nie bardzo ciężko ) , jeżeli obróce kołem kierownicy tak około 7 do 10 cm na obwodzie koła sie oczywiscie wychylaja w daną strone ale po puszczeniu kierownica wraca spowrotem (czy tak powinno być ) odczucie jest takie jakby układ kierowniczy był z gumy dodam ze zawieszenie , zbieżność , geometria sprawdzone w serwisie i podobno jest OK. Opony kupiłem nowe 2 sezony temu i mysle ze powinny być wpożądku . Wymieniałem z przodu wachacze wraz z tulejami , gumy i końcówki stabilizatora.

czyżby magiel był do wymiany nic na to nie wskazuje bo nie cieknie ani nie ma jakichś kolosalnych luzów ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.