Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od w sumie kupna samochodu nie pali mi jeden cylinder, dla mnie chodziła beemka ok... nie narzekałem na brak mocy itp ale ostatnio pojechałem na warsztat no i mowią ona nie chodzi jak powinna... no i stan swiec i przewodów był beznadziejny.. wiec zakupiłem bo jak w temacie nie chodzi 4 cylinder... wymieniłem swiece i przewody na nowe firmy NGK i nadal nie chodzi na 4 cylindry...

Wie ktoś moze co moze byc nie tak? jak wspomniałem wcześniej osiągi samochodu nie są złe odpala bardzo dobrze..Ale irytuje mnie to i chciałbym ta usterkę usunąć licze na waszą pomoc. Pozdrawiam.

Opublikowano
mysle ze to wypalone gniazdo zaworowe?ostatnio ogladalem program fani czterech kolek. i mieli taka sytuacje bo zdemontowaniu glowicy okazalo sie ze jest wypalone gniazdo zaworowe.. a tak wogole nie napisales ktory masz rok i silnik..
Opublikowano

silnik 1.6 na pasku. 93 rok. Sprawdzaliśmy troche nie udolnie ale niby dobrze cisnienie sprezania. I wyszło 8chyba.. na tym cylindrze potem po wlaniu oleju tzw próba olejowa wzrosło do 9..

 

Duzy koszt naprawy???

Opublikowano

pomoże ktoś??

mozna tak jezdzić czy moze się coś stac? planuje na świeta wyjazd 500km w jedną strone.. Od kupna zrobiłem juz 4tyś km i odpukac zadnej awarji nie miałem a gdy sie dowiedziałem ze pracuja tylko 3 cylindry to wymieniłem przewody i swiece i jakby sie poprawiło lekko..

Opublikowano
Dziwne,przy pracy na 3 garach miałby osiągi,ale jak 126p.Odpal i w czasie pracy sciągnij fajkę z niepracującego gara i zobaczysz czy jest ròżnica.
Opublikowano
robiłem tak własnie. I gdy sciągne z 4 cylindra to chodzi bez zmian a jak z innych to juz gorzej.... No własnie tez mnie to dziwi bo mam nawet film ale nie bede dawał bo mnie zjecie za to ;/
Opublikowano
Jak nie ma żadnej różnicy przy ściągnieciu fajki a kompresja cylindrów dobra to znaczy że cewka padła. Wymienisz cewke i powinno byc dobrze
Opublikowano

jak z tego czwartego cylindra zdejmę czapke to nie ma róznicy. ale jak np z innego to juz jest roznica.

Sprawdzalismy ale ja w to nie wierze bo gosc to partacz walony i nie miał odpowiedniej końcówki i niby 7.5 wyszło ciesnienie a po próbie olejowej 9.. cewka jest jedna to jakby byla walnieta to by chyba wogole nie działało?

Opublikowano
jak nie będzie chodzić na jeden cylinder to będzie trzepać silnikiem jak starym dizlem czy masz takie objawy?

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Opublikowano

własnie, jutro postaram sie sprawdzić czy bije iskra na swiecy.

 

Kopułka jest do dupy jest juz troche wyeksploatowana ale wyczysciłem dokładnie itp..

Opublikowano (edytowane)
no tak trochę telepie.. nie pracuje zbyt równo ale obroty nie skaczą...

to na bank nie pali na któryś cylinder ewentualnie masz DISCO pod maską (kable do wymiany)jedź chłopie na jakieś diagnozy i napraw to bo możesz kiedyś tego żałować :cry:

Edytowane przez SOPELEK7

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Opublikowano

Tak zrobię pojade na warsztat niech pod kompa podepną.

 

Ile powinno wynosić ciśnienie spręzania?????? wychodzi ze mam 7.5 a po probie olejowej 9 ale jak wspomniałem kijowo gosc to mierzył bo trzymał cały czas a trzymac to on sobie moze...

Na 4 włąsnie cylindrze i typ przewodzie jest tak jakby czujnik i z nim mam problem. Otóż kupiłem nowe kable oryginalne ale ten czujnik jest oryginalnie do starych kabli przymocowany. Wiec obciąłem stary przewód i go zdemontowałem po czym na taśme dałem do nowego przewodu ( czytaj uwaznie: nie obciąłem ten czujnik tylko stary przewód by zdjąć ten czujnik) prawdopodobnie on wysyła jakieś tam dane to moze on byc zły i przez to mogłby nie chodzic 4 cylinder??

Opublikowano

to czujnik indetyfikacji pracy cylindra

cisnienie powinno wynosic 12-13 bar sprawdz na pozostałych cylindrach.

jezeli nie bedzie jednakowego cisnienia na cylindrach to moze byc przyczyną nierówną pracą silnika.

 

podjedz jeszcze na diagnoze komputerową.

Opublikowano

ech ;) napisałem ze m40 na pasku i jest jedna cewka. Wszystko robię sam (chodze do szkoły samochodowej. Pojechałem dzisiaj na warsztat jednak nie mieli kompa akurat... ale pogadałem z nimi i powiedziałem co i jak i oni stawiają na kopułkę. Mechanik mowił ze jeden styk może być wyatry przez co na niskich obrotach nie daje odpowiedniej mocy na iskrę i 4 cylinder załacza sie na wysokich obrotach chyba...Mowi ze nie mozliwe zeby na 3 cylach tak zapierniczała..

 

Jak mowicie? fakt kopułka jest do dupci ale wyczysciłem ją styki itp...

Opublikowano
jak mialem toledo to bylo podobnie wymienilem kopulke i ok.przewody kopulka itd to musi byc sprawne tym bardziej przy tej pogodzie.wilgoc itd wymien ta kopulke i daj znac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.