Szewiec
Zarejestrowani-
Postów
85 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Szewiec
- Urodziny 30.09.1990
Informacje osobiste
-
Moje BMW
E36 silnik m43 rocznik 1995
-
Lokalizacja
Wrocław/ Leśnica
-
Zawód
Elektryk, Telekomunikacja
Osiągnięcia Szewiec
Entuzjasta (6/14)
0
Reputacja
-
Ok tyle że na rynku nie widze takich centralek a nie wiem jak ta się dokłądnie nazywa
-
E36, 1995 problem z immobilajzerem
Szewiec opublikował(a) temat w Alarmy i inne elektroniczne zabezpieczenia
Witam Panowie Mam problem z immobilajzerem lub raczej centralką. Sprawa wygląda następująco. Idziemy do auta otwieramy go z pilota (raz jest reakcja raz nie) przekręcam kluczyk by odpalic i mam zero reakcji, odcina prąd do rozrusznika. Gdy ściągne kleme (+)5-10 min i próbuje ponownie odpalic to za którymś razem się udaje lecz gdy zgasze i próbuje ponownie odpalic to znów brak reakcji. Rozebrałem schowek i dobrałem się do elektroniki. Odpowiedzialna za otwarcie z pilota jest centralka jak na zdjęciach zostało to dośc tragicznie zrobione przez jakiś majstrów. A więc tak: Centralka posiada jedną szeroką wtyczke+lewa strona 2 przewody do pętli do stacyjki+1 przewód z prawej nie podłączony z szerokiej wtyczki: 2 fioletowe+czerwony idą do (+) (biało-czerwony orginalna wiązka) czarny do (masy)(szeroki brązowy z orginalnej wiązki) niebieski(niebieski)(?)puszczony do modułu komfortu żółta wtyczka zielony(brązowy)(?) puszczony do modułu komfortu żółta wtyczka http://s6.ifotos.pl/mini/2012-12-2_xwrennx.jpg http://s6.ifotos.pl/mini/2012-12-2_xwrenxa.jpg Przewód 2x0,5 z lewej strony centralki puszczony jest do stacyjki gdzie zrobiona jest cewka(przewód sprawdziłem i jest ciągłośc) Dodam jeszcze że przy otwieraniu z pilota świecą się kierunkowskazy. Niestety nie mam żadnych schematów i nie moge sobie sam poradzic nie wiem czemu mają służyc niebieski i zielony puszczony pod żółtą wtyczke. Podejrzewam że przekaźnik od imo i centralnego (w centralce) się uszkodził, chciał bym wymienic ją ale z tego co widziałem nie ma dostępnej takiej a nie wiem czy moge ją zastąpic inna po za tym ciekaw jest jak z tym immo jak sie zachowa. Jeżeli miał ktoś z takim typem do czynienia to prosił bym o pomoc. pozdrawiam -
E36, 1995 problem z immobilajzerem
Szewiec opublikował(a) temat w Alarmy i inne elektroniczne zabezpieczenia
Witam Panowie Mam problem z immobilajzerem lub raczej centralką. Sprawa wygląda następująco. Idziemy do auta otwieramy go z pilota (raz jest reakcja raz nie) przekręcam kluczyk by odpalic i mam zero reakcji, odcina prąd do rozrusznika. Gdy ściągne kleme (+)5-10 min i próbuje ponownie odpalic to za którymś razem się udaje lecz gdy zgasze i próbuje ponownie odpalic to znów brak reakcji. Rozebrałem schowek i dobrałem się do elektroniki. Odpowiedzialna za otwarcie z pilota jest centralka jak na zdjęciach zostało to dośc tragicznie zrobione przez jakiś majstrów. A więc tak: Centralka posiada jedną szeroką wtyczke+lewa strona 2 przewody do pętli do stacyjki+1 przewód z prawej nie podłączony z szerokiej wtyczki: 2 fioletowe+czerwony idą do (+) (biało-czerwony orginalna wiązka) czarny do (masy)(szeroki brązowy z orginalnej wiązki) niebieski(niebieski)(?)puszczony do modułu komfortu żółta wtyczka zielony(brązowy)(?) puszczony do modułu komfortu żółta wtyczka Przewód 2x0,5 z lewej strony centralki puszczony jest do stacyjki gdzie zrobiona jest cewka(przewód sprawdziłem i jest ciągłośc) Dodam jeszcze że przy otwieraniu z pilota świecą się kierunkowskazy. Niestety nie mam żadnych schematów i nie moge sobie sam poradzic nie wiem czemu mają służyc niebieski i zielony puszczony pod żółtą wtyczke. Podejrzewam że przekaźnik od imo i centralnego (w centralce) się uszkodził, chciał bym wymienic ją ale z tego co widziałem nie ma dostępnej takiej a nie wiem czy moge ją zastąpic inna po za tym ciekaw jest jak z tym immo jak sie zachowa. Jeżeli miał ktoś z takim typem do czynienia to prosił bym o pomoc. pozdrawiam -
Witam Panowie Mam problem z immobilajzerem lub raczej centralką. Sprawa wygląda następująco. Idziemy do auta otwieramy go z pilota (raz jest reakcja raz nie) przekręcam kluczyk by odpalic i mam zero reakcji, odcina prąd do rozrusznika. Gdy ściągne kleme (+)5-10 min i próbuje ponownie odpalic to za którymś razem się udaje lecz gdy zgasze i próbuje ponownie odpalic to znów brak reakcji. Rozebrałem schowek i dobrałem się do elektroniki. Odpowiedzialna za otwarcie z pilota jest centralka jak na zdjęciach zostało to dośc tragicznie zrobione przez jakiś majstrów. A więc tak: Centralka posiada jedną szeroką wtyczke+lewa strona 2 przewody do pętli do stacyjki+1 przewód z prawej nie podłączony z szerokiej wtyczki: 2 fioletowe+czerwony idą do (+) (biało-czerwony orginalna wiązka) czarny do (masy)(szeroki brązowy z orginalnej wiązki) niebieski(niebieski)(?)puszczony do modułu komfortu żółta wtyczka zielony(brązowy)(?) puszczony do modułu komfortu żółta wtyczka http://s6.ifotos.pl/mini/2012-12-2_xwrenxa.jpg http://s6.ifotos.pl/mini/2012-12-2_xwrennx.jpg Przewód 2x0,5 z lewej strony centralki puszczony jest do stacyjki gdzie zrobiona jest cewka(przewód sprawdziłem i jest ciągłośc) Dodam jeszcze że przy otwieraniu z pilota świecą się kierunkowskazy. Niestety nie mam żadnych schematów i nie moge sobie sam poradzic nie wiem czemu mają służyc niebieski i zielony puszczony pod żółtą wtyczke. Podejrzewam że przekaźnik od imo i centralnego (w centralce) się uszkodził, chciał bym wymienic ją ale z tego co widziałem nie ma dostępnej takiej a nie wiem czy moge ją zastąpic inna po za tym ciekaw jest jak z tym immo jak sie zachowa. Jeżeli miał ktoś z takim typem do czynienia to prosił bym o pomoc. pozdrawiam
-
[e36] 318TDS nie przepływa paliwo na 2 część zbiornika
Szewiec odpowiedział(a) na 12345Artur temat w E36
No dziwne jest to że brakuje tej części. Może została uszkodzona i dla tego auto zachowuje się tak a nie inaczej. Dokup korpus za pare zł i będziesz wiedział ;) -
Ok xD przyznaje się do błędu okulary pomogły xD
-
Nie widze w żadnym poście by gościu powiedział że to m40 ;d
-
[e36] 318TDS nie przepływa paliwo na 2 część zbiornika
Szewiec odpowiedział(a) na 12345Artur temat w E36
Może twoja pompka ma zbyt krótki cedzak do zaciągu paliwa? To się zaczeło dziac teraz czy kupiłeś nowe? -
Sprawdź czy chodzi ci na wszystkich cylindrach i sprawdz czujnik położenia wałka. Jeżeli po odpięciu przepływomierza przechodzi w prace awaryjną to powinien byc ok.
-
Wszystko da rade Jeżeli masz zdolności takie manualne to odkleisz i ładnie to z powrotem nałożysz. Trzeba pamiętac o tym by nie dawac zbyt dużo kleju oraz żeby klej był rozprowadzony na całej powierzchni. Punktowe klejenie pogorszy sprawe. Jak nie spróbujesz to sie nie dowiesz zawsze wchodzi w gre kupienie nowej"używanej" podsufitówki pozdrawiam
-
Szyberdach zrobiony. Po ściągnieciu podsufitówki w doł okazało się że wężyk się ześlizgnął przedłużyłem, złożyłem i jest git ;D Dziękuje wszystkim zainteresowanym za pomoc Pozdrawiam
-
Dzięki bardzo dobrze i zrozumiale napisane. Ten wekend wolny więc chce to zrobic i zapomniec o przeciekającym dachu ;p
-
AndrzejBMW weś rozwiń temat bo mnie zainteresowałeś tym bo ja nie miałem jeszcze do czynienia z rozbieraniem podsufitówki a nie chciałbym miec póżniej jakiś zwisów itp
-
Sprawdz czy ci szyba nie puściła na uszczelce, u mnie zdarzył się taki przypadek. Pozdrawiam
-
Dawno mnie tu nie było, dziękuje Panowie za pomocne posty niestety jeszcze się nie zabrałem za to bo czas mnie ostro ograniczył ale teraz poprostu musze to zrobic bo w sumie jeżdze bez tylnej kanapy ;d