Skocz do zawartości

Nie równo pracuje na jałowym..POMOCY w diagnozie


alvarokr

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli nie masz pojęcia jak się do tego zabrać, radziłbym zaprowadzić auto do autoryzowanego Bosch Service, wyciągną, sprawdzą, zregenerują jak trzeba. Masz gwarancję na wszystko a tak.. wyciągniesz sam, nie będzie działać, a reklamacji nie uwzględnią, jak takowa będzie - bo wymieniałeś sam w garażu.

Ja bym nie ryzykował nie mając instrumentów do działania.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to pierwszy zawsze od rozrządu ale niech ktoś jeszcze potwierdzi.

 

wolałbym opis od strony chłodnicy lub wnętrza :D

tak jak napisał Exide, nie zabieraj się za to sam skoro nawet nie wiesz od której strony umieszczony jest rozrząd... to nie śrubka, że wystarczy ją jedynie wkręcić/odkręcić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok nie dyskutujmy już o tym czy mam pojęcie czy nie mam oczekuję prostej odpowiedzi od której strony jest pierwszy wtrysk? Tak czy siak jeśli zdecyduję się na naprawę u gładyska to i tak montaż i demontaż jest w cenie regeneracji Edytowane przez alvarokr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojęcie może i mam..chodziło mi bardziej o to żeby obniżyć koszty jeśli chodzi o demontaż i montaż samego wtrysku :D przecież jak wiadomo za darmo tego nie robią. No ale tak jak mówisz gładysek robi to już w cenie regeneracji także nici z moich chęci :D Proste i może głupie pytanie ale oczekiwałem równie prostej odpowiedzi a nie oceny moich zdolności mechanicznych :P

 

Nie oceniam Twoich zdolności, broń Cię Panie Boże! Czasami dobrze jest oddać auto w ręce fachowców i mieć święty spokój. A nie coś przy okazji, niechcący spieprzyć i mieć później podwójny wydatek ;)

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojęcie może i mam..chodziło mi bardziej o to żeby obniżyć koszty jeśli chodzi o demontaż i montaż samego wtrysku :D przecież jak wiadomo za darmo tego nie robią. No ale tak jak mówisz gładysek robi to już w cenie regeneracji także nici z moich chęci :D Proste i może głupie pytanie ale oczekiwałem równie prostej odpowiedzi a nie oceny moich zdolności mechanicznych :P

 

Nie oceniam Twoich zdolności, broń Cię Panie Boże! Czasami dobrze jest oddać auto w ręce fachowców i mieć święty spokój. A nie coś przy okazji, niechcący spieprzyć i mieć później podwójny wydatek ;)

 

Pzdr.

zdążyłeś już odpowiedzieć na już edytowany przezemnie post :P Spoko jak bedzie regeneracja to u gładyska bosch więc sami wszystko zrobią bo to już cena obejmuje. Drażni mnie jedna rzecz w większośći serwisach a nawet ASO ..mianowicie, że jak coś rozłożą to już nie składaja jak oryginał..często zdarza się coś złamać,albo zapomnieć o jednej śrubce..no bo po co skoro sie trzyma :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liczę na jakieś wiadomości po naprawie: co, gdzie, jak i za ile. Na razie odpuszczam temat i odstawiam do lakiernika :twisted: ktoś mnie wczoraj załatwił na parkingu lewy przedni błotnik, lampa i zderzak - to taka mała dygresja. jak to zrobię to następnie wtrysk - fajnie by było już wiedzieć czy i co pomogło u ciebie. Trzymam kciuki za naprawę.
arti200. Pozdrawiam!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liczę na jakieś wiadomości po naprawie: co, gdzie, jak i za ile. Na razie odpuszczam temat i odstawiam do lakiernika :twisted: ktoś mnie wczoraj załatwił na parkingu lewy przedni błotnik, lampa i zderzak - to taka mała dygresja. jak to zrobię to następnie wtrysk - fajnie by było już wiedzieć czy i co pomogło u ciebie. Trzymam kciuki za naprawę.

 

Kolego raczej będę kupywał dwa wtryski używki..no cóż może się uda kupić coś dobrego. Gość który w Bytomiu posiada na warsztacie maszynę do czyszczenia liqui molly stwierdził ze przy tak dużej korekcie jak u mnie baardzo wątpi w to iż czyszczenie da radę go uratować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to pierwszy zawsze od rozrządu ale niech ktoś jeszcze potwierdzi.

 

wolałbym opis od strony chłodnicy lub wnętrza :D

 

cylindry są liczone od przodu auta

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jest sukces. Wymieniłem wtryskiwacz na 3 cyl czyli ten z korekta ponad 4.5. Teraz korekta na nim to jakies 0.09. Pozostałe szału nie robią być może kalibracja w dis coś poprawi..sie okaże jak dojdę do tego jak to zrobić. Śmiga równo na jałowym. Wibracje znacznie mniejsze niż pół roku temu kiedy go kupiłem..jeszcze kiedy chodził równo. Wtryskiwacz wyciągłem bez zdejmowania kolektora dolotowego :D a jednak możliwe :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

używałeś jakiegoś specjalnego narzędzia do podważania albo wyciągania wtryskiwacza?

 

Kombinerkami typu MORS (samozaciskowe) złapałem za nakrętkę tą duża od góry..wyszedł luźno..rękami też bym pewnie wyciągnął bo wtryskiwacz po odkręceniu przewodu paliwowego i nakrętek dociskających do głowicy ruszał się lewo prawo..ale po co palce nadwyrężać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

No więc tak:

Postanowiłem samodzielnie zdemontować wszystkie wtryskiwacze nie tylko czwarty wyczyścić je i wyregulować z wiadomych powodów cztery (demontaż dolotu, wymiana uszczelek itd.) Sam demontaż nic trudnego dla kogoś kto ma choć trochę pojęcia o mechanice. U mnie okazało się, że czwarty wtrysk ten gdzie korekta była największa miał minimalnie zużyte gniazdo. Pomogła regeneracja gniazda. Umówiona wizyta u Gładyska w KRK rano przyjazd, o 14tej wtryski do odbioru. Okazało się, że końcówki wszystkich wtryskiwaczy są w stanie idealnym i nie ma potrzeby wymiany i tu lekkie zdziwienie serwisu po informacji o przebiegu 200tkm (ja sam 60tkm bez ingerencji we wtryski) nie mogli uwierzyć, ze końcówki są w tak idealnym stanie nawet przypuszczali, że wtryskiwacze były już wymieniane - może - nie wiem. Powiedzieli, że tankuje b.dobre paliwo i tutaj info: staram się tankować na jednej stacji jest to stacja SHELLa zdarza się ORLEN. Potwierdzili, że te stacje mają najlepsze paliwo (wiedzą bo pytają klijentów co tankują). Powiedzieli też by tankować tylko i wyłącznie zwykły ON!!! Co też czyniłem i bedę czynił dalej - rzadnych V-power czy Verva itp. Dalej: montaż wtryskiwaczy przy okazji filtr powietrza, odmy, świece żarowe (jedna była walnięta), komplet uszczelek pod dolot i wtryski. I jak odpaliłem to aż miło posłuchać silnika.... :D :D :D

Czas pracy w wolnym dokładnym tempie demontaz ok. 4-5 h montaz 3-4 h.

Koszty: Regeneracja tego jednego wtrysku (gniazda) + czyszczenie i regulacja wszystkich 1030 zł

Uszczelki, filtry (powietrza i wkład odmy), świece żarowe BERU 500 zł

Robocizna 0 zł.

Przejechane już 700 km i wszystko jest OK mam nadzieję, że tak zostanie.

Edytowane przez arti200
arti200. Pozdrawiam!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzieli też by tankować tylko i wyłącznie zwykły ON!!!

 

hmm ja leje tylko DIESEL GOLD na Statoilu.. dlaczego odradzają paliwa marki premium?

 

Jak zacząłem odczuwać lekkie szarpnięcia na jałowym postanowiłem zatankować diesel gold..potem disel ultimate..po przejechaniu na tych paliwach bardzo szybko korekta na jednym wtrysku z około +3 wzrosła na +5.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Widocznie i tak juz padal, ja od 50 tys leje tylko verve na prlenie i mam korekte 2x0.3 +1.2 i +1.3 sprawdzalem przed chwila

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wczoraj sprawdzalem i dwa mam bilskie zeru i jeden 0.3 a drugi -0.3 wszytsko z nimi ok?

sprawdzalem inpa tem cieczy 83st auto ma nalatane 186tkm

 

ok

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wczoraj sprawdzalem i dwa mam bilskie zeru i jeden 0.3 a drugi -0.3 wszytsko z nimi ok?

sprawdzalem inpa tem cieczy 83st auto ma nalatane 186tkm

 

Ja polecam sprawdzać korekty przy temp roboczej nie mniej jak 87..w moim przypadku było tak że do 86 stopni silnik chodził w miarę ok..ale jak tylko temp cieczy wskoczyła na 87 momentalnie silnik zaczął nierówno pracować a korekta podchodziła już na jednym wtryskiwaczu na ponad +4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.