Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich długo tu nie zagladałem ale wracam ponownie :D

Walcze juz z tym ubywaniem plynu chyba 2 lata i niestety juz brakuje mi sił

A mianowicie cały czas ubywa mi płyn chłodniczy musze dolewac około 1 litra na tydzień

3 dni temu wymieniłem chłodniczke spalin na uzywaną i myslałem ze teraz bedzie ok ale nadal ubywa :x

Moim zdaniem ten płyn jakos wychodzi przez układ wydechowy dlatego ze robi mi sie taki biały osad na rurze wydechowej

W lato gdy lałem wode dest nic nie było widac zadnego osadu teraz gdy leje płyn osad znowu sie pojawia

Dodam ze auto oglądało juz chyba 2 mechaników i zadnych wycieków tez nie zaobserwowali

Auto nie kopci już nie mam pomysłu jak z tym walczyć????

Uszczelke chyba tez wykluczam bo przy predkosciach jakimi latam na autobanach juz by ją chyba dawno wydmuchało 170-215 km/h

Pomóżcie

Opublikowano
ogrzewania działa bez problemu ale mam chyba jakis problem z termostatem bo czasami jak jade długi dystans ze stałą predkoscią to spada mi temp silnika
Opublikowano
obudowa termostatu jest z jakiegoś plastiku i czasami pęka i ma wycieki zobacz może to jest problem a jak nie to poszukamy dalej
file:///C:/Users/admin/Desktop/BMW.jpg
Opublikowano

obecnie mieszkam w niemczech i mam ograniczone warunki garażowe :) tutaj warsztaty odpadaja za drogo :evil:

jestem umówiony w polsce na 27 grudzień na wymianę oleju termostatów i takie tam ale dlaczego pojawia sie ten osad biały na końcówce wydechu????

moim zdaniem ten płyn idzie ze spalinami w wydech w jakis sposób

qrcze juz mnie meczy to ciagłe dolewanie płynu

Opublikowano
Jeśli uważasz, że płynu ubywa wydechem, to może się równać uszkodzeniu uszczelki pod głowicą, tzn. połączeniu się tam kanałów z płynem chłodzącym razem z komorą silnika. Efektem jest często ubywanie płynu, białawy dym z wydechu i słodkie w smaku ( glikol) "pocenie" się końcówki rury wydechowej. Ale oby nie.
Opublikowano
ale czy przejezdziłbym z uszkodzoną uszczelką 40 tys km i z predkosciami równymi max czyli 215 i by jej nie wydmuchało mam tak od 2 lat

Hehe, 136 KM nie pojedzie 215 km/h :norty: , a tak poważnie, to jesli ubywa i nie widać "z wierzchu", to naturalną drogą poszukiwań jest wnętrze silnika.

Opublikowano
pojedzie pojedzie i to nie raz :D qrcze lubie to auto i nie chciałbym sie z nim rozstawać ale męczy mnie to dolewanie płynu a jak pomysle o kosztach zwiazanych z wymiana głowicy lub czegos tam to mi sie wszystkiego odechciewa :(
Opublikowano
ja stawiam również na chłodniczkę spalin. wszystko by się zgadzało. a uszczelke pod głowicą byś poznał po innych objawach i na pewno byś nie przejechał 40 tysięcy km...
Opublikowano

co ty, jest tak jak na schemacie dolna kulka na równi z gwintem korka :) gdyby wywalało to od razu byłyby zacieki widoczne.

Być może jest jakaś mikro nieszczelność - trzeba się przyjrzeć

Opublikowano
W wersji 136KM patyczek ma być max na równo z krawędzią zbiorniczka na zimnym silniku. Ty masz 150KM, ale kolego który załozył temat ma 136KM
Opublikowano

HEHE jeden kolega mnie rozbroił skad wiem ze mam za malo płynu- bo zapala mi sie kontrolka i leje 5 litrów na m-sc ot taki dodatkowy koszt :x

ehhh ale tak powaznie czy ktos miał tak jak ja dodam ze robi mi sie biały osad na koncówce rury wydech.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.