Skocz do zawartości

320d M47 Pomiary Live Data DIS Diagnoza Pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

chciałbym poprosić o pomoc w interpretacji screenów z live data DIS. Pacjent to e46 M47. Poniżej zamieszczam zrzuty (trzeci bieg):

 

http://img845.imageshack.us/img845/9277/12463p.jpg

 

http://img406.imageshack.us/img406/1590/22900.jpg

 

http://img20.imageshack.us/img20/9015/33300x.jpg

 

http://img27.imageshack.us/img27/9423/43569.jpg

 

http://img84.imageshack.us/img84/7797/53586.jpg

 

http://img213.imageshack.us/img213/6357/63593.jpg

 

Widać, że przepływomierz zaniża pomiar. Czy niższe ciśnienie w kolektorze jest tym spowodowane czy np. zabrudzonym czujnikiem w kolektorze. Czy wyniki przepływki czyli ok. 850/1000 to duża rozbieżność? Czy sposób ROGERA-NYSY na zrobienie dziurki w przepływomierzu pomoże. Dzięki za wszystkie wasze sugestie, mam nadzieje, że nie wygląda to bardzo źle i coś z tym uda nam się zrobić.

 

pozdrawiam

Opublikowano

Zacznijmy od tego że w twoim przypadku przepływka jest OK.

Niesprawności szukaj w układzie doładowania........ turbo dmucha zbyt mało.

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
Sprawdzę elektrozawór przy turbinie oraz cięgno przy gruszce. Zobaczymy czy pomoże...
Opublikowano

A więc tak,

przesmarowałem cięgno od turbiny smarem z dużą zawartością miedzi do wysokich temp. Przy uruchamianiu silnika cięgno się zaciąga. Przy zwiększaniu obrotów widać ruch, ale nie jest on do końca płynny. Następnie ominąłem zawór N75 podłączając podciśnienie bezpośrednio do gruszki turbiny. Podpiąłem kompa. Czujnik doładowania wskazywał prawie to co było w prognozie pogody(1010)- 1015. Zrobiłem przejazd testowy. Ciśnienie w kolektorze (3 bieg, 3500RPM) wyniosło 2490 a przepływomierz zmierzył jakiś 1240 jednostek. No i teraz mam pytanie. Czy należy wymienić zawór sterujący podciśnieniem przy turbinie?

Opublikowano

Odpowiedź jest prosta...........ZAWÓR.

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
Odpowiedź jest prosta...........ZAWÓR.

 

Pozdrawiam Krzysiek

 

Dzięki za pomoc. Zamawiam, montuje i zobaczymy wyniki...

 

 

pozdrawiam

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam!

Odgrzeje trochę kotleta :)

Zrobiłem dzisiaj u siebie ten test, niestety nie ma screnna bo nie wiem jak zrobić, ktoś podpowie?

Starałem się podglądnąć wartości na 3 biegu podczas jazdy przy około 3,5tys obr.

I powiem tak:

Charge-air pressure actual i specified na porównywalnym poziomie, natomiast air mas actual zaniżone względem specified...

Opublikowano
jak robiłeś disem to ctrl+alt+print i zrobi zdjęcie, jeżeli inpą lub czymś innym, program z neta sobie ściągnij. Jakie wartośći osiągnołeś ?? Filtr powietrza zmieniony?? Najlepiej nagrać filmik na 3 biegu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.