Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Serdecznie wszystkich .

Na poczatku opisze Auto To BMW E46 1895cm3 316i es 2001 r.silnik M43TUB19.77kw

 

Teraz Jak w temacie pada "Aku"

 

Rezystor od dmuchwy jest padniety (czyli Jez) ale zauwarzylem ze po wyciagnieciu bezpiecznika nr50 po kilku dniach zaczyna sie dziac to samo czyli akumulator slabnie poczym stwierdzam po tym iz dwa dni temu graloo mi radio i odpalilem normalnie radio sie nie wylaczylo a dzis odpalilem na wlaczonym i radio sie wylaczylo az w koncu padl akumulator nie tak odrazu po kilku godzinach.

 

pytanie jest czy tak zwany bezpiecznik nr 4 odpowiedzialny za telefon moze byc przyczyna rozladowywanie tez?

W bagazniku swiatla gasna , jedno co mnie zaciekawilo to to ze jak auto kupilem nie bylo wsadzonych zarowek w tylnych lampkach ale i one gasna. jetem zielony juz nieiwem co mam rozbic czy ktos z was ma jakies sugestie ?

Opublikowano
Alternator...?
http://zsp10.pless.pl/zapis/bykom.jpg
Opublikowano
Alternator...?

 

gdyby to byl alternator to przy odpalonym silniku i wyciagnietej klemie by zgasl a on normalnie chodzil.

 

Ale tez zauwarzylylem ze obroty przyspieszyly gdy zsjel;em kleme (minusowa) a za 2 min zalozylem ja ponownie i obroty spadly. czy to normalne?

Opublikowano

najprostszy sposób znalezienia zwarcia w aucie to sposób na przekazniki

 

zaproś sobie kolege nie koniecznie mechanika ni elektryka!

po1 dowiedz sie gdzie w aucie masz wszystkie przekazniki

po2 zrób sobie do nich dojscie zeby bylo dobrze słychac jak sie zalączają (ciche kliknięcie)

po3 nachyl sie tam gdzie dasz rade i wsłuchaj w te przekazniki a kolega niech w tym momencie zdejmie i założy klemę akumulatora

"jezeli auto ma zwarcie bez przekrecenia kluczyka bedzie klikał przekaznik odpowiedzialny za instalacje na której jest zwarcie lub pobór pradu"

wtedy tylko schemat, nr przekaznika i wiesz za co jest odpowiedzialny i masz tylko kilka elementow do sprawdzenia w aucie a nie całej instalacji

95% instalacji idzie przez przekazniki wiec sposób bardzo skuteczny

 

MOZE POPROSTU AKU SIE KOŃCZY A SZUKASZ NAJGORSZEGO???

 

SPRAWDZ MIERNIKIEM POBÓR PRĄDU PRZY WYŁĄCZONYM ZAPŁONIE

Opublikowano
w koncu ktos kto pisze cos madrego. mysle ze mechanik hu...a warty ktory twierdzi ze ten aku jest nowy. ... ale zauwazylem ze jak wypne bezpiecznik nr 50 od jeza to narazie nic sie nie dzieje aku w pozo ale zauwazylem ze po naladowaniu prostownikiem do 13.98V strasznie szybko spadl do 13.00 V wiem ze szaleja obroty od tego rezystora ale z przyjemnoscia sprawdze te przekazniki fajnie dzieki za podpowiedz. pozdrawiam
Opublikowano

Witam,

moje BMW to 320 E46 2002r 2,0 disel

 

 

Mam problem z odpalaniem auta. Od 3 dni gdy auto nie bylo jezdzone przez dwa dni, cieżko mi sie odpala. przekrecam kluczyk w stacyjce, czekam az zgasnie kontrolka od świec i auto nie chce odpalic, silnik kreci ale nie ma zaplonu. Trwa to okolo 15 sekund i po tym czasie auto przewaznie odpala. Podczas gdy chce je odpallic, swieca sie kontroli od akumulatora, oleju i jeszcze taka zolta z trójkątem w środku. Gdy przejade autem pewien odcinek, zgasze je i chce odpalic, nie mam juz takie problrmu.

 

Czy to problem akumulatora czy może coś poważniejszego??

Opublikowano
Witam,

moje BMW to 320 E46 2002r 2,0 disel

 

 

Mam problem z odpalaniem auta. Od 3 dni gdy auto nie bylo jezdzone przez dwa dni, cieżko mi sie odpala. przekrecam kluczyk w stacyjce, czekam az zgasnie kontrolka od świec i auto nie chce odpalic, silnik kreci ale nie ma zaplonu. Trwa to okolo 15 sekund i po tym czasie auto przewaznie odpala. Podczas gdy chce je odpallic, swieca sie kontroli od akumulatora, oleju i jeszcze taka zolta z trójkątem w środku. Gdy przejade autem pewien odcinek, zgasze je i chce odpalic, nie mam juz takie problrmu.

 

Czy to problem akumulatora czy może coś poważniejszego??

Auto podłącz pod kompa winny może być sterownik świec bądź same świece żarowe.Aku jak najbardziej do sprawdzenia.

Opublikowano
Wczoraj przejechalam nim 30 km i dzis odpalil bez zadnego problemu... wiec chyba bardziej to wskazuje a akumulator, co ??? jaki akumulator powinnam kupic, ile one kosztuja?? :?:
Opublikowano
jaki akumulator powinnam kupic, ile one kosztuja?? :?:

 

Polecam BOSCHA S4 74AH koszt ok 300zł - 350zł, odradzam centre.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Opublikowano
Dzieki :) Ja wogole jestem zielona w tych sprawach a boje sie zeby mechanik mi czegos nie wepchnal badziewnego... Dzieki jeszcze raz. w czwartek jade sprawdzic ten aku.
Opublikowano (edytowane)

Kurcze... Dzis akumulator padl mi całkiem. musialam odpalac na kable i z tym tez mialam problemy. Kupilam akumulator bosch silwer czy jakos tak... mechanik powiedzial ze mam slabe ladowanie... co teraz ??? ile moze kosztowac naprawa tego???

:cry: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

Edytowane przez Martyna782
Opublikowano

Szkoda że został kupiony nowy aku jeżeli problem był całkiem inny, może oddaj ten akumulator i weź swój stary i go naładuj.

Naprawa alternatora zalerzy co czy wymiana diodek czy szczotek, bądż sztuke za sztuke po regeneracji jakieś 350-400 zł.

Lub np allegro http://allegro.pl/listing.php/search?string=alternator+bmw+E46+316i&category=0&sg=1 100 zł :D

http://www.autocentrum.pl/gfx/katalog/1787_1.jpg

E46 on board http://directory.e46fanatics.com/

Opublikowano
zależy co sie stało w tym alternatorze w najgorszym wypadku zakup Po regeneracji to koszt ok 400zł.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.