Skocz do zawartości

matimoto

Zarejestrowani
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Osiągnięcia matimoto

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. powracam do tematu dla potomnych. Przy takich objawach to ewidentnie (teraz już to wiem) jest fałszywe powietrze (lewe powietrze , lewucha itp) przy połączeniach miedzy kolektorem ssącym a silnikiem, lub przy przepustnicy, odmie gdzie tylko jest możliwość. Uszczelki pod kolektorem ssącym były do wymiany. Przy naszych autach przy przebiegach 200 - 300 tyś nie ma się co dziwić że gumowe uszczelki stają się mało elastyczne. Gdy silnik zimny uszczelki są twarde i może dostawać się lewe powietrze.Jak silnik się rozgrzewa uszczelki też i stają się bardziej plastyczne i uszczelniają kolektor. Najlepiej wymienić cały zestaw uszczelek. POzdrawiam
  2. Witajcie Czy widok kontaktów na monitorze od nawigacji jest możliwe przy dokładanym zestawie z telefonem siemens s10 "? Zestaw oryginalny tylko po prostu z normalną komórka siemens -a Pozdrawiam
  3. Jeszcze raz podziękowania dla twórców. Wszystko działa jak powinno. Wgrałem spolszczenie niemieckiego ale jeszcze raz wgram na angielski żeby mieć na zegarach bardziej cywilizowany wygląd komunikatów. Pozdro
  4. Witam Pełen szacunek dla twórców spolszczenia. U siebie również chciałbym korzystać z polskiego menu. Mam jednak obawy przed wgraniem. Numery w opcji settings to SW 2-1/70. Z wypowiedzi kolegów wynika że bez problemu spolszczenie powinno się nagrać . Aktualnie mam język angielski Aby zadziałało należy z chomika ściągnąć z katalogu mk2-gb-pl-lektor pl-full 4 pliki - rozpakować i nagrać na płytę . czy lepiej zmienić na niemiecki i wgrać MK2_kolor_D-na-PL_lektor-D.rar - 62,2 MB czy ściągnąć z katalogu mk2-d-pl-lektor pl-full cztery pliki ? czy w którymś dostępnym tłumaczeniu długości czcionek będą ok? Zależy mi bardziej na tym niż na lektorze Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na odp.
  5. silniczek krokowy hmm co by miało do tego ze zimny i ciepły , zawór odpowietrzenia to samo hmm
  6. wydaje mi sie że troche przesadzacie z tymi cenami. Warto jeszcze powiedzieć czy sam zakup czy razem z opłatami w polsce te 19k. Myśle że idzie znaleźć w granicach 2500 - 5000 tyś euro ładne 7 Osobiście szukałem w D bmw e38 pół roku.Udało mi się wyrwać za 3100 euro zadbane 735 z 1999r .Auto miało 2 włascicieli . 234 przebiegu. Pół roku bez najmniejszego problemu. Obecnie mam probelm z obrotami na zminym, ale nie powiedziane że w takiej za 7000 tyś euro coś po poł roku by nie wyszło. Za 2 lata bede szukał znów takiej 2001 może 4,4 ?:) Pozdro
  7. weź pod uwagę też dostępność częsci do prinsa a innych instalacji. Do mojego staga w całej polsce jest kupe warsztatów co mają częsci na miejscu. Do prinsa zawsze na zamówienie. Moja instalacja też ma 2 lata gwarancji . Długo sie zastanawiałem czy prinsa też nie zakładać ale ten servis do mnie przemówił. Pozdrawiam
  8. witam jakiś czas temu też wahałem sie jaką instalacje wybrać. Wybrałem instalacje stag-a wtryski hana i jestem bardzo zadowolony . Duża bulta w koło i w zaden sposób nie odczywam ze jezdze na gazie poza tankowaniem na stacji :) polecam zapłaciłem za instalacje 5000zł
  9. Witajcie Potrzebuję pomocy w sprawie . Wygląda to tak że po nocy chcąc odpalić auto m62 3,5 1999 silnik strasznie kuleje chodzi jakby tylko na kilka cylindrów, potrafi nawet zgasnąć. Po chwili gdy go tak pomęczę auto się rozgrzewa i chodzi normalnie , nie ma różnicy czy na benzynie czy na gazie. Kłopot pojawiał się stopniowo coraz mocniej zaczynał kuleć . Z biegiem czasu doszło to do takiego stopnia ze zaczyna gasnąć i staje się to kłopotliwe. Dodam jeszcze że jakiś czas temu znajomy podłączał sie kompem do złącza w środku auta obok miejsca na kubki i wyskoczył błąd opisany : P1519 - 'A' camshaft position actuator bank 1 Posiadam inpe i oto wyniki diagnozy jak problem był jeszcze do wytrzymania : http://iv.pl/images/47779592838307017080.jpg http://iv.pl/images/08793220557390870180.jpg http://iv.pl/images/44018975142518244600.jpg http://iv.pl/images/26783093856855391698.jpg http://iv.pl/images/22700731735192028688.jpg niedługo dodam błędy z dziś czy coś nowego doszło :/ miałem problem z pompą paliwa po przeczyszczeniu przestała wyć , ale czy toteż może być przyczyna tego bujania ? Ale wtedy po rozgrzaniu tez by kulał jak by nie dostawał paliwa prawda? Kiedyś już czytałem żę złe ustawienie wałków co z tym idzie zła praca vanosów może coś takiego powodować ? pozdrawiam błędów nowych nie ma dodaje jeszcze kilka informacji : http://iv.pl/images/82650488475406838761.jpg http://iv.pl/images/21959426024446042851.jpg http://iv.pl/images/58328817875769138267.jpg http://iv.pl/images/73618075079325291335.jpg Pytanko co oznacza funckja rough i ews 3 start value sunch? Najbardziej interesują mnie wartości camshaft position bank 1 i bank 2 Pozdrawiam
  10. witajcie. Chciałbym sprecyzować wypowiedzi.Objawy u mnie podobne.Do 2 tyś zamula szarpie strzela, na wolnych lekko kuleje jakby nie przepalał na jeden , powyżej 2 idzie normalnie. Gdy odpinam przepływomierz na jałowych nic się nie dzieje . Na kompie żadnych błędów. Jutro będę szukał nieszczelności w układzie dolotowym , trochę poczyszczę co się da i zobaczymy. To jak z tą przepływką powinno tak być ? Pozdrawiam
  11. wiem o tym dużo aut to ma. Dlatego wiem że powiązane jest to z tym kierunkiem co włącza sie w czasie jazdy.Auto które kupiłem stało ponad poł roku nie ruszane.Teraz w te ostatnie mrozy również nie było odpalane.Podejrzewam że ktos zostawił włączony kierunek bo gdy przy kupnie podeszliśmy do auta to aku "0" no i po podłączeniu innego własnie ten kierunek zaczął mrygać. dziś po południu podłacze do kompa zobaczę co pokaże a ja nie to szukam który to moduł no i na podmiankę będę szukał. Co myślicie ? Pozdrawiam
  12. cięzki temat naprawde. Wszystkie przekaźniki które udało mi się dostrzec wygladają dobrze.NIe rozbierałem schowka bo podobno za nim też są różne elektryczne ustrojstwa. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł jak podejść do tematu ? Czy jak podłączyłbym do kompa mógłby jakiś bład sie pokazać ? Pozdrawiam
  13. fajny link do operacji a pompą a dokładnie jak uzupełnić płyn. http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/03/96/94 Pozdrawiam
  14. a co oprócz przełacznika przy kierownicy i gdzie sie znajduje to co odpowiada za ząłaczanie kierunków?
  15. Witajcie koledzy W końcu jestem szczęśliwym posiadaczem e38.- 735 1999 r Pochwale się ale nie tutaj :P Mam problem bo czasami samoczynnie włączają się kierunkowskazy. Gdy samochód jest zamknięty samoczynnie czasami załączą się postojówki z prawej strony. Moim zdaniem na 100 % jest to powiązane z tymi kierunkami. Auto zostało kupione jako oryginał ale po długim postoju .Może coś zamokło zamarzło etc. Mógłby ktoś nakierowac gdzie szukać przekaźnika od kierunków? Na wykazie bezpieczników jest cos takiego jak Lichtmodule ale gdy wyciągnę bezpieczniki 23 i 44 chyba to i tak mrygają na odpalonym lub z poprostu przekręconym zapłonem. Dzieki za pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.