Skocz do zawartości

zbko

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Piaseczno

Osiągnięcia zbko

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, śledzę ten wątek ponieważ borykam (łem) się również z tym problemem . Problem z przeciekaniem do środka auta połączony jest z roszczelnieniem piankowego wytłumienia w drzwiach. Przy silnych opadach deszczu lub na myjni woda ściekająca po szybie przedostale się do wewnętrz drzwi a następnie wylewa się na zewnątrz małymi otworkami (od spodu). Jeśli wody jest b. dużo gromadzi się wewnątrz (ponieważ otworku mają ograniczoną przepustowość). Jeśli piankowe wytłumienie szczelnie przylega do blachy woda ma dodatkową objętość i czeka cierpliwie na odpływ. Natomiast jeśli to połączenie jest rozszczelnione woda wydostaje się przez boczek drzwiowy w przestrzeń pomiędzy uszczelkę zewnętrzną i wewnetrzną, a następnie przelewa się przez próg do środka (w miejscu gdzie nakładka progowa nachodzi na uszczelkę). Uszczelnienie (przyklejenie) piankowego wytłumienia załatwia sprawę.
  2. Jak Ci się sprawuje ten adaptor ? Udało Ci się podpiąć pod navi? Właśnie odebrałem przesyłkę z tym adapterem i tez przymierzam się do podłączenia. Niestety nie doczytałem, że można było jednocześnie zamówić kable do zamontowania w bagażniku i byłoby po strachu.
  3. Nowa mapka w MKIV działa bez zarzutu - w porównaniu z poprzednią jest dużo więcej szczegółów (mniejsze miejscowości). Dzięki dla rOBSOnX za wskazanie wersji do testów! :cool2:
  4. Ja kupiłem tarcze ATE ale w ASO (co prawda w Moanachium - bo taniej) i wszystko jest O.K. Z tego co wiem zanim tarcze trafią do ASO muszą spełniać dodatkowe rygorystyczne normy jakości - pewnie na wolny rynek trafiają te, które ich nie spełniają.
  5. zbko

    Mało mocy

    Ostatnio przerabiałem ten temat - u mnie po czyszczeniu zaworków mechanik założył niedbale wtyczkę - auto nie chciało jechać - nie załączało się turbo. Dopiero jak podpiełem do KTS'a u znajomego wyskoczył błąd czujnika podciśnienia turbiny (rozwarty). Po wetknięciu wtyczki znowu błyskawica. Wepnij się w komputer i sprawdź silnik.
  6. Witam!. Jeżeli chodzi o wibracje w 530D automat to w dokumentacji TIS istnieje pozycja odnośnie drgan pomiędzy 1300 a 2100 RPM - rozwiązaniem jest podobno zestrojenie skrzyni biegów za pomocą GT1 lub MODIC
  7. zbko

    Skrzynia automat

    Z tego co się orientuję, to do skrzyni A5S 390R w 530d po 2000 leje się olej Texaco ETL 7045 - informacja wg TIS BMW i ASO
  8. Gdyby Ci nie sprawilo wiele klopotu to tez poprosze do e39 530DA turimg 09/2002 :modlitwa:
  9. Witam! Sledzac ten watek chcialem sie podzielic swoim doswiadczeniem w tym temacie. Otoz, jesli chodzi o tarcze hamulcowe to niestety te kupowane poza serwisem BMW z reguly nie spelniaja rygorystycznych norm jakosciowych (informacja sprawdzona w serwisach Monachium/Warszawa)co w efecie jako jeden z powodow moze wplywac na drgania przy hamowaniu. Drugi na ktory zwracam uwage to sposob mycia samochodu. Z reguly wjezdzamy na myjnie samochodem z rozgrzanymi tarczami, a czlowiek ktory myje nasze auto pierwsze co robi to spryskuje kola, tym samym tarcze. Nastepuje nierownomierne schladzanie/hartowanie tarczy (pod klockami stygnie znacznie wolniej) i w efekcie nasze tarcze sa juz krzywe. Dlatego zawsze nalezy odczekac kilka minut aby tarcze nie byly takie gorace. Inaczej jest jak wjedziemy w kaluze - tarcza caly czas sie obraca i tego efektu nie ma. (temat myjni znam z autopsji)
  10. zbko

    TYLNA KLAPA

    przepraszam za polskie znaki - tu gdzie obecnie przebywam nie ma takowych :|
  11. zbko

    TYLNA KLAPA

    Witam! Mam podobne problemy z tylna klapa z tym ze u mnie wystepuje raczej problem elektryczny - tj kiedy otwieram klape przy wlaczonym silniku lub z wlozonym do stacyjki kluczykiem nr 1 to czasami klapa nie reaguje na otwieranie od wewnatrz, lub z kluczyka 1, a kiedy otworze recznie to silnik dluzej buczy. Problem sie z reguly rozwiazuje po nacisnieciu na kluczyk nr 2 (lub po 2-3 godzinach). W aso twierdza ze moze to byc czujnik otwarcia klapy. Mam pytanie do kolegow - czy u was tylna klapa zamyka sie sama po dluzszym przytrzymaniu buttona na kluczyku - w niemieckiej instrukcji wyczytalem, ze jest to opcja Car&Key Memory?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.