Skocz do zawartości

menello

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 545

Osiągnięcia menello

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ja juz po diagnozie i tak jak na poczatku napisal BUZER i prfraczek nie ma co szukac na sile, bo to jednak REGULATOR NAPIECIA. Na serwisowym programie pokazywalo tylko odczyty z inteligentnego czujnika a na innym za wysokie napiecia kilka razy od 16-18 a raz 5 z groszami. Jestem umowiony na wymiane w przyszlym tygodniu jak otrzymam regulator. Dam znac czy pomoglo.
  2. Mi teraz wywala juz na wet w piekna pogode. Wczoraj ladnie i wyskoczylo kilka bledow po odpaleniu a dzisiaj pieknie - zero chmurek - i 28stopni a mimo to wyskoczyl Dynamic Drive. Wylaczylem i wlaczyle i wszystko ok. Umowilem sie na srode ze znajomym elektrykiem, on twierdzi ze to niekoniecznie regulator, moze to byc jakis przekaznik od akumulatora cos tam cos tam. Ma wziac autko na jeden dzien i zdiagnozuje ocokamann. Teraz jestem bardziej wyczulony i jak sie wsluchuje rano po odpaleniu silnika to slysze bardzo lekkie buczenie tak jakby moze pompa paliwa, ktora buczy z normalna intensywnoscia a na chwile przed wylaczeniem sie radia i wyskoczeniem bledow wyraznie dostaje wyzszych obrotow tzn. szybciej i glosniej pracuje tak jakby dostalo wiecej pradu po czym razem z radiem przestaje buczec. Posluchaj czy masz u siebie podobne objawy moze ma to jakis zwiazek z tym przypadkiem. Mam nadzieje, ze w srode bede juz wszystko wiedzial...
  3. Ale jaja, sam regulator za 470zl moga sprzedac ale zeby go wymienic to juz nie. Czasami to porazka z tymi serwisami. Jak juz wymienisz to napisz czy pomoglo, bo z tego co widze to co jakis czas pojawiaja sie posty z tematem bledow po odpaleniu silnika wiec jest nas na pewno wiecej:)
  4. no i jak tam xaban po wymianie regulatora, bo u mnie mam wrazenie ze coraz czesciej wywala bledy prawie zawsze na deszczu i czasem na sucho?
  5. wiec jednoznacznie nie da sie potwierdzic, ze na 100% jest to regulator napiecia, mozna szukac przyczyny i jej nie znalezc albo wymienic w ciemno? Przypomina mi to troche metody podworkowych pseudomechanikow z ktorymi mialem do czynienia w latach 90-tych. Czy naprawde ASO nie potrafi tego zdiagnozowac tylko metoda prob i bledow lub podmiana na nowy?
  6. cholera...to pewnie i umnie taka sama lipa. U mnie wyskakuje na zolto tylko przebicie opony i aktywne sterowanie, ktore swoja droga czasami dziala a czasami nie a na czerwono Dynamic Drive i przegrzanie silnika i tez zazwyczaj w deszczowa pogode. Po ponownym uruchomieniu wszystko ok jak u ciebie. Gdzies tu na forum czytalem moze nie taki sam ale podobny przypadek i ktos pisal, ze moze to byc spowodowane slabymi stykami w alternatorze, jakis elektryk polutowal i bylo ok. To teraz zabiles mi gwozdza i nie wiem co robic. Jak bedziesz mial jakies nowe informacje na ten temat albo dojdziesz do tego co to bylo to napisz i moze jakos wspolnie sobie z tym dziadostwem poradzimy. Ja zrobie to samo jak bede cos wiedzial. Dodaje watek do ulubionych i bede pisal.
  7. ...ale poza tym sprawdzalem ladowanie i jest 13,8-14,2 i tu nasuwa sie kolejne pytanie czy regulator moze byc w taki sposob uszkodzony, ze raz ladowanie jest ok a drugim razem np. pokaze za malo czy tylko jest zepsuty i zawsze pokazuje zle, bo jesli tak to nie regulator, bo pokazuje, ze ladowanie jest ok?
  8. xaban daj znac czy pomoglo, bo z tego co widze wymiana czujnika alternatora nie pomogla a skoro zdecydowales sie dzisiaj wymieniac regulator to poczekam na efekty, bo w serwisie pytalem dzisiaj i koszt to 470zl :roll:
  9. I znowu to samo. Od ostatniego wpisu czyli 11.07. mialem ten objaw dwa razy ale zauwazylem, ze dzieje sie to zaraz po odpaleniu silnika jakies 20-50m jazdy w deszczowe dni. Dzisiaj mialem taki objaw, ze slyszalem pykniecie w glosnikach tak jakby jakies przepiecie, wyskoczyly bledy z Dynamic Drive, Activesteering i Flat Tyre Monitor, radio sie wylaczylo razem z wyswietlaczem a po chwili sie wlaczylo. Widocznie sa jakies skoki napiecia czyli trudny temat, bo nie wiadomo do kogo dac auto zeby nie spieprzyl jeszcze bardziej. Szkoda zeby sie auto spalilo lub w najlepszym przypadku jakies podzespoly wiec wybiore sie na serwisowke w przyszlym tygodniu jeszcze raz sprawdze wszystkie bledy i moze bedzie wiadomo za co sie najpierw zabierac. Jak cos namierze to napisze.
  10. menello

    E60 545i wydech,

    webber daj namiary na te wydechy z usa jak mozesz.
  11. menello

    Olej do silnika

    ZADNE CASTROLE...najlepiej kup oryginalny olej BMW. Silnik od razu po wymianie lepiej pracuje.
  12. Wcisnij iDRIVE czyli ''i'' - srodkowa pozycja i wybierz settings, pozniej flat tyre monitor i na postoju na wlaczonym silniku potwierdz cisnienie - confirm tyre pressure przejedz sie to sie skasuje. Jakos tak. Po prostu po kazdej zmianie opon lub cisnienia powinno sie inicjowac nowe wartosci, bo bedzie zle czytalo cisnienie i bedzie wyrzucac blad cisnienia w oponach.
  13. Z tym komunikatem o przegrzaniu silnika mialem podobnie. Kilka razy wyswietlil mi sie komunikat o przegrzaniu silnika w dziwnych sytuacjach jak u ciebie tzn.np po przejechaniu spokojnie okolo 2km wywalilo mi komunikat. Po kilkuminutowym postoju pojechalem w trase i bylo ok. albo po przejechaniu 2km rano na zimnym silniku postal pozniej z godzinke i znowu chcialem pojechac 2km wlaczylem silnik a tu komunikat silnik przegrzany. Bylem na programie serwisowym i mialem bledy o przekroczonej wartosci max z inteligentnego czujnika akumulatora. Przyczyna moze byc padajacy akumulator albo zacinajacy sie momentami termostat jak i pompa wody. U mnie jak jeszcze raz wyskoczy ten komunikat to podlaczam serwisowke i bede wiedzial przy jakim przebiegu to sie stalo z jakiego czujnika ewentualnie jesli nie bedzie sladu, ze to z winy elektroniki to zapobiegawczo wymienie termostat (swoja droga wymieniany we wrzesniu) i przede wszystkim pompe wody, ktora stawiam na drugim miejscu za akumulatorem. Napisz jaka diagnoza od mechanika...
  14. Mysle, ze powinienes uderzyc do Ojca Tadeusza i (na razie) delikatnie wyperswadowac mu zeby sie nie wpierdzielal na linie :D :lol:
  15. Alternator z regulatorem raczej wykluczam na chwile obecna i jesli juz cos z elektryka to na razie akumulator, bo przedwczoraj bylem u kolegi, ktory jak sie okazalo ma orginalny program serwisowy do BMW. "Wsadzilismy kabel do wtyczki Basi" i zapuscilismy program, pokasowalismy wszystkie i stniejace bledy nawet jakies stare z wymiany zarowek itp. Teraz jest czysty i umowilismy sie, ze jak znowu wystapi problem z wyskakujacymi bledami to podjade i wtedy sprawdzimy co kiedy i dlaczego wyskoczylo. Sprawdzalem tez temperature i przy temp. wlotowej 21 stopni silnik utrzymywal 103-105 stopni. czy to przypadkeim nie za duzo? Dodam tylko, ze na zewnatrz bylo 25-30 stopni. Jak dojde do tego co bylo powodem to na pewno napisze. Mysle, ze jesli jest to wina elektroniki a nie mechaniki to pewnie akumulator, bo spradzalismy ladowanie i jest 13,8-14,2. Chyba ze alternator lub sam regulator czasami przeklamuje jesli moze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.