Skocz do zawartości

Nikodemon

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Lębork

Osiągnięcia Nikodemon

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. No i dlatego pytam o parametry STANDARTOWYCH ukladow hamulcowych. Sama zmiana tarcz i zaciskow nie spowoduje zwiekszenia powtarzalnosci skutecznego hamowania. Ale zawsze mozna skorzystac z gotowego rozwiazania i go tylko ulepszyc zamiast konstruowac cos calkowicie od podstaw.
  2. No tak, wiedzialem ze o czyms zapomnialem ... uprasza sie o nieofftopowanie, zadalem konkretne pytanie i prosilbym o konkretne odpowiedzi a nie bicie piany w stylu a po co, nie ma sensu, daj se spokoj, jest dobrze jak jest ... Zajmuje sie sportowymi ukladami hamulcowymi, glownie na bazie aluminiowych zaciskow wielotloczkowych Brembo, przewody w stalowym oplocie, tarcze nacinane/nawiercane, wysokotemperaturowe klocki i plyny itp. itd. Jezeli nie jezdzisz sportowo to nie bedziesz zainteresowany, jak zdarzy ci sie przegrzac heble tak ze pedal wpadnie ci w podloge i zaliczysz jakas latarnie to sie zglos ...
  3. Czy moglby ktos obeznany w temacie wypisac wszelkie dane na temat ukladow hamulcowych stosowanych w E30 i E36? Cos w stylu - od roku tego do roku tego w wersjach silnikowych takich i takich stosowano wentylowane tarcze hamulcowe o srednicy takiej i takiej. Zajmuje sie modyfikacjami ukladow hamulcowych, na razie siedze w amerykanach (one naprawde nie hamuja :mrgreen: ), teraz chcialbym wziac sie za europe i najpopularniejsze marki, zaczynam od BMW i VW, potem Audi, Opel i Mercedes. Wszelkie dane sie przydadza, jakie tarcze, jakie klocki, jakie zaciski, jaki rozstaw srub mocujacych zacisk do zwrotnicy, odsadzenie standartowych felg itd. itp. Czy sa jakies znane, popularne i sprawdzone przepisy na polepszenie heblowania w trojkach? Np. bierzemy zaciski z siodemy, tarcze z piatki i voila? Z gory dzieki za wszelka pomoc.
  4. Fura sprzedana, mozna usunac topic :8) ...
  5. Yeahman, przewidujesz jakis blizszy termin ogledzin? EDIT: Widze ze Cie zbanowali :idea: ... i pewnie nie masz tu wstepu. Wiec moze ktos inny z Lodzi bylby chetny pomoc?
  6. Super, dzieki, nie spieszy sie :dance: ...
  7. Gdyby mnie nie bylo stac to bym takiego nie szukal :roll: . A amortyzatory mozna zregenerowac wymieniajac wklady za ulamek w/w kwoty.
  8. Tia, na fotkach to nawet widac ze ma kwadratowe kola :lol: ... Prosilem o odzew osoby z Lodzi mogace pomoc w ogledzinach, jak na razie odezwaly sie trzy osoby NIE Z LODZI sugerujace sie malutkimi zdjeciami, lakonicznym opisem lub legendami krazacymi o tym modelu, nie o taka pomoc mi chodzilo :roll: ...
  9. Fajnie ale mnie interesuje najbardziej stan napedu, zawieszenia i ukladu hamulcowego czyli rzeczy ktore w tym modelu sa najdrozsze, silnik moge wstawic inny, gaz docelowo ma byc sekwencyjny wiec mi to lotto jaki jest teraz.
  10. Czy znalazlby sie ktos na tyle uczynny zeby obejrzec ten samochod? http://www.allegro.pl/show_item.php?item=167093929 Przez telefon wszystko pieknie a w rzeczywistosci moze byc roznie, nie chce jechac 400 km zeby sie sparzyc. Oczywiscie wszelkie koszta pokrywam. Dzieki z gory za wszelka pomoc.
  11. Zly chlopczyk, zly :naughty: , narobiles mi smaka na biturbo, ciekawe skad ja na to kase wezme :mrgreen: ... Swoja droga ciekawy dolot wystrugali :roll: ...
  12. Mniej awaryjne? Pierwsze slysze, jak na razie to wlasnie o V8 czytalem ze lubia sie rozsypac, doslownie. Poza tym V8 z BMW ma jak dla mnie zbyt mala pojemnosc, moment, ilosc garow i potencjal rozwojowy :8) ... A o centralnym umieszczeniu silnika powaznie myslalem, bylaby to rzezba stulecia ale mozliwa do wykonania, niestety to jeszcze nie czas na takie projekty, moze kiedys :roll: ...
  13. Rynce opadaja, przeciez prosilem : "Wiecznych sceptykow" prosze o nie mieszanie w temacie ... Za Wasza kase robie? Moj problem co zrobie i jak zrobie, mam ochote to zrobie i malo mnie interesuje czy ma to sens :roll: .
  14. 1: Kupie najzdrowsza bude E30 na jaka trafie po czym ja obspawam i wzmocnie wszelkie newralgiczne punkty. 2: Ten "kloc" wazy tylko 20 kilo wiecej od M30 ... 3: Zawieszenie to bedzie regulowane KONI, uzywane w idealnym stanie trzyma dla mnie kumpel z rajchu. 4: Heble to czterotloczkowe aluminiowe zaciski Brembo pod tarcze 324 mm na przodzie i cos jeszcze niesprecyzowanego na tyle. 5: Mocnymi autami jezdze od wielu lat, staram sie nie jezdzic niczym co ma mniej niz 200 kucy chyba ze musze, nie lubie sie slimaczyc :mrgreen: . 6: Jak sie nie nada do driftu to znajde jej inne zastosowanie, zrobie to chocby miala zostac wypolerowanym w kazdym zakamarku demo-carem mojej firmy wozonym na wystawy tuningowe :mrgreen: ... 7: Z literka S na przedzie? Znaczy chodzi Ci o silniki z S-klasy :mrgreen: :?: Sorki, ale juz pisalem ze na kupno oraz wzmacnianie silnikow z eMek mnie nie stac, projekt ma byc rozsadny finansowo, staram sie wykorzystywac graty ktore juz mam pod reka oraz takie ktore moge dosc tanio kupic (silnik mam, cale 750 w rezerwie ciagnie sie z rajchu za 2 tysie, w silniku walniete panewki, cala reszta igla).
  15. Ta sama? Flansza mocujaca podpasi idealnie? Wow, to by mocno ulatwilo sprawe :clap: ... pytanie czy sprzeglo i sama skrzynia wytrzyma, wiadomo ile niutonuff i kuniuff moze ona przeniesc? A druga sprawa dotyczy automatu, mozna zmienic plyte sterujaca na taka ktora nie pozwoli skrzyni samej zmieniac biegi, bedzie mozna przeciagac biegi do woli jak w manualu, a lock-up to blokada konwertera, po jej spieciu na stale nie ma poslizgu na sprzegle czyli moment obrotowy nie idzie w gwizdek zamieniajac sie w cieplo. Lock-up jest automatycznie zalaczany, z reguly na ostatnim biegu przy wyzszych predkosciach, zmniejsza sie tez wtedy predkosc obrotowa (dziala jak piatka w manualu).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.