Skocz do zawartości

gv

Zarejestrowani
  • Postów

    103
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gv

  • Urodziny 11.01.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    poprzedni E60 520d LCI 2007, 200KM/394,4Nm
    aktualnie F10 520d 2012, 184KM
  • Lokalizacja
    Wałbrzych
  • Zawód
    Specjalista

Osiągnięcia gv

  1. Cześć, Czy jak mam zmodyfikowane DDE (chip), to jest szansa na update wszystkiego i zostawienie DDE?
  2. Dzięki - na jesieni zrobię komplet! Pozdrowionka
  3. Witajcie, Przytrafił mi się problem z dziwnie pękającym reflektorem od dołu. Widać jakby lampa pękała od naprężeń lub zmian temperatury. Problem zauważyłem teraz.. w lecie. Orientujecie się może czy da się wymienić tylko klosz samej lampy? (reflektor skrętny z doświetlaniem zakrętów). Może jest ktoś godny polecenia kto to robi? Obawiam się, że pęknięcie pójdzie dalej i do lampy dostanie się wilgoć... A szkoda jej. Auto nie miało nigdy zdarzenia żadnego. Kiedyś pomalowany był tylko zderzak w ASO. Z góry dzięki za rady!
  4. Cześć, U mnie ponownie akcja chłodniczka + EGR. Wydaje mi się, że jakiś czas temu ją miałem.. na WWW numer akcji: 0011620600
  5. sorry, zrozumiałem że na CIC-u ;) faktycznie między zegarami to możliwe ale bez sensu..
  6. Wydaje mi się, że asystent świateł (bez kamery) wykorzystuje tylko sensor deszczu/światła.
  7. czemu płukanka działa negatywnie na panewki? Stosuję w mojej 520d od przebiegu 74 tysiące (aktualnie 152 tysiące) i nic złego się nie wydarzyło. Działa tak samo dobrze jak "nowa".
  8. Zawsze zastanawiałem się jaki był zamysł tej funkcji ;) Tylko wymieszać już (i tak) ciepłe powietrze?
  9. Cześć, Kupiłem dwa nowe fagi do przodu. Okazało się, że po dwóch tygodniach (i cieplejszej temperaturze) problem nie występuje. Wczoraj mój mechanik przyglądał się problemowi i okazało się że jest ok. Jest podejrzenie... Zacisk hamulcowy...
  10. Dzięki. Zastanawiam się nad oryginałami. Cena za sztukę powala. Sklepy twierdzą że nie powinno być problemu z Fagiem czy SKF-em.. Pozdrawiam
  11. Felgi oryginalne Styl 236 (17') - ET30 Tarcze hamulcowe ATE na drugim komplecie klocków (też ATE). Bez bicia podczas hamowania (kiedyś miałem ten problem - był zły montaż). Jednakże nie sprawdzałem miernikiem czy 100% tarcze OK, tylko podczas hamowania jest "idealnie". Sprężyny oryginalne, amortyzatory Bilstein B6 dwuletnie (w sense w 2020 były nowe) :8)
  12. Cześć, W mojej piątce z 2012 roku 520d zbyt często kończą się łożyska z przodu. Objaw: dźwięk "kulkowania" i szorowania podobny do załączonego na filmiku. Od nowości do 115-120 tysięcy były oryginalne łożyska. Po zgłoszeniu problemu do mechanika - do wymiany łożyska. Zdecydowałem aby wybrać FAG-a - obydwa zostały wymienione na nowe. Niestety po około 15 tysiącach prawe łożysko znów zaczęło terkotać i "kulkować". Przy skręcaniu w lewo dźwięk bardzo się pojawia i słychać go szczególnie na zewnątrz samochodu. Lewe łożysko również wydaje podobno dźwięk, jednakże z mniejszą mocą. Wideo: https://youtu.be/dA8JtGjy7Pk Zdecydowałem się wymienić FAG-a po prawej stronie na SKF-a. Odesłałem łożysko do sprzedawcy i uwzględnił gwarancję i zwrócił mi koszt. Niestety SKF wytrzymał około 7-8 tysięcy kilometrów. Lewy FAG nadal wydaje dziwny dźwięk, ale póki co nie słychać tych dźwięków w kabinie. Być może ponownie będę reklamował prawą stronę - i lewą też. Lewa ma ponad 20 tysięcy (FAG), prawa 7-8 tysięcy (SKF). Obydwa podobny dźwięk podczas kręcenia kołami. Docelowo z obydwoma łożyskami coś jest nie tak i szukam przyczyny, aby nie wymieniać ich kolejny raz na nowe. Koszt oryginalnego łożyska jest dwukrotnie większy niż FAG-a czy SKF-a. Tylko pytanie czy jakość zamienników jest aż tak fatalna czy z moim autem coś jest nie tak? Co dotychczas zrobiłem: 1) sprawdziłem zbieżność, jednak pan od zbieżności nie widział przyczyny - mechanik też 2) sprawdziłem wyważenie kół - 100% OK Auto jest w 100% bezwypadkowe i ma 150 tysięcy przebiegu. Z góry dzięki za jakąkolwiek opinie, bo szkoda kolejny raz wymieniać łożyska bez przyczyny.
  13. U mnie zsunęła się rurka z pompki w nadkolu. Proponuję tam zajrzeć. Zobacz czy nie kapie ci stamtąd płyn.
  14. Cześć, U mnie to samo. Mam RWD, zwykłe zawieszenie. Miałem oryginalne sprężyny, wymieniałem na Eibachy zostawiając oryginalne amortyzatory. Na szarpakach wychodziło że jest dobrze z amortyzatorami. Przy okazji wymiany (już nie wiedziałem co wymieniać) okazało się, że jeden amortyzator nie pracował właściwie, w drugim coś "latało". Zdjąłem spręzyny Eibach, bo była za niska i haczyłem często gniazdami do lewarka. Finalnie - zostawiłem oryginalne sprężyny, wymieniłem amortyzatory na Bilstein i jest lepiej. Niestety nie jest to co kiedyś w E60... Zastanawiam się nad G30, ale jeśli jest tak samo lub gorzej to odpuszczę..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.