Skocz do zawartości

Wikar2

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525 TDS

Osiągnięcia Wikar2

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Wikar2

    przeładowanie E39 sedan

    Wez jeszcze pod uwage wieksze zuzycie op
  2. Wikar2

    528 ciezko stawic bokiem

    Kierowce :cool2:
  3. Wikar2

    Intercooler puszcza olej e39

    Zeberka masz widze w niezlym stanie, oddaj IC do pospawania, koszt pewnie w granicach ~50zl i zapominasz o sprawie. Przyczyna? Pewnie jakis kamyczek w niego uderzyl, nie ma sie czym przejmowac. Co do mula na zimnym - w TDSie moze to byc sporo rzeczy, najpierw zalataj IC.
  4. Przyczyna okazaly sie dwa przerwane kable idace do czujnika. Przerwy widoczne z zewnatrz, aczkolwiek dopiero po otworzeniu puszki z kablami przykreconej do bloku silnika.
  5. Kolega moze sobie robic co chce z samochodem i nic nam do tego, wyrazic swoja opinie kazdy moze ale dlaczego wymyslacie na sile problemy ze strony technicznej? Nie ma zadnych przeciwwskazan zeby zalozyc blow-offa do diesla, wystapi jedynie minimalny spadek mocy/momentu na poziomie bledu pomiarowego. Nie maja tu znaczenia obroty, paliwo, nie wystapi blad na kompie, doladowanie bedzie OK... :duh:
  6. Miales, slyszales? Watpie. Bedzie slyszalny i to znacznie. M57 laduje chyba 1.2 bar - to malo? Co maja do tego obroty? Turbo mozna dobrac tak zeby ladowalo max przy 1.5k rpm albo ponad odcinka :mad2: :mad2: :mad2:
  7. Czy mozliwe? Oczywiscie, ze tak. Jednak bardzo malo prawdopodobne, M57 ma dosc trwaly uklad wtryskowy (jak na silniki CR oczywiscie). Sprawdz u innego mechanika, to juz sa spore koszta, lepiej sie upewnic.
  8. O gustach sie podobno nie dyskutuje. Co do tematu - poza marginalnym pogorszeniem osiagow nie ma zadnych przeciwskazan.
  9. Blad oznacza, ze turbo przeladowywuje. Wymien elektrozaworki, jesli nie pomoze to czeka Cie prawdopodobnie czyszczenie lopatek zmiennej geometrii.
  10. Przeciez pisalismy Ci z kolega, ze przez dyfer turbo moze pozniej wstawac. Do 5500 na pewno nie powinien sie krecic, nie wiem co moze byc przyczyna, pewnie cos w sofcie pokombinowane. A moze TDS Ci tam pod maska siedzi? Wyjasnia to Vmax, obroty i pozniejsze turbo :mrgreen:.
  11. Co do Vmax - moze ktos zmienil sama skrzynie, bez dyfra? Na nizszych biegach moglo by to tez zwiekszac laga turbo.
  12. Kolega dobrze mowi, mozecie ew. sprobowac psiknac samostartem w okolice kolektora, na kazde zebro - jesli wzrosna obroty gdzies jest nieszczelnosc. (pomysl kolegow posiadajacych 540i walczacych z nieszczelnosciami na polaczeniu glowica-kolektor :cool2:)
  13. Sprawdz w koncu czy sztanga od turbo wciaga sie przy odpaleniu silnika. Sprawdz czy podcisnienie idace do EGRu i elektrozaworu (w tym elektryka do elektrozaworu) jest ok. I sprawdz umiejetnie olej, rozwiazesz ostatni problem. Naprawa ulamanego krocca tez do mnie nie przemawia... sprawdz czy jest to dobrze zrobione... Aha - cybanty na polaczeniu intercooler - EGR, tez warto sprawdzic. I nie piszcie koledze o sprawdzaniu luzow na wirniku... skoro przed zdjeciem kolektora bylo ok.
  14. Skoro masz wazny wyjazd to trudno - jedz bez, da sie, przerabialem to co Ty. Ewentualnie wez jakis maly zawias z drzwiczek, wkrety i wiesz co robic :norty: A potem po prostu kup nowy/uzywany pedal.
  15. Wikar2

    530D 02r m57 Koło dwumasowe

    Sprzeglo jak najbardziej, dwumase juz nie - brak czesci do regeneracji udostepnianych przez producentow. A na chinczykach to wiadomo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.