Skocz do zawartości

tomsax

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 150KM FL 2002

Osiągnięcia tomsax

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Przepraszam że tak późno... Przyczyną tego że auto nie paliło było zwarcie w bezpiecznikach pod maską - które spowodowane było przetarciem kabli dochodzących do sterowania komputerem. Przewody przegrzały się po zetknięciu z silnikiem i przetarły... Stąd wszystkie problemy.
  2. Witam, Mam problem z climatronikiem - po włączeniu chłodzenia (czyli śnieżynki) na panelu po kilku sekundach wywala mi bezpiecznik w schowku (7,5A) czy ktoś już spotkał się z podobną usterką? czy panel climatronika do wymiany?
  3. Mam nie lada problem z moim autem 320d 150KM: Po przekręceniu kluczyka na pozycję 2 - wywala mi bezpiecznik w komorze silnika, tam gdzie jest 6 bezpieczników w takiej szarej kostce. Wyrzuca pierwszy bezpiecznik 20A (nawet 30A potrafiło spalić) nie wiem od czego on nawet jest? Samochód nie odpala:( kręci ale nie odpali tak jakby nie dostawał paliwa... Czytałem o pompce podprogowej - gdzie ona się znajduje i czy to mogłoby być to? - Dawno też nie wymieniałem filtra paliwa (pod fotelem kierowcy) Proszę was o pomoc bo jestem uziemiony z autem i nie wiem za co się zabierać...
  4. po podpięciu pod kompa, okazało się że padł bezpiecznik 30A pod maską po lewej stronie w tej czarnej obudowie, teraz nie wiem czego on dotyczy... Z tego co wygoogkowałem to chyba bezpiecznik świec żarowych... Czy ma ktoś schemat tych bezpieczników z pod maski?
  5. Witam, W sobotę wsiadłem do samochodu, ujechałem około 500 po czym auto zgasło i już nie zapaliło... Czekam właśnie na mechanika, który przyjedzie do mnie z komputerem, ale mimo wszystko chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z was miał już taki przypadek. Dodam tylko że ostatnio miałem objawy typu dławienie przy obrotach 2-3 tys. brak mocy itp.. (myślałem że to może odma - zamówiłem nową odmę (całą) i filtr paliwa, ale jeszcze nie zdążyłem tego wymienić).
  6. dzięki za odpowiedzi! Wczoraj po odpaleniu samochodu rano, ujechałem około 500m. i silnik przestał działać.... Objaw tak jakby nie dochodziło paliwo... Znajomy mówił że to może być wtryskiwacz... jeden robi zwarcie i pozostałe nie działają.. Ale zacząć trzeba chyba od podpięcia pod kompa... Auto uziemione ale mimo wszystko chyba wymienię odmę i filtr paliwa... Czy ktoś miał juz podobne problemiki???
  7. Witam Objawy mojego problemu to: :!: Brak mocy po wciśnięciu gazu (nie zbiera się na obroty), do tego wyciek oleju po lewej stronie (lokalizacja wycieku gdzieś pod filtrem powietrza, w okolicach turbiny - kapie centralnie na gumę osłaniającą drążek poprzeczny od kół przednich z lewej strony <>). Po odłączeniu gumy przy przepływomierzu napotkałem olej - nie wiem czy jest toi normalne? :!: Przy okazji podłączenia pod komputer wyświetliło mi błąd przepływomierza - więc pewnie do wymiany... Zastanawiam się nad wymianą filtra odmy - ale w tym modelu jest on plastikowy i nie wiem czy da mi to coś jak go wymienię... Proszę o wskazówki od czego zacząć usuwanie tej usterki???
  8. przejechałem się jakieś 5 km. no i już miałem się załamać bo dźwięki jakie wydobywały się spod silnika wskazywały na jakieś straszne uszkodzenia - nie dąło rady przekroczyć 1500 obrotów bo auto po prostu się dławiło. Ekonomizer nie schodził poniżej 10! ALE... w drodze powrotnej coś się "odetkało" i po czarnym dymie ani śladu a auto odzyskało swoje właściwości jezdne! Zastanawiam się czy mechanik czegoś nie zapaprał olejem i przez to te wszystkie przeboje... Ale i tak pojadę chyba podpiąć się pod komputer.
  9. Witajcie! Wymieniłem uszczelkę pod wtryskiwaczami (gumową), komputer pokazał też kilka błędów m.in. błąd przepływomierza.. Przed wymianą tej uszczelki auto jeździło lepiej niż teraz - ale wymiana była konieczna ze względów na wyciek oleju. Czy powodem braku mocy i kopcenia na czarno może być przepływomierz? Dodatkowy objaw to taki że po dodaniu gazu jest efekt jakby odcięcia paliwa (zmulenie). Proszę o rady co może być przyczyną..
  10. OK, uszczelka pod wtryskiwaczami wymieniona (- śrubki od wtryskiwaczy były poluzowane tak że można je było wykręcać palcami ! ) ALE TO NIE KONIEC problemów... - komputer po wymianie uszczelki pokazał kilka błędów - m.in. błąd przepływomierza... samochód po wyjechaniu od mechanika: 1. nie ma mocy 2. kopci na czarno 3. ... po wciśnięciu gazu jest jakby efekt odcięcia paliwa... Czy wymiana przepływki coś tu pomorze...?
  11. oczywiście chodzi mi o wtryskiwacze :) Wyciek znajduje się pod drugim od przodu. - Po pierwszej konsultacji z mechanikiem - powiedział że może pomóc wymiana uszczelki pod klawiaturą - ale powiedział że wyciągnąć wtryskiwacze to graniczy z cudem. Czy naprawdę jest z tym tak ciężko?
  12. Witam, W mojej E46 320d 150KM cieknie olej w górnej części silnika. Nie wiem jak fachowo nazywa się ta część - po ściągnięciu większej pokrywy po lewej stronie od wlewu oleju znajdują się takie "zawory - elektrozawory"... pod którymi zaobserwowałem olej... Auto nie ma też swojej mocy (czasem nie włącza się turbina). Przy okazji mrozów - problem z zapalaniem chciałem sprawdzić świece żarowe bo mam problem z odpalaniem i właśnie natchnąłem się na ten wyciek. Czy to coś poważnego? miał ktoś już taki problem?
  13. Witam wszystkich! Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem E46 320d 2002r. po FL... - Przeczytałem już kilka postów odnośnie zerowania licznika dobowego km. - mam prawdopodobnie uszkodzony lewy trzpień do zerowania km... Chciałbym jakoś to naprawić i mam pytanko - jak dostać się do tego trzpienia najbezpieczniej? o czym trzeba wiedzieć żeby czegoś przy okazji nie rozwalić? Proszę o ewentualnego linka do postu - jeśli taki już gdzieś był - szukałem ale nie znalazłem. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.