Skocz do zawartości

gorus

Zarejestrowani
  • Postów

    454
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O gorus

  • Urodziny 28.03.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M3 e90 i X3 F25 35d
  • Lokalizacja
    Kępno

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gorus

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. To dobrze , mechatronikę rozebrać i zmienić płytę separacyjną uszczelki itp . Będzie dobrze
  2. Nie stać Cię na serwis tego auta to sprzedaj i kup takie na jakie Cię stać. wymienić konwerter na nowy + naprawa mechatroniki na początek
  3. Jest oki nic się nie dzieje , normalne że temperatura oleju się podniesie .
  4. Dokładnie. Przy tym przebiegu to więcej jak pewne . Plus minus 30 tys trzeba liczyć na kapitalke.
  5. 2011 szary (spacegrau) A52 , silnik zrobiony u Państwa Korczynskich z Poznania .
  6. Mam swoją F25 na sprzedaż 35d w mpakiecie salon PL przebieg 255, 30 tys temu kapitalny remont przez panewkę . jak coś to zapraszam na pw ogłoszenia nie mam bo jeszcze się nie zebrałem aby wystawić.
  7. Być może jest właścicielem samochodu
  8. U mnie przy 220 złapało panewkę od koła pasowego.
  9. Widziałeś kiedyś blokady do N52 ? Jak ktoś ma Ci to zwymiotować . Pożycz od kogoś albo kup
  10. diesel musi latać bo inaczej będzie sie psuł mistrz przez szcz
  11. Kolego , z całym szacunkiem ale oddaj mechanikowi auto na wymianę alternatora , będzie szybciej , taniej i pewniej . Niestety żeby coś grzebać przy aucie trzeba znać chociaż podstawy zasady działania silnika . pozdrawiam
  12. Ale w czym jest problem ? Kończy się alternator i należy go naprawic lub kupić nowy
  13. Dokręcone tuleje wahaczy na rozprężonym zawieszeniu .
  14. Mi w X3 N57 35d poszla panewka przy 222tys , główna od strony koła pasowego , reszta idealna , Pan u którego robiłem silnik twierdził ze to wina koła pasowego , po czasie wytwarza drgania i wywala panewkę , wał był idealnie prosty , korbowe jak nowe .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.