Skocz do zawartości

mmajkell666

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 2.5i 2006r

Osiągnięcia mmajkell666

  1. Witam. Nie wiem czy dodałem temat w odpowiednim dziale, ale innego sensownego nie moge znaleść. Mianowicie mam problem z moja E60. Na poczatku gdy się odpali auto i nie jest jeszcze rozgrzane chodzi ono normalnie, równo. Natomiast gdy już się zagrzeje do temperatury roboczej silnik zaczyna nie równo chodzić, aż trzęsie całym autem, od czasu do czasu podskakuja jej obroty i tak w kółko, auto straciło też moc. Po zgaszeniu auta i ponowym odpaleniu kręci troche czasu i dopiero po chwili odpala. Po podłaczeniu komputera wyskakuje bład 2A99 Cyfrowy sterownik silnika: Wał korbowy - Wałek rozrzadu strony wydechowej, 2A98 Cyfrowy sterownik silnika: Wał korbowy - wałek rozrzadu strony dolotowej. A czasami ale nie zawsze 2A82 Cyfrowy sterownik silnika: VANOS po stronie dolotowej. Więc po doinformowaniu się i po siedzeniu na forach zrobiłem oto takie rzeczy. Wałek wydechowy wraz z kasetami wymieniłem na inny, w lepszym stanie. Oba filtry od Vanosa pod zbiorniczkiem płynu chłodniczego zostały wyczyszczone. Został wymieniony olej w aucie. Oring w filtrze paliwa został sprawdzony. Oba elektrozawory były podmienione z innego auta, które chodziło bez zastrzeżeń. Została wymieniona Odma. Czujnik położenia wałka też był przekładany z innego auta. Nawet sprawdzałem uszczelke siłownika Valvetronica. Podczas ogladania kabli zauważyłem że 3 wtyczki były nakruszone, ale również zostały polutowane nowe na ich miejsce. I nadal żadnych efektów silnik cały czas po rozgrzaniu chodzi nie równo. Co dziwne czemu zaczyna nie równo chodzić dopiero jak auto się rozgrzeje, przecież Vanos też pracuję na nie rozgrzanym silniku. Auto laduje u elektryka za tydzień być może jest coś z kablami. Czy miał ktoś może już taki problem z tym autem, albo się orientuje co to by mogło być, badź ma pomysł z góry dziękuje. Napewno gdy uda mi się naprawić auto dam znać co było przyczyna.
  2. Witam. Szybkie pytanko czy w tym miejscu powinna być uszczelka? Pytam ponieważ gdy szukam króćca w internecie jest tylko sam krucieć z oringiem, a wydaje mi się że tutaj chyba coś było.
  3. Mam dokładnie tam sam silnik i ten sam problem. Wcześniej jeździłem na 10w40 i nie odnotowałem tego problemu, po zmianie na 5w40 poziom oleju zaczął spadać w ciągu tygodnia o 1,2+- kreski. Będę dopiero zabierał się do szukania przyczyny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.