Skocz do zawartości

max_lukas

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 320D 2000

Osiągnięcia max_lukas

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. największy problem jest w tym że ramki pod radio do e46 są niesymetryczne tzn jest taka imitacja listwy z prawej strony a samo radio montuje się do krawędzi z lewej strony a to mi się nie podoba. taka ramka jak na zdjęciu ładnie wykonana bardzo mi się podoba i uważam że ładnie wypełnia deskę rozdzielczą.. szkoda że nikt nie wiem gdzie ją kupić lub jest to samoróbka
  2. Witam, Koledzy chciałbym przebudować swoja konsolę wewnętrzną na taką http://imageshack.us/photo/my-images/857/srodekm.jpg/ Dodam że mam taką http://img17.allegroimg.pl/photos/oryginal/14/98/36/01/1498360193 Moje pytanie brzmi co to za ramka jest wkręcona w miejscu gdzie w starej konsoli mam radio i klimatronik? Rozumiem że pod klimatronik muszę kupić ramkę aby założyć go w miejsce schowka ale najważniejsze pytanie dla mnie co to za ramka jest wokół tego radia i jeśli ktoś wie to gdzie ją możana kupić?
  3. Kolego bardzo ładnie to wygląda. A powiedz mi gdzie dokupiłeś ta ramkę pod radio? i ile kosztowała? tez chce zainstalować jakieś godne radio. a z innej beczki, te plastiki w kokpicie to masz seryjne? bardzo mi się podoba kolor ich.
  4. A ja już zgłupiałem. dźwignąłem wczoraj samochód, chwytam za koła na godzinie 12.30 i targam ile w lezie i nic. żadnych stuków ani luzów. Zauważyłem natomiast minimalny luz na gumie trzymającej stabilizator i zerwana tuleje wahacza. Czy to może dzwonić jak skurczy byk? bo już sam nie wiem... zamówiłem oryginalne gumy lemforder i gumy stabilizatora. i moje pytanie czy aby wymienić tuleje muszę odkręcać wahacz? Czy wystarczy jak ją odkręcę 2 śruby czy one zejdą tak dobrowolnie z wahacza w tył?
  5. a koledzy jeszcze jedno pytanie. W czasie jazdy na nierównościach słyszę takie charakterystyczne stukanie metaliczne jakby dwóch łyżeczek o siebie. Myślę że to sworznie wahacza ale nie mam pewności. W jaki sposób się upewnić że to to? Gdy ściągnę koła na podnośniku i poruszam wahaczem to zauważę jakiś luz? czy jak to sprawdzić aby być pewnym na 100% bo chciałbym zamówić je na allegro dlatego muszę przygotować się do wymiany.
  6. koledzy a z innej beczki. jak wyciągamy te wahacze? rozumiem że dźwigamy autko stawiamy na kobyłkach, okręcamy koła i osłonę silnika. następnie pojawia nam się wahacz. trzyma się on tylko na dwóch śrubach? dobrze myślę? czy do wyciągnięcia wahacza muszę wykręcać tuleje gumowe? a jeśli tak to jak to zrobić? planuje wymianę sworzni oraz tulei gumowych. i pytanie za 1000pkt. czy zrobię to nie korzystając z kanału?
  7. Mam taki problem. Przed zimą mechanik wymienił mi amortyzatory a razem z nimi jeden wahacz bo sworznie były wybite. Od tego czasu mineło z 20 tyś km więc nie dużo a problem z nów się potawia tj. na lekkich nierównościach coś dzwoni jak w kościele Dziś rozmawiałem ze znajomym i powiedział mi że to mogą być gumy stabilizatora. Tania to sprawa więc chyba wymienię ale czy może to mieć coś wspólnego z myszkowaniem auta na letnich oponach? rozmiar kół to 225x45x17. A co do wahaczy chce wymienić same sworznie. Temat stary jak swiat jedni twierdza że nie wolno inni polecają. Ja się na to decyduję ale czy ktoś robił to w wahaczu z Febi? Wiem że w innych firmach to norma chodzi o to czy w Febi czymś to się różni. I jakie sworznie polecacie? Co myślicie o MEYLE HD? Z tego co widzę to na allegro to są MEYLE, lemforder lub bez nazwy ale lemforder tyle kosztują że przestaje być to opłacalny interes.....
  8. max_lukas

    330d czujniki cofania

    Kolego miałem tak samo. Próbowałem wyciągnąc jeden z czujników i rozerwałem go. Później sie okazało że w moim modelu ktoś osadził czujnik na kleju dlatego go uszkodziłem. Pozostałe 3 mam sprawne i wyciągłem je ze swojego modelu i zainsalowałem nowy zupełnie inny zestaw który rozmiarem idealnie spasował i wszystko narazie super chodzi. Pozostałe 3 czujniki mam na sprzedaż jakbyś był zainteresowany oczywiście mam oryginały
  9. No to rozumiem. Listwę ozdobną zdejmuję, potem ciągnę tą osłonę poduszki do góry. A ponieważ nie chce zakładać nowego tematu. Czy ktoś z Was zajmował się malowaniem plastików we wnętrzu? Ostatnio zdobyłem trochę doświadczenia malarskiego i zastanawiam mnie jakby wyglądały pomalowane listwy te nad radiem co ciągną się przez całą szerokość samochodu. Wiele opcji ma takie srebrne ja mam czarne w dodatku mocna porysowan i pomyśląłem czy byłby to dobry pomysł. Mam w planie je ściągnąć, wyrównać papapierem ściernym, pózniej podkład do plastików, dwie bazy i "klarlak". Może wyjść ładnie co sądzicie? Bo wnętrze mojej Buni jest ciemne i smune, skurę na kierownicy, gałce i mieszku też chce wymienić na jaśniejszą....
  10. Odłączę aku dla bezpieczeństwa i spróbuję. Nie rozumiem jak tą osłonę rękami ściągnąć? Pociągnąć ją po prostu? Tylko za co chwycić? Pozukam też w SNS
  11. Kolego ja również miałem problem z kilmatronikiem choć trochę inny. Mój reagował z wielkim opóźnienie i bardzo często reagował na zmiany tempratury tak jakby po czasie. Myślałem że to norma bo klimatronik mam pierwszy raz. Zareagoałem dopiero jak zaczeło mi zamrażać skraplacz. Winny okazał się czujnik temperatury który jest schowany przy nawiewie na nogi kierowcy. Wymiana jest uciążliwa ale rezystor który tam jest kosztuje 3.40PLN więc naprawa była tania. Nie wiem czy to ten czujnik padł jeśli ktoś to potwierdzi opiszę ci dokładnie jak go wyciągnąc bo to masakra
  12. A możesz pisać jak wyciągnąc poduszkę? Czy nie ma niebezpieczeństwa jej aktywacji i czy dam radę przez jej wnękę dojśc do tych nawiewów? Bo jak patrzę na nią to dzieli ją i nawiewy kawał pola :D
  13. Witam, mój problem polega na tym, że z deski rozdzielczej mojego samochodu wydobywają się bardzo drażniące dzwięki. Dzwięk dochodzi z okolic nawiewu w zasadzie nawet wiem co je tworzy. Otóż między nawiewami na szybę na samym środku jest taka jakby mała czarna przykrywka. Z jej obu stron znajdują się nawiewy na szybę i własnie z tego miejsca dobiegają te drażniące dzwięki. Dodam że wpada to w drgania oczywiście na niskich obrotach silnika. Czy aby walczyć z takimi drganiami trzeba to rozkładać a jeśli tak to jak się tam dostać? A może są jakies preparaty na trzeszczące plaski? Może by tam trysnąc by cos pomogło? Ma ktoś z Was doświadczenie z tym?
  14. No to bardzo dziwne kolego bo u mnie objawy były identyczne ale zdążyłem odłączyć akumulator i się nie rozładował. Ja wypiołem tą wtyczkę i jeździłem tyk dwa tygodnie i nic się nie stało tylko bardzo uważałem aby nie przegrzać silnika na szczęście mieszkam w zasadzie na wsi i niema u nas korków. Co do samego wentylatora zamówiłem sobie w Focie i przysłali nawet dwa okazało się że żaden nie pasuje i wykręciłem sam moduł i silnik wraz z łopatkami założyłem do swojej starej obudowy i śmiga wszystko oki. Pamiętaj że ten wentylator odpowiada również za klimę więce lepiej jej nie używaj z wyłączonym wentylatorem. A i ciekawostaka za oryginał wentylator zapłaciłbym 780zł ale zamówił to mi teściu (zniżka mechanika) i zapłaciłem 400zł!! Nie sądziłem że mają aż taką przebitkę oczekiwałem że mają z 10%...
  15. Witam. W moim BMW padł moduł sterowania wentylatorem chłodnicy. Nie stety nie umiem znaleść do kupienia samego modułu a komplet z wentylatorem kosztuje minimum 250zł na allegro. Czy nie wiecie czy może znacie kogoś kto może by się podjoł się naprawy takiego modułu? Przecież niemoże to być aż takie trudne. A może ma ktoś do sprzedania np z rozwalonego wentylatora?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.