Skocz do zawartości

Yaneus

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Białystok

Osiągnięcia Yaneus

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Yaneus

    Migacze z boku blotnika?

    przeleciałem troche inf. i już nie jestem pewien nawet w 60% tego co napisałem. Na pewno prawdą jest to w przypadku rynku włoskiego sprzed nastu - kilkudziesięciu lat ale z drugiej strony patrząc na wypowiedzi osób i zdjęcia ich samochodów w profilu trudno się z tą tezą nie zgodzić:)
  2. Yaneus

    Migacze z boku blotnika?

    Nie chce stać się siewcą kolejnych mitów ale z tego co wiem to obecność bocznych migaczy ma związek z krajem pochodzenia samochodu i obecnością białych migaczy z przodu.
  3. Yaneus

    Dziwne stuki pod maska TDS.

    Ew pęknięte ramie napinacza paska wielorowkowego. Przerabiałem temat w zeszłym tyg.:( Ale opisz dokładniej zjawisko.
  4. Dlaczego z niskimi wynikami musi być coś nie tak? Jak komuś mało pali to odrazu wishful thinking? Obecnie TDSik mi pali poza miastem spokojnie jadąc 6l/100km, miasto zależnie - najmniej ale baaaardzo spokojnie 8.5, powyżej 10l raczej nie wychodze i to jest norma. Testy oparte na przebiegach 800-1000km więc tolerancja błędu jest niewysoka. Prawda jest taka że wszystko zależy od stylu jazdy i od kierowcy. Tutaj jest tak samo jak w ciężarówkach- jeden kierowca przy pełnym ładunku na tej samej trasie potrafi zejść na poziom 30l/100 a drugiemu 40 może nie wystarczyć -, analogicznie tutaj tylko skala trochę inna:)
  5. Centrino jeżeli chodzi Ci o moją wypowiedź to fakt trochę nie związana z tematem ale katowałem wyszukiwarkę i zawartość tego była najbliższa mojemu problemowi. I wracając do pytania pasek mam luźny bo pękło ramię:) A tak przy okazji to mam nadzieje że nie będe musiał czekać przez cały rok na odpowiedź jak to ma miejsce w przypadku założyciela tego wątku:) Pozdrawiam:)
  6. Na czym polega wywracanie się napinaczy w TDSach? Odkryłem że mam pęknięte ramie w napinaczu paska nr1 na : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG71&mospid=47396&btnr=11_1467&hg=11&fg=18 i szczerze mówiąc jestem w szoku że ot tak sobie może się coś takiego stać. I teraz pytanie co będzie potrzebne do wymiany(na co uważać) i co mogło być przyczyną pęknięcia?
  7. Zawsze na zimę się daje węższe oponki niż podaje producent samochodu. Więc przy 185ach bym się zastanowił ale 195 bez namysłu. Jedynie co w tych 185/65 może przeszkadzać to profil-można by się pokusić o wyższy. I pilnować indeksu prędkości i nośności.
  8. Yaneus

    Podlaskie

    Nie mam pojęcia jak jest u nich z jakością usług ale ceny mają conajmniej pojechane... za podłączenie zdalnego centralnego zawołali 150zł... podczas gdy normalna cena 50... Ostrożnie bym polecił warsztat Perfect Auto na Andersa. Ostrożnie bo jest on nowy. Wymieniałem u nich wahacz szybko(gdyby nie moja pomyłka przy zakupie trwało by to 20-30 min) miło i przyjemnie ale jedna naprawa jeszcze nie świadczy o niczym a na renomę troche trzeba popracować.
  9. Może jakaś aktualna relacja z przebiegu używania wahaczy teknorota?:)
  10. Nęka mnie podobna przypadłość w TDSie. Na wolnych obrotach jakby przerywało, czuć delikatne wibracje w równych odstępach czasu ale tylko w zakresie obrótów 600-800 wyżej ustępuje to zjawisko ew. staje się niezauważalne. Po rozgrzaniu zjawisko ustępuje ale coś jeszcze da się wyczuć. I teraz pytanie od czego zacząć ? Dodam ze spalanie jak na TDS jest ładne- trasa z prędkościami rzędu 100-120 6l/100, miasto ostatnio nawet 8,5/100 ale norma dochodzi do 10l/100. Mułowaty nie jest raczej 180km/h(4osoby)to żaden problem bez problemu mógł więcej ale koniec obwodnicy Radzymina. Odpalanie bajka zarówno jak zimny i ciepły. Trochę zaczął hałasować po wymianie oleju ale szczerze nie pamiętam czy te objawy były przed wymianą. Ma ktoś może pojęcie co moze być przyczyną tej niezbyt uciążliwej ale denerwującej przypadłości? pozdrawiam
  11. Yaneus

    524td - jak zwiększyć moc?

    co do tej 850/Wołga to nie takim domowym sposobem... chyba że ktoś ma w domu prasy z formami do blach Wołgi:) Sorry za OT A co do podnoszenia mocy w 524td to środki i nakład pracy nie współmierny do efektów.
  12. Waldek prorocza przepowiednia:( moja radość trwała trochę ponad 24h. Więc pora rozejrzeć się za pompką...
  13. Na szczęście dało się ją reanimować, ale z tego co mi powiedziano sprawdzali cenę w intercarsie i wychodziło coś ok 600zł;/ ale jaki producent nie mam pojęcia i ciesze się niezmiernie że nie muszę narazie tego wiedzieć:)
  14. Dzięki za odpowiedź, problem rozwiązany. Oczywiście padła pompka w baku tylko na moje pytanie telefoniczne do mechanika czy ją sprawdzali odpowiedział bezczelnie że tak a 2 godziny później dzwoni i mówi że to była pompka;/ Plusem jedynie jest to że nie policzyli sobie niewiadomo ile. Dziwne dla mnie było tylko to że stało się to tak nagle w czasie jazdy ale... Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
  15. Wstawiłem samochód do warsztatu ale nikt nie potrafi powiedzieć co jest nie tak. Pompa jest ok, filtr był zapchany ale wymiana nie zmieniła niczego. pompka w zbiorniku działa a ten niechce palić.. Proszę o jakiekolwiek sugestie bo autoryzowany serwis boscha sobie rady nie daje... Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.