Skocz do zawartości

soda2000

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d

Osiągnięcia soda2000

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. No dobrze poczytałem i zdecydowałem się na nołożenie przełącznika z BC. Mam w związku z tym proźbę, może ktoś podesłąć kontakt gdzie w okolicy Warszawy można wgrać soft. Pozdrawiam,
  2. Witam wszystkich i chciałem się podzielić moimi doświadczeniami z walka z niska temperaturą. Podobnie jak większość miałem problem z nagrzewaniem silnika do 90 stopni, wskaźnik temperatury ledwo przekraczał niebieskie pole. Wczoraj mój mechanik wymienił mi termostat główny i tak jak pisał arni83x dokładnie odpowietrzył układ chłodzenia. Efekt – temperatura momentalnie rośnie do 90 stopni i tak zostaje. KOLEDZY wniosek jest prosty, podstawa to dobry mechanik, trzeba kupić nowy oryginalny termostat główny i bardzo dokładnie odpowietrzyć układ chłodzenia. U mnie sama wymiana termostatu trwała 15 min, odpowietrzenie układu około godzinę. Trzeba kilkakrotnie nagrzać silnik i dwoma zaworami odpowietrzać układ chłodzenia. Koszty – nowy termostat 210 pln usługa 100 pln. Nie ma co się bawić w sprawdzanie molina rzeczy i tracenie czasu. Jeśli ktoś będzie zainteresowany mogę polecić bardzo dobrego mechanika do BMW i VOLVO z Żyrardowa 50 km od Warszawy. Pozdrawiam,
  3. soda2000

    320d Wymiana wahaczy

    Ja również przymierzam się do wymiany wahaczy w E46 320d. Chyba zdecyduję się na Lemfordera. Mam jednak pytanie, czy wymieniając wahacz kupić wahacz i tuleję tej samej firmy czy można różnych no i może ktoś poleci jakiś dobry sklep w Warszawie. Pozdrawiam,
  4. soda2000

    320d jaki wybrać wahacz?

    Ja również przymierzam się do wymiany wahaczy w E46 320d. Chyba zdecyduję się na Lemfordera. Mam jednak pytanie, czy wymieniając wahacz kupić wahacz i tuleję tej samej firmy czy można różnych no i może ktoś poleci jakiś dobry sklep w Warszawie. Pozdrawiam,
  5. Witam w moim aucie dokładnie w ten sam sposób zacina się szyba, chyba skorzystam z opisanego sposobu i postaram sie naprawić.
  6. No i znalazłem przyczynę tajemniczego białego dymu. Leciutko przetarty był przewód od wspomagania i jak auto długo stało to widocznie gdzieś trochę płunu wyciekło i po uruchomieniu pojawiał się dym. Przewód wymieniony i po problemie. Pozdrawiam, :cool2:
  7. Witam, przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na dolegliwości mojego auta. Proszę o pomoc jeśli ktoś miał do czynienia z podobnym przypadkiem lub wie co może dręczyć moją bunię. Jest to model E46 320D z 2000 r. Krótki opis co się dzieje. Przy uruchomieniu zimnego silnika (tylko i wyłącznie zimnego), przez jakieś 3, 4 min gdzieś pod maską, z silnika wydobywa się biały dym. Wydaje się, że gdzieś z przedniej części silnika. Auto po uruchomieniu chodzi przez chwilę jak by na lekko wyższych obrotach i wtedy coś dymi, po kilku minutach obroty lekko spadają i dymienie od razu znika. Potem mogę wyłączyć auto odstawiam na jakiś czas, odpalam i nie dymi. Ten objaw występuje wyłącznie gdy auto postoi na przykład przez noc. Przewody paliwowe wymieniłem i nie ustąpiło. Jest to biały dym i nie ma zapachu paliwa. Pozdrawiam i proszę o pomoc jeśli ktoś mał do czynienia z podobnym problemem.
  8. Ok. kupiłem lampki na Allegro i od razu jak je dostanę, zabieram się za montaż. Mam w związku z tym pytanie, jak (którędy) przeprowadzić przewody z lampek do rozdzielacza? Pozdrawiam,
  9. OK poszzukam, a możecie puścić link do stron gdzie je znaleźliście. Pozdrawiam,
  10. Kolego, możesz napisać gdzie można kupić takie lampki, albo jak się nazywają, nigdzie nie mogę ichznaleźć. Pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.