Skocz do zawartości

vafel1990

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Lublin => Czechów

Osiągnięcia vafel1990

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Nieszczelności w dolocie nie ma, uszczelka przepustnicy, uszczelki ssącego kolektora wymienione, zmieniony czujnik położenia wału, wałka, sonda lambda, świece, fajki świec, opornik w układzie zapłonowym, podmieniane były cewki i krokowiec i dalej jest to samo. Ja już nie wiem , gdzie można szukać przyczyny... Jak sprawdzić czy przepływka jest OK - w które przewody we wtyczce się wpiąć - mam osprzęt siemensa.
  2. Witam. Więc dzisiaj wymieniłem sondę i dalej jest to samo, dodatkowo do wymiany poszedł opornik znajdujący się w wiązce nad listwą wtryskową i dalej nic... Czy po wymianie sondy potrzebne jest skasowanie błędów??? Dodam, że po przepałowaniu auta wszystko jest ok jakieś 25-20minut lub do następnego odpalenia i znów to samo. Podpowiecie coś???
  3. dzisiaj kumpel podłączył mnie do kompa z prawdziwego zdarzenia i wyskoczyły mi takie błędy: 51- elektryka odpowietrzenia zbiornika paliwa 53- grzałka czujnika O2 62- potwierdzenie sygnału zapłonu 75- napięcie czujnika O2 i był jeszcze błąd czujnika potencjometru przepustnicy ale po wykasowaniu błędów nie powrócił a reszta tak Wymieniłem przewód od kolektora do serwa, uszczelniłem gniazda świec i pokrywę zaworów, oczyściłem z oleju fajki świec i świece i trochę pomogło ale dalej telepie. Podmieniałem czujnik położenia wału , wałka i tps ze sprawnego jeżdżącego auta i nic nie pomogło, po odłączeniu wtyczki od tps obroty wędrują na 850-900obr i nie telepie silnikiem Do czego odnoszą się w/w błędy??
  4. Oleju w gniazdach świec nie ma bo kpl uszelek pokrywy zaworów i świec był wymieniany , silnik krokowy wykluczam bo obroty nie falują, dzisiaj podmienię czujnik położenia wałka rozrządu i zobaczymy
  5. Przepływomierz wykluczam bo dzieje się tak na PB jak i LPG a o ile wiem na LPG II gen przepływka nie chodzi.
  6. Witam. Od jakiegoś czasu borykam się z nierówną pracą silnika na biegu jałowym - auto nie chodzi na wszystkie cylindry, obroty nie falują. Dzieje się tak na gazie jak i benzynie ale nie zawsze bo czasami auto chodzi jak należy. Układ dolotowy jest szczelny, świece wymienione, fajki od cewek również. Auto nie ma spadków mocy, Czujnik położenia wału wymieniony na drugi i dalej to samo (mam osprzęt siemensa). Jak wcześniej wspomniałem zdarza się, że auto chodzi normalnie na biegu jałowym tj. dojeżdżam do jednych świateł wszystko jest ok, dojeżdżam do następnych i jest lipa, telepie całą budą i jakby nie chodził na wszystkie cylindry. Przewertowałem kilka tematów ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Na komputer jestem umówiony za tydzień ale może ktoś podpowie, gdzie ewentualnie szukać przyczyny w/w problemu.
  7. W m50 nie masz kolego przewodów tylko fajki cewek koszt to ok 18zł/szt bosha, ale najlepiej sprawdź też czujnik położenia wału czy nie jest przetarty od koła pompy wodnej
  8. Kolego być może czujnik położenia przepustnicy albo czujnik temperatury silnika szwankuje.
  9. Kolego miałem tak samo jak ty, auto zamulone, nieraz nie chciał odpalić ale po dłuższym kręceniu załapywał, chodził nierówno jakby nie na wszystkie cylindry i problemem okazała się sparciała izolacja tak jak wcześniej wspomniałeś, więc rozebrałem wtyczki powyciągałem z nich piny i w ruch poszły koszulki termokurczliwe, po tym zabiegu jak ręką odjął i dzieje się tak ze starości w dodatku ciepło od silnika, poza tym zdejmij kolektor i sprawdź stan izolacji przy gniazdach do tych wtyczek bo tak też potrafią parcieć i będą się działy cyrki. Pozdrawiam
  10. W mojej byłej e30 miałem 17" 7,5szerokie i opony przód 215/45 tył 255/45 macie fotki jak wyglądało http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/1033327020bd2bdb.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/074bc0a9b725f28a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/34ea8897272377a1.html
  11. Jak w temacie bo mam problem z wrzucaniem 2-go biegu - wchodzi ale ciężko, jest taki jakby opór, dodam że inne biegi wchodzą idealnie.
  12. Jak w temacie mam pytanko bo planuje zakupić E30 z silnikiem 1.6 bądź 1.8(M40) i na co mam zwrócić szczególną uwagę przy kupnie takiego autka??? Oglądałem wczoraj fajną 318 z silnikiem M40 z 1988roku i tak jakby zawory grały... Czy to jest norma??? Proponuję zapoznać się z zasadami pisania postów w tym dziale - Mod
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.