Skocz do zawartości

Misiek1993

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 1992 2.0 24V LPG

Osiągnięcia Misiek1993

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam posiadam instalacje ze sterownikiem DIEGO E8 67R-013787 i chciałem się dowiedzieć w jaki sposób mogę uruchomić e34 w trybie awaryjnym ??
  2. Misiek1993

    e34 m50b20 pompa paliwa

    U mnie też wyła , aż w końcu zaczeła się zawieszać. U mnie było powodem ciągła jazda z małą ilością benzyny. Teraz jak już kupiłem nową to założyłem sobie wyłacznik pompy paliwa i odrazu po przejściu na gaz rozłączam ją ;)
  3. Problem rozwiązany :D :D :D :D Dziś po pracy od niechcenia postanowiłem wpadła mi na myśl pompka paliwa . Tylko podniosłem do góry dywanik i już pojawił się uśmiech na mojej twarzy ;) klapka była przykręcona na zwykłe wkręty i w dodatku jednego brakowało. opaska byla w ogóle nie przykręcona i były nie orginalne opaski zaciskowe. odłaczyłem wąż zasilający i przylozylem butelke aby sprawdzic jakie jest ciśnienie , paliwo ledwo co leciało. Okazało się że pompka byłaza wysoko osadzona i jak był na rezerwie smok nie sięgał dna. Poprawiłem pompke w koszyku i bunia zaczeła gadać :D :D :D Niestety dalej borykam się z falowaniem obrotów strzelaniem w kolektor i dławieniem. Dięki Rafał za pomoc ;) Daj znać jak dojdziesz przez co mamy te problemy z naszymi buniami;)
  4. masz ten sam silnik co ja ?? tzn na siemensie??
  5. Jeszcze kilka dni wcześniej miałem kilka razy problemy z odpaleniem ale po pewnym czasie załapywał. Zdażało to się nawet na zimnym silniku. dodam jescze że mam oil service na czerwonym polu nie wiem czy ma to cos wspólnego. Kiedyś słyszałem że to może blokować zapłon ale chyba chodzi o nowsze bmw.
  6. właśnie jak samochód jeszcze jeździł to miał problemy z wkrecaniem sie na obroty na benzynie ale gdy juz przeszedl na gaz było ok i moc na gazie też mnie zadowalała. jak byl zimny w ogóle na benzynie nie dało się jeździć musiałem przegazowywac i czekać aż przejdzie na gaz.
  7. Jeszcze mam pytanie da się jakoś sprawdzić cewki?? czy tylko zobaczyć czy jest iskra.
  8. Wczesniej mialem objawy ze szarpal na benzynie i sie dlawil ale myśle że to przez czujnik polozenia wałka rozrządu bo piny były na zwarciu. pojutrze mam wolne i bede dalej kombinował sprawdze jak kolega wcześniej pisał podciśnienia i myśle jeszcze o "silniku krokowym" . zapomniałem sprawdzić czy pedał hamulca mięknie podzczas kręcenia teraz mi przyszło na myśl.
  9. ale zauwazylem ze z podlaczonym czujnikiem wału korbowego pompa sie załącza a z odpiętym nie. Już naprawde nie mam siły do tego samochodu jutro spróbuje komputer podłączyć
  10. to skoro nie odpala to moze obydwa są uszkodzone . przed tą awarią miałem problemy z jazdą na benzynie strzelał w kolektor i się dławił.
  11. Więc tak wymontowałem obydwa czujniki i rzeczywiście czujnik wału ma końcówkę 027 ale za to wałka 028 . Wie ktoś może jakie powinny być rezystancje między pinami?? bo u mnie w dwóch przypadkach jest okolo 14ohm a po miedzy 1 i 2 1ohm
  12. a symbol czujnika do mojego auta to 12 14 1 730 027
  13. to co moze byc przyczyną że nagle nie mogę odpalić?? wcześniej nie raz nie chciał odpalać ale po jakimś czasie odpalał. a teraz w ogóle nic zero reakcji;/
  14. Dzwoniłem dziś do sprzedawcy z allegro i mi powiedział że symbol czujnika musi być identyczny bo nie będzie poprawnie działał nawet jeżeli wygląda podobnie. macie jakieś doświadczenie w tym temacie ??
  15. Kable od czujnika są na zwarciu przy wejsciu do czujnika. a jezeli mam na zwarciu czujnik walka to mozna odpalic??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.