Skocz do zawartości

kloda2

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 520i e34 touring

Osiągnięcia kloda2

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, po poprzednim problemie auto wylądowało u mechanika. Oczywiście u niego odpaliła już normalnie. Przepatrzył wszystko co mógł i stwierdził, że jest ok. Dziś rano (deszcz, dość zimno) autko znowu nie odpaliło. Wymieniać kable??co mogę zrobić??
  2. Tylko, że gdyby było przebicie na cewce lub cewka była by zalana to przy próbie odpalenia silnik by się "ksztusił", bo co jakiś czas iskra w którymś cylindrze by się pojawiła. A w tym przypadku cisza, zero kaszlu. Tak jak by prąd już do cewek nie dochodził.
  3. Witam. Problem pojawił się pierwszy parę miesięcy temu przy takich samych warunkach atmosferycznych jak dziś, czyli zimno, mokro, wilgotno. Mianowicie nie mogę odpalić auta. Wtedy za holowałem auto do mechanika. Autko postało całą noc, po czym rano za dzwonił mechanik i stwierdził, że nic mu nie dolega pali normalnie. Czy miał ktoś podobny przypadek??co może być przyczyną?? co sprawdzić?? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
  4. kloda2

    E34 520i zagotowana woda

    Tak jak kolega zasugerował może to być wiskoza, 2-3 obroty za dużo. Wisko powinno stawiać taki opór, że nie zrobi nawet jednego obrotu.
  5. Teraz jest cały czas awaria, nie można uruchomić samochodu. Hmm czy może to być komputer?? jak ewentualnie go sprawdzić??
  6. Bezpieczniki wyciągnięte i założone jeszcze raz, wszystkie w porządku.
  7. Witam!! 520i E34 Kombi M50B20 Mam taki dziwny problem, jadąc autem nagle zaświeca się kontrolka od "ABS" po jakiś 30 sekundach zapala się druga kontrolka od "AIRBAG". Zanikają kierunki, obrotomierz spada na zero tak jak i wskaźnik paliwa i temp. Z gaszę silnik, to nie mogę później go uruchomić, wygląda to jak był by słaby akumulator. Sprawdzałem ładowanie jest w granicach 13,8 V. Po upływie ok 30 min, silnik uruchamia się normalnie, wszystko wraca do porządku. Stało mi się tak już 3 razy i nie mam pojęcia co może być przyczyną. Nagrałem dwa filmiki tego zjawiska, linki poniżej, bardzo proszę o pomoc. Najgorsze jest to, że ta awaria nie jest stała tylko raz jest a raz nie ma. Nie wiem czy to jakieś zwarcie, jak je zlokalizować?? pozdrawiam. http://www.youtube.com/watch?v=2FEGy_LuUgo http://www.youtube.com/watch?v=YFl5jhYT4Hk
  8. Nie chcę straszyć, może tak się dziać gdy do wymiany jest już uszczelka pod głowicą, są twarde węże (jak kamień gdy silnik jest zagrzany)?? możesz zrobić analizę CO2 w chłodziwie koszt około 30zł i masz odpowiedź czy uszczelka jest ok.
  9. U mnie to samo:/ Poprzedni właściciel mówił, tył jest tylko chłodzony przez klimę, ale to jakaś bzdura. Wtedy by nie było możliwości przekręcenia nawiewu z pola niebieskiego na czerwone!
  10. kloda2

    Twarde węże

    Dla pewności zrobiłem test na CO2 w chłodziwie, wszystko ok brak dwutlenku węgla w płynie. Wymieniłem też korek od zbiorniczka wyrównawczego. Zobaczymy czy będzie się coś działo. Pozdrawiam!!
  11. kloda2

    Twarde węże

    W porę się zorientowałem, wskazówka nawet nie w skoczyła na czerwone pole. Wąż nie jest twardy jak kamień, ugina się pod palcami. Dziś ją troszkę pogoniłem z 30km, wskazówka trzyma pion, płynu nie ubyło.
  12. kloda2

    Twarde węże

    Witam! 520 e34 M50B20 Mam taki problem. Ostatnio po zrobieniu około 30km i staniu troszkę w korkach wywaliło mi przez zbiornik wyrównawczy płyn. Ostudziłem silnik dolałem płynu i wróciłem do domu. Znikło ogrzewanie, więc odpowietrzyłem układ znów wyrównałem stan płynu. Nie dawało mi to spokoju więc podjechałem do mechanika, okazało się, że wisko do wymiany, wymieniłem. Teraz niby wszystko jest ok aczkolwiek po przejechaniu około 20 km wskazówka ładnie trzyma pion, ogrzewanie hula aż miło jednak wydaje mi się, że waż który zwraca płyn do zbiorniczka jest twardy i lekko przypuchnięty. Gdy odkręcam śrubeczkę do odpowietrzania przy zbiorniczku leci tylko płyn więc domniemam iż odpowietrzony jest dobrze. Co może być przyczyną twardawych węży?????? Jakie one powinny być, jakie ciśnienie powinno być w układzie. Nie mam porównania bo wcześniej nie dotykałem węży :/ Proszę o odpwowiedź i pozdrawiam wszystkich posiadaczy BMW!!
  13. kloda2

    Elektryczne szyby

    Witam. Mam taki problem, z przodu szyby raz działają raz nie działają, czasem jest tak, że jak nacisnę przycisk szyba idzie sama do góry, czasem muszę trzymać przycisk. Tak samo jest przy opuszczaniu. Czym to może być spowodowane?gdzie szukać przyczyny?? Czy szybami steruje jakiś moduł??Ewentualnie gdzie takowy się znajduje?? Wiem, że postów na temat szyb jest wiele, ale żaden nie daje odpowiedzi na moje pytanie:/ Proszę o pomoc, z góry dziękuję. Pozdrawiam.
  14. kloda2

    Olej-wymiana-dylemat

    Dzięki, jest wszystko.
  15. kółko z kreskami, szczęki hamulcowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.