Skocz do zawartości

pawcio19

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kąty Węgierskie

Osiągnięcia pawcio19

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Też mi się zdaje, że były conajmniej dwa rodzaje ramion wycieraczek i samych mechanizmów, a różnica z moich obserwacji polega na inny czopie wycieraczki od strony kierowcy, tam właśnie jest czop w kształcie cylindrycznym, anie w kształcie stożka jak po prawej stronie. Same ramie z tego względu się różni i jest masywniejsze/solidniejsze, skręcane śrubą5 lub 6 mm na klucz ampulowy/imbusowy 6mm a w pionie nad czopem znajduje się rownież taka sam śruba do regulacji docisku pióra wycieraczki do szyby. I jeszcze następny element to dodatkowy silnik elektryczny zamocowany na wspólnym stelaży wraz z właściwym silnikiem wycieraczek. Silnik ten reguluje docisk pióra wycieraczki do szyby. U siebie naprawiając wycieraczki przełożyłem to wszystko oprócz stelaża, czyli czop, ramię i silnik elektryczny, podłączone i działa. A co do naprawy to o ile pamiętam musisz wymontować przegrodę zasłaniającą dmuchawę oraz kratki pod którymi znajduje się mechanizm wycieraczek.
  2. pawcio19

    Lód w bloku silnika ?

    Mówiąc, że płyn wyleciał masz na myśli,że właśnie ta woda w układzie chłodzenia się zagotowała? A lód w bloku to też możliwe. Koledze w M30B35 najprawdopodobniej lód uszkodził blok silnika i mimo trzech lub czterech napraw głowicy silnik się grzał. Nie przychodzi mi tylko nic do głowy z tym, ze silnik tak pracuje i gaśnie.
  3. pawcio19

    Brak sprzęgła 518i

    Tak mi się wydaje jakby przewód był zatkany. Z tego co wiem to o sprzęgła jest również ten sam zbiorniczek co do hamulców. Dobrze by było odessać trochę płynu ze zbiorniczka, tak aby poziom płynu był poniżej wężyka zasilającego sterowanie sprzęgła i spróbować przedmuchać sprężonym powietrzem, oczywiście przy odkręconym odpowietrzniku. Zobacz pod pedałem sprzęgła nie ma wycieku płynu. Spróbuj też obejrzeć całą drogę przewodu od wysprzeglika i do samej pompy sprzęgła.
  4. A mam takie pytanie jeszcze! Kolega coś mi mówił o tych obrysówkach, że można je dostać na Allegro, a w listwach ,,niby można,, wyciąć otwory, ale na zdjęciach i filmach w internicie aut z USA dookoła tych otworów są takie obwódki zgadza się? Tak więc myślę, że wycinanie otworów odpada.
  5. Dzięki! No z pieniążkami to tak nie bardzo a tyn bardziej, że muszę kupić przewody wysokiego napięcia, świece, przepływomierz i pewnie Blosa będę wsadzał. Ale chciałbym wiedzieć coś na ten temat. Jeszcze raz dzięki :cool2: A wiesz, gdzie najlepiej przewody WN kupić i jakie?
  6. pawcio19

    520i pedał sprzęgła

    kwk222 tak jak powiedział, żebys płyn sprawdził. Ja mam e 34 z 88r i mam hydraulikę. Pewnie we wszystkich e 34 było hydrauliczne sprzęgło.
  7. pawcio19

    Brak sprzęgła 518i

    No właśnie i tu zaczynają się schody, ale jak człowiek potrafi zrobić człowieka to i to da się zrobić :cool2: U mnie kiedyś miałem bardzo podobne objawy, tyle, że jak wcisnąłem sprzęgło podczas jazdy, na przykład stojąc na światłach i miałem wrzucony bieg to pedał sprzęgła wpadał w podłogę a auto zaczynało ruszać do przodu. Tak się działo bez względu jaki to był bieg, nawet wsteczny. A przyczyną okazało się uszkodzone uszczelnienie pompy sprzęgła, która znajduje się pod pedałem sprzęgła. Wymieniłem uszczelnienie, które kosztowało mnie to wszystko może 20 zł i plus płyn. A co do odpowietrznika, to nawet bez wciskania pedału płyn powinien popłynąć. Jeżeli odpowietrzać to z praktyki wiem, że pompując pedałem nic nie da. Myślę, że najskuteczniejszym sposobem odpowietrzenia to jest po prostu tłoczenie płynu przez odpowietrznik. Ja do tego użyłem wężyka przezroczystego i strzykawkę.
  8. pawcio19

    Wymiana Zarówki

    Szela4x4 to też mi wpadło od razu jak zobaczyłem ten post :cool2: Ale to nic, niektórzy nawet nie wiedzą, że Maluch i Fiat 126p to to samo :wink:
  9. Podobnie jak mówi kwk222 termostat znajduje się z wiskozą, za wentylatorem i jest zamontowany nad pompą płynu chłodzacego w aluminiowej obudowie w kształcie kolanka. Taka rada ode mnie, bynajmniej ja tak robię, że zawsze sprawdzam termostat stary, i jak u siebie nowy kupiłem to tez go sprawdziłem, bo kiedyś jak kupiłem nowy, ale to do innego auta to wogóle nie działał tak jak powinien :wink:
  10. Cześć kolego! Jedną z przyczyn, właściwie błachą przyczyną może być założony inny przycisk w liczniku, chodzi mi właśnie o ten wystający z szybki licznika paluszek. Dla przykładu powiem, że kiedyś jak naprawiałem licznik to na koniec założylem sobie inne te guziczki bo były mniej zniszczone, a miałem w sumie trzy liczniki. Po zamontowaniu wszystko działało, ale nie mogłem zrobić testu, ani nie mogłem też skasować licznika. Jak się okazało, ze te guziczki się różnią i jak założylem te poprzednie to juz wszystko działało porawnie. Może to inna przyczyna, ale zawsze lepiej poczynać poszukiwanie od drobnostek. A jezeli to nie to to spróbuj rozebrać licznik i tam poszukać :cool2:
  11. Cześć TSA 55! Odpowiadam na Twoje pytanie. W moim e 34 miałyby one spełniać rolę upiększającą auto, choć z tego co mi wiadomo w tej chwili to w USA są one na wyposażeniu, ponieważ tam wymagają tego przepisy ruchu drogowego, ale to też tyczy się innych świateł, w które wyposażony jest pojazd, ale konkretów nie znam. A obrysówki spodobały mi się jak oglądałem zdjęcia i filmiki w internecie. I mam jeszcze jedno pytanie czy zamontowanie takich obrysówek jest w Polsce dozwolone? To tak dla pewności.
  12. Witam, od razu na początek mówię, że tematu szukałem, ale nic nie znalazłem na ten temat. Otóż chciałbym poruszyć temat obrysówek w e 34 montowanych w czarnych listwach w przednim oraz tylnym zderzaku. A moje pytanie to gdzie wogóle takie obrysówki można dostać. Słyszałem, ze coś takiego było na Allegro, ale tam nic nie znalazłem.Może Ktoś z Was wie coś na ten temat? Czekam na wszelkie porady i pomysły :wink:
  13. pawcio19

    Porady przed kupnem e34.

    Dołączam się do dyskusji! Ja swoje pierwsze BMW posiadam os sierpnia 2007r. Ale prawo jazdy już ze dwa lata wtedy miałem i jeżdziłem przednio napędówką. A BMW zaraził mnie kolega. A ż pewnego dnia pojechaliśmy po moją BMke. Znalazłem ja na Allegro za 3300 zł i to była M 20 z 2.5 l motorem i z gazem na mikserze. Ogólnie auto na zdjęciach wyglądało nie ciekawie, a jak już je zobaczyłem to się przeraziłem, a jechałem po nie spod Warszawy do Jasła. Miała połamane zderzaki, zbity halogen, tył w górze a przód prawie szorował po asfalcie :wink: Dziś już właśnie w niej mam zamiar wsadzić M 50 2.0. No ale co ja tu pisze? Tak jak wszyscy mówią, a na forum BMW chyba każdy Ci pomoże. I tak samo moja opinia, że rdza na rantach drzwi to norma, koło wlewu paliwa też się zdarza. i warto zwrócić uwagę na spasowanie wnętrza, a w szczególności deski rozdzielczej, ale to już i tak kwestia mijającego czasu. A najważniejsze to właśnie zawieszenie i zespół napędowy. A jak już kupisz jakąś dla siebie to ona sama Cie nauczy pokory :wink: A następne auto to też na pewno będzie BMW :lol:
  14. Ja znam jeszcze inny sposób zapożyczony z mojej M 20 i w M 50 również to działa. Najpierw dolewam płynu do chłodnicy przez odkręcony korek wlewowy i przy odkręconym odpowietrzniku. Nalewam do pełna, uruchamiam silnik i dolewam jeszcze przez odpowietrznik, aż nie będzie ubywać płynu i zakręcam odpowietrznik. Cały czas pilnuję temperatury i oczywiście na włączonym silniku i ogrzewaniu na ciepłe powietrze. Ewentualny nadmiar płynu odsysam ustami za pomocą wężyka. Byc może ta rada tez się komuś przyda. Powodzenia, bo to ciężki temat :lol:
  15. Cześć, dla ciekawych napisze, ze w mojej m 50 2.0 tez miałem podobny problem jakby silnik nie pracował na wszystkich cylindrach. Musz dodać, ze auto stalo przez dluższy czas, ok 2 miesiecy, ale czasami odpalane. Na poczatek wyciągnąłem wszystkie świece i je wyczyscilem. Efekt był podobny jak wczesniej, ale juz mniej odczuwalny. Zakupilem więc nowe swiece NGK. Jednak w ciągu jednego dnia objawy były coraz rzadsze aż w koncu ustaly. Mimo wszystko swiece wymieniłem, a silnik nadal pracuje jak nalezy. Doda, że auto posiada sekwencyjna instalację gazową a objawy takie same były na benzynie jak i na gazie. Jestem ciekaw co było powodem takiego zachowania silnika. Może ktoś napisze do tematu. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.