Skocz do zawartości

Kensey

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kensey

  • Urodziny 20.08.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 328i / E39 528iA
  • Lokalizacja
    Żywiec / Kraków

Osiągnięcia Kensey

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Problem rozwiązany - jakiś idiota (wcześniejszy właściciel) w przekaźnik wsadził kabel [zwarł] bo mu było szkoda pieniędzy na nowy... Co śmieszne po wyciągnięciu tego kabelka przekaźnik działa tak jak należy. Wszystko jest w porządku :) Dzięki wszystkim za udzielenie się, pomoc i pomysły :) Pozdrawiam
  2. No tak.. i moduł komfortu itd.. no ale mimo wszystko jest problem i nie jest tak jak trzeba.. będę działał i dam znać
  3. Panowie - bez druciarstwa :) Wyjechało z fabryki to tak nie było i działało, więc ma być tak jak wtedy.. Po odpięciu całkowitym zegarów dalej bierze prąd ;)
  4. jeśli chodzi o bezpieczniki to u mnie zeruje się po wyciągnięciu 8 i 46. Z tym że 8 jest ważniejszy bo po wyciągnięciu niego zostają już jakieś groszowe napięcia.
  5. Właśnie założyłem taki sam temat... Daj znać jak znajdziesz przyczynę - mam dokładnie to samo i nie wiem o co chodzi :/
  6. Witam, Mam dosyć spory problem w swoim 318is coupe. Mianowicie: Gaszę samochód, wyciągam kluczyk ze stacyjki a na liczniku świeci się ciągle wyświetlacz z przebiegiem. Pobór prądu 0,50 ampera więc katuje mi akumulator i muszę go odłączać póki co... Odłączałem kostki od climatronica, kostki od pająka, kierownicę i nie ma to wpływu - ciągle 0,50. Odłączasz bezpiecznik numer 8 i jest cisza, gaśnie.. Ma ktoś jakiś pomysł ? skąd ten prąd ? Dodam że w tym momencie mogę w tym momencie z wyciągniętym kluczykiem włączyć wycieraczki albo radio (wcześniej się nie dało) świeci też podświetlenie przycisku od szyberdachu... Może ktoś się z czymś takim spotkał ? Proszę o pomoc bo kończą mi się pomysły...
  7. Po rozkręceniu wszystkich potrzebnych elementów do wymiany doszedłem do ładu z wszystkim - kierownica zamontowana, wszystko elegancko pasuje :)
  8. Witam wszystkich Dostałem kierownicę, którą popularnie nazywamy "serducho" . Sam mam przedliftową, więc podpierając się tematem z forum bmw-sport (http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=78145) kupiłem przełącznik zespolony polift, z serduchem dostałem wszystko kompletne... Niestety wtyczki i kable są troszkę inne w temacie opisywanym na tamtym forum.. Dlatego proszę o pomoc :). Poniżej zamieszczam zdjęcia wtyczek i kierownicy... Generalnie biała z przełączników do białej z kierownicy pasuje idealnie - kwestia od czego i gdzie połączyć trzeba wtyczkę niebieską od kierownicy.. Jeśli ktoś to przerabiał to bardzo proszę o pomocną dłoń.. Pozdrawiam Kensey http://imageshack.us/a/img846/2637/dsc0078pv.th.jpg http://imageshack.us/a/img404/9859/dsc0077tj.th.jpg http://imageshack.us/a/img844/8906/dsc0076hu.th.jpg http://imageshack.us/a/img37/1851/dsc0075yf.th.jpg http://imageshack.us/a/img16/8998/dsc0074xnr.th.jpg
  9. Dzięki za odpowiedź.. Hmm myślałem, że jak ktoś sprzedaje zaciski to razem z jarzmami ;D Czyli dużo roboty z tym nie ma ;)
  10. Witam, Mam pytanie.. Mianowicie jeśli chcę wymienić tarcze zwykłe na wentylowane to oprócz wiadomo - zacisków, tarcz i klocków muszę coś więcej wymienić? Czy one pasują ? Trzeba wymieniać pompę i serwo ? Pozdrawiam
  11. Proszę o rozkodowanie mojego VIN : WBABE11020JG54085 Dziękuję z góry :)
  12. Kensey

    Dyfer - 1.6 Coupe

    Jakie przełożenie ? i ile za niego chcesz ?:>
  13. Kensey

    Dyfer - 1.6 Coupe

    Witam! Jestem nowy na forum, mam pytanie - otóż okazało się, że przyczyną szumów w moim BMW jest dyferencjał a dokładniej łożyska na nim.. Potrzebuje kupić dyfer w dobrym stanie.. Może ktoś z Was ma na sprzedaż w okolicy Krakowa ? Proszę o pomoc :) Pozdrawiam Kensey
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.