Skocz do zawartości

520LBI

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    teraz E34 2.0m20 1990r
    kiedys e21 z 1978r
  • Lokalizacja
    blisko

Osiągnięcia 520LBI

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. U mnie centralka od alarmu znajduje się kolo nóg kierowcy głęboko schowana.Alarm tez mam chyba fabryczny ponieważ są na nim napisy BMW
  2. 520LBI

    Filtr powietrza

    Witam.Ja w swojej e34 tez używam Knecht,w mojej poprzedniej e21 Filtron zawiesił jakiś zaworek podobno w pompie oleju i dość pózno gasła kontrolka oleju po rannym odpaleniu. Od tamtej pory do oleju Knecht, do powietrza Filtron.
  3. U mnie przyczyna był właśnie wspomniany drążek,ale i przy okazji tez zmieniłem końcówki ponieważ jedna miała delikatny luz.Po wymianie ustąpiło wiec pewno twoje przypuszczenia są prawidłowe.
  4. chyba mój sposób jest trochę lepszy,po mnie zostaje mała dziurka a po tobie okienko w które mieszczą się szczypce :D
  5. Witam. Ja po prostu zdjąłem tablice rejstracyjną i pod tablica zrobiłem małą dziurkę tak aby cienki drucik wszedł i wtedy starasz się trafić na zamek,ja tak otworzyłem poniewaz u mnie za siedzeniami nie ma przejścia do bagażnika. Przyczyna nie otwierania się zamka w moim przypadku to spadło cięgno z zamka i temu nie otwierał.
  6. Moim zdaniem cos moze sie dziac z gornym lozyskiem amortyzatora.Moze miec jakis luz i sie blokowac
  7. 520LBI

    Nie rowna praca silnika

    Moze rozrzad sie przestawil,przeskoczyl pasek
  8. 520LBI

    E34 Spadają Obroty Silnika

    Sprobuj poluzowac troche butle na obejmach i przekrecic ja troche do gory.Tak aby wskaznik na butli byl wyzej. Powinno pomoc i gazu wchodzic wiecej.Tylko nie przesadz i pamietaj ze butli powinna pozostac poduszka gazowa tak aby nie byla napelnona na max.Po prostu jest moim zdaniem zle ustawiona.
  9. Dosc ryzykowny sposob sprawdzenia. Pytanie brzmi co sie stanie jak bedziesz mial przebicie na przewodach? Moim zdaniem wielkie BUM
  10. Witam. Ja bym stawial na kostke stacyjki.Moze sie myle ale kiedys tak mialem w e21 a pozniej w Audi
  11. Poziom plynu pozostaje ten sam nie ubywa go i stad moje przypuszczenia ze pompa puszcza miedzy sekcjami.chyba tak moze byc
  12. Witam. Dziś jadąc autem miałem wrażenie jak by mi pękł przewód hamulcowy. Pedał opadł w podłogę i skuteczność hamulców spadła.Przy hamowaniu auto ściąga delikatnie w lewo.Pojechałem na kanał ale przewody są cale to pewno pompa.Tak myślę. I teraz pytanie czy kupić używkę czy zestaw naprawczy pompy??co polecacie.Auto z servo i ABS A drugie pytanie u mnie powinien być chyba DOT4 i on chyba ma żółty kolor a w zbiorniczku mam jakiś czerwony płyn??Czemu i jaki to.
  13. Moze gdzies lewe powietrze tez lapac chyba wtedy obroty tez wzrosna
  14. 520LBI

    Staly prad w kabinie

    weż miernik do reki i pod kierownica masz przy podłodze masz takie "kostki" napewno tam znajdziesz bo i ja znalazłem. mam tam juz podłączone prawie cztery lata i nic sie nie dzieje
  15. w m20 nie sa hydrauliczne. zawory sie tu reguluje,ale warosci nie znam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.