
blazesjos_1
Zarejestrowani-
Postów
37 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
-
Lokalizacja
Warszawa
Osiągnięcia blazesjos_1
Odkrywca (4/14)
0
Reputacja
-
Sterownik świec żarowych to wydatek w Aso ok 500zł + wymiana. Trzeba zdjąć kolektor ssący i jeszcze troche pokombinować bo jest trudno dostępny. Ja za robociznę zapłaciłem stuwę ale nie w ASO. Jeżeli chodzi o sprawdzenie wtrysków to tak jak pisałe wcześniej zróbcie to po wyeliminowaniu świec. Jak juz sie okaże że nie pomogło w co wielce wątpię to wtryski można sprawdzić w dwojaki sposób: 1. Przez kompa na równomierność pracy silnika - i jak sie okaże że według kompa wszystko w normie to 2. Należy wyjąć wtryski i dać na maszynę bo to badanie przez kompa pokazuje już naprawdę duże niedomagania wtrysków. To badanie komputrowe to prowizorka. Ja ponad rok walczyłem z dziwnym zachowaniem samochodu bywałem u wielu speców którzy w komputerze widzieli wszystko ok i załamywali ręce a prawda wyszła na jaw dopiero po sprawdzeniu wtrysków na maszynie bosha ale to nie temat do tego postu.
-
Ja jednak stawiam na świece ale nie upieram się. Sterowanie świecami sprawdzili mi w warsztacie i nie bardzo wiem jak to zrobili. Wymienili sterownik i teraz nic nie stuka przy odpalaniu. Wtryski sprawdzaj w ostateczności jak wyeliminujesz świece i sterowanie. Oczywiście test na równomierność pracy silnika tez możesz sobie zrobić ale jak rozgrzany pracuje ok to raczej nie to. Oczywiście nie upieram się :D
-
Ja mam to samo. Identycznie wręcz i mam juz od dawna diagnozę. W lusterku uszkodzony jest mechanicznie ogranicznik. Powodem było wyrwanie lusterka do przodu przez przechodnia. Może pomóc jedynie wymiana lusterka. Polecam sprawne lusterko używane w dowolnym kolorze bo obudowę możesz zachować swoją.
-
Dymienie i szarpanie przy odpalaniu przy niskich temperaturach to na 100% świece żarowe nie domagają i przyczyna mogą byc pozostałe 3 te nie wymienione albo sterownik od świec. U mnie były identyczne objawy jak opisałeś ale u mnie akurat padł sterownik. Jak odpalałem wcześniej webasto to auto odpalało normalnie.
-
W garażu miał cieplej i dlatego pracował równiej. Na 100% któraś świeca albo moduł sterujący świecami.
-
W progu przy przednim lewym nadkolu. Żeby się dostać musisz mieć kanał lub podnośnik
-
Problem z Active Steering po wyładowaniu akumulatora
blazesjos_1 odpowiedział(a) na XCRacing temat w E60, E61
A ja miałem identycznie i pomogła wymiana klemy minusowej (typowa usterka) a ten błąd wspomagania pojawia się w większości przypadków z przyczyn prądowych. U mnie bywało tak jak piszą niektórzy że gasło samo po przejechaniu jakiejś odległości, nieraz gasło dopiero po przejechaniu iluś km i po ponownym włączeniu silnika a nieraz bywalo tak że musialem wykasować przez kompa. Błąd od poduszek jak juz się pojawiał to pozostawal do momentu podłączenia kompa. Po wymianie klemy problem z głowy. -
[ Exx ] Pokrywa silnika E60 3LD w E39 3LD ??
blazesjos_1 odpowiedział(a) na Herodyn temat w E60, E61
Raczej Ci sie nie uda. Jest trochę inaczej montowany. A jak byś jednak był uparty i uda Ci się z tym uporać to daj wskazówki na forum. -
Najprawdopodobniej masz walniętą uszczelkę przy łączeniu turbiny z intercoolerem. Bardzo częsta usterka i groszowa sprawa. Sam zawór agr sterujący zmienną geometrią nie ma prawa się tak brudzić ponieważ sterowany jest podciśnieniem i nie ma w nim nic co mogło by się wydostawać poza powietrzem jakby była uszkodzona membrana.
-
Pojawienie się auta ze strzałkami w przód i w tył to dioda informująca o tym ze samochód miałeś na biegu w pozycji N czyli neutralnej (coś jak luz przy manualu) Co do przygody z przełączaniem biegów to nic ci nie podpowiem ponieważ nie dane mi było jeździć bunią po lifcie i nie wiem jak sprawuja się te joysticki. Mam nadzieję że to pierdoła bo skrzynie w BMW są raczej porządnymi wynalazkami
-
Dość głośno podczas postoju - prośba o opinie- 530dA
blazesjos_1 odpowiedział(a) na Franek955 temat w E60, E61
Ja tak miałem ale nie wiem czy buczenie u ciebie jest podobne. U mnie wpadal w rezonans plastikowy dolot powietrza do filtra powietrza. To czym auto oddycha. jak będziesz słyszał to buczenie to otworz maskę i złap ten dolot. Mi tez wydawało się ze to motor a jak się wsłuchiwalem przypadkowo złapałem za ten plastik i chałas na chwilę ustąpil. potem podkleiłem sobie taśmę dwustronną w miejscu łączenia dolotu z obudową filtra powietrza. teraz jest ok. -
Mi sie tak działo jak miałem słaby akumulator. Jak ma słaby prąd i go na ułamek sekundy straci to potem czujnik położenia kierownicy na chwilę może zgłupieć. Po jakimś czsie wraca do normy lub po wyłączeniu silnika, wyjęciu kluczyka i ponownym odpaleniu.
-
E60 [E60] Jak Skasowac Przekroczony Termin Obsługi
blazesjos_1 odpowiedział(a) na e60530i temat w Zrób to sam - gotowe recepty
Koledzy. Miałem kiedyś ten sam problem. Nie mogłem pozbyc siuę komunikatu o zużytych klockach po ich wymianie. Dopiero p wymianie czujników udało się. Dodam również że nie bylo śladów zużycia na starych czujnikach. Po wymianie czujników będziecie mieli z głowy. -
Odpowiedź już masz. Trzeba co jakiś czas sprawdzać na kompie temperaturę jaką trzyma samochód lub przez ukryte OBD komputera do kórego jasiuq1 załączył linka z instrukcją jak je odczytać. Jak samochód Ci sie będzie przegrzewał wtedy wyświetli sie kontrolka na czerwono (o tym pomyśleli :lol: ). Mylisz się jednak, że niedogrzany silnik to mniejsze zło. Oprócz większego spalania, następuje jego większe zużycie i przy dużych niedogrzaniach a sporym obciążeniu i wysokich obrotach potrafią pęknąć głowice (ale to już ekstremum).
-
Chyba nie dokładnie przeczytaliście mojego posta. Moje auto (przed liftem) maksymalnie spada do 7 kresek tyle że przed wymianą termostatu AGR do siedmiu kresek spadał po min 15km po włączonym webasto na 30min a teraz po 3 km i co najważniejsze!!!!! przed wymianą termostatu po długiej i ostrej jeździe kiedy auto powinno być naprawdę rożgrzane po podłączeniu pod komputer wskazywał temperaturę 82 stopni(czyli sie nie dogrzewał) a po wymianie 95 stopni. To ze spada do 7kresek lub 4 po lifcie nie oznacza że auto trzyma właściwą temperaturę a to dla silników jest szalenie istotne. Skoro nie dane nam jest mieć w swoim aucie wskaźnika temperatury to należy co jakiś czas przy podłączeniu do kompa sprawdzać temperaturę. Koledzy wcześniej jak napisałem swojego posta doradzali mi żeby kupić sobie instrukcje i będzie wszystko jasne(i w ogóle same uszczypliwości). Instrukcję sobie kupiłem a odpowiedzi na moje pytanie postawione na samym początku i tak tam nie było dlatego dzielę się swoim doświadczeniem.