Skocz do zawartości

abisan

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    przeźmierowo

Osiągnięcia abisan

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. abisan

    webasto

    Witam,mam pytanko gdzie zamontowane jest webasto w 530 2004
  2. abisan

    nokia N 97

    Witam czy ktos próbował połączyc nokie N 97
  3. We wrześniu będzie w Polsce. Mam też niezłe zdjęcia ale niewiem jak wklejać by były odrazu na stronie.
  4. Mialem to samo,jedna z lamp miala nie orginalny przetwornik.Po wymianie wszystko ok. pozdrawiam
  5. A ja wymieniałem akumulator z 90 Ah na 99 Ah i nic się nie stało. Co prawda trwało to nie więcej niż 1h, jednak zupełnie nic. Nadmienię tylko że pamięć komputera samochodowego jest oparta o technologię "flash" czyli zachowuje ładunki elektryczne będące "kwantami" pamięci jakieś 10 000 lat. A pamiętać należy że komputer w E 60 został skonstruowny w 2000 r. i odpowiadają procesorom pentium III, czyli bez przesady z lękiem o ich archaiczne zachowania. Co do błędów to jest to do wyjaśnienia w servisie, lub u informatyków-konstruktorów. Ale podsumowując, ja bym się nie bał.
  6. abisan

    wymiana klocków przód

    Sam też lubię pogrzebać ale klocki? No mi by się nie chciało, zbyt upierdliwie brudzące i ciężkie koła i takie tam, itd. Nie mniej jednak gratuluję i podziwiam samozaparcie, a co do merytoryki to naprawdę świetny, czytelny opis. Widać że lubisz samochody. Brawo!!! :clap: :clap: :clap:
  7. Ponieważ mój biznes zwiąany jest z budownictwem, sprawdziłem i przykładałem poziomicę do obu tylnich kół i faktycznie celują w pierwsze rowki bieżnika. A zbieżność jest u mnie o.k. W passacie sąsiadaz 2006r. co mu tnie opony, lewa bardziej a prawa mniej zupełnie dobrze pokrywa się to ze wskazaniami poziomicy. myślę że odrobina zrozumienia problemu i nie ma żadnych tajemnic
  8. Srawdziłem podejmowany tu temat amortyków. Jest ważny bo gdy są zurzyte to opona odrywa się od asfalu nawet bez dołków. Łuk drogi wywołuje w oponach mikrowibracje i są one tłumione przez amorki. Ich zła praca jest powodem nadsterowności samochodu, i tył auta by uciekał. To tylko takie przypuszczenie.
  9. Witam! Mam brata - posiadacza E36 318 is coupe. Ciągle cieknie mu olej z prawej strony samochodu, przód na wysokości zacisku. Prośba o info osób co zetknęły się z problemem. Bo już słyszałam że uszczelka pod głowicą, itp ale nic nie pasuje. Z góry dzięki
  10. abisan

    Cudowna obsługa w ASO BMW

    Ja też mam dobre doświadczenia, jednak z dawnej przeszłości, i to dopiero po tym jak zdrowo objechałem kierownika ASO. Reakcja była pozytywna. Wracając do samego tematu, to mam mieszane uczucia co do jego uzyteczności, zwłaszcza że opinie są praktycznie jednostronne.
  11. abisan

    Cudowna obsługa w ASO BMW

    Taaak. samotność wielu doskwiera, ale tobie Tora? Tobie??? Pa, pa :?: :?: :?:
  12. abisan

    Cudowna obsługa w ASO BMW

    No dobra, wszędzie i każdy i... co? I co dalej?
  13. abisan

    Cudowna obsługa w ASO BMW

    Czytam ten temat, czytam i zastanawiam się jaki jest jego sens? Poprawa jakości obsługi? a może dotarcie do kierownictwa BMW? Upust w narzekaniu? Przestroga? A może polecamy sobie warsztaty ? - ale to już było!
  14. Nie zapomnij że rurka do turbiny, niklowana z gumowym łącznikiem chwieje się w sposób naturalny. Jej dokręcenie nic nie niweluje ewentualnych nieszczelności. Być może w towim przypadku to właśnie przyczyna, jednak gdyby usterka nie ustąpiła a mechanik podawał inną przyczynę, to niwelacja luzu nic nie zmienia i jest zwykłym technologicznym zjawiskiem mieszczącym się w granicach normy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.