Skocz do zawartości

yeti19

Zarejestrowani
  • Postów

    123
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320i

Ostatnie wizyty

624 wyświetleń profilu

Osiągnięcia yeti19

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Rok na forum Unikat
  • Dedicated Unikat

Najnowsze odznaki

17

Reputacja

  1. 20Nm to jest dużo za dużo, jak zaznaczył @kkx5. Łopatologicznie - chwyć w dwa palce metrową aluminiową rurkę na końcu której wisi 2 kg odważnik i utrzymaj ją w poziomie. Tylko pozornie to mało, ale własnie taka siła działa na tę śrubkę.
  2. yeti19

    e46 320i fl - hałas z tyłu.

    Update;) Po podmianie dyferencjału auto ucichło. Znaczy, jest winowajca Macie jakiś sprawdzony warsztat zajmujący się regeneracją dyfrów?
  3. yeti19

    e46 320i fl - hałas z tyłu.

    ...i/lub/ewentualnie- mogłaby to być skrzynia ( zf6hp19) ? ..ale znowu dziwne że tylko ten przedział prędkości. Od 90kmh przeważnie mam już piątkę.
  4. Kolejny pewnie wieczny problem, ale zapytam Jak w tytule, pacjent e46 320i ( m54b22), touring. Objawy : denerwujący hałas dochodzący spod bagażnika, ale tylko w przedziale 130- 145kmh. Gwoli ścisłości, wymienione : łącznik elastyczny wału, krzyżak wału, podpora wału, oba tylne łożyska. Teoretycznie zostaje dyferencjał ( u mnie 3.38), ale trochę zastanawia mnie dlaczego drze japę tylko w tym przedziale prędkości.. Może miał ktoś podobne doświadczenia i rozwiązał problem.
  5. Czasem auto robi psikusa i samo wyczyszczenie styków nie wystarcza. Bywa że upali się któryś kabel ( zwłaszcza na zagięciach) i za słabo przewodzi. Trzeba po prostu sprawdzić.
  6. W Polsce retrofity LED są wciąż nielegalne i panowie czepiają się ile mogą. Czasem zdarza im się zapędzić z czepianiem wobec kierowców aut, które że względu na kraj rejestracji, retrofity mają legalnie. O ile w przypadku ksenonów wykrycie zbrodni jest nieco trudniejsze, o tyle w zwykłych lampach, szkoda ryzykować.
  7. Nie wiem, czy to ważne, sle może warto sprawdzić czy intecooler nie jest zaślimaczony olejem.
  8. Identyczny przypadek miałem w w12. Po wymianie rozrusznika auto jak nowe... znaczy do czasu gdy wystąpiły niemal identyczne objawy.. Tyle że tym razem apwodowane oksydacją połączenia masy. Prosty mostek masy z akumulatora i budy auta natychmiast wyjaśnił sprawę
  9. Zamiast mierzyć napięcie akumulatora, podlącz tester sprawności baterii. To niekoniecznie to samo. Gwoli ścisłości, spadek napięcia po 36 godz bezruchu nie byłby normalny, gdybyś zdjął klemę.. Auto caly czas pobiera prąd, im słabszy akumulator, tym bardziej widoczny spadek. Z tym, że pomiar samego napięcia bywa dość złudny. 14.2 V ( 14.2 ampera instalacja raczej by nie wytrzymała ), to w miarę normalne napięcie ładowania. Znaczy, układ ładowania masz sprawny.
  10. Sorry, nie tu miało być. Nie należy pisać i jechać Postawiłbym jednak na akumulator.
  11. Jeśli już koniecznie coś tam musisz polepić, weź Renzosil, Dirko albo Victor. To kleje do misek olejowych... ale wolałbym unikać takich kombinacji. Tyle że ja w ogóle dziwny jestem
  12. Ale podszybie i tak trzeba zdemontować przecież.
  13. Po demontażu wyczyść dobrze płask do którego przylega uszczelka. Załóż nową uszczelkę, bez żadnego mazania silikonem! Moment dokrècania śrub pokrywy zaworów to tylko 10 NM. Przekroczenie powoduje przygniecenie uszczelki i w efekcie ponowny wyciek. Ot, cała filozofia;)
  14. Zajrzyj tu : Wentylator klimatyzacji nie działa - E46 - BMW Klub Polska - Oficjalne forum https://share.google/kjgq7cw5ZWWOBpYK7
  15. No, ale gwoli ścisłości- o 20 sekund szybsze było chińskie xiaomi SU7 Ultra.. I tak auto na bateryjki zostawia M2 w polu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.