Skocz do zawartości

yeti19

Zarejestrowani
  • Postów

    173
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320i
  • Lokalizacja
    KSU. - MÜ

Ostatnie wizyty

786 wyświetleń profilu

Osiągnięcia yeti19

Wielki entuzjasta marki

Wielki entuzjasta marki (7/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Rok na forum Unikat
  • Dedicated Unikat

Najnowsze odznaki

20

Reputacja

  1. Mnie najbardziej ciekawi, jak się to ma do starszych silników, np. m54 ?
  2. Od paru dni były przecieki, a dziś ponoć oficjalne już - BMW ożeniło swoje silniki spalinowe ( również do hybryd ) ... Mercedesowi Chłopaki że Steyr się cieszą
  3. No właśnie.. Sam jestem ciekawy, jak te dodatki mają się do pracy silnika. W zapewnienia producentów tych wynalazków średnio chce mi się wierzyć. A może powinienem?
  4. Z tego, co się orientuję - czujnik zajętości fotelach rzadko, albo bardzo rzadko znajduje się w fotelu kierowcy, a większość foteli jest asymetryczna. Trzeba więc fizycznie zamienić siedzenia miejscami i wówczas wywala nie tyle błąd, ile zwyczajnie brak czujnika. Można albo przełożyć matę, albo zainstalować emulator. Tak czy owak - trzeba raczej zskodowac potem. Z tą różnicą, że jak pojedziesz potem sam I trafisz sarenkę, wywali również poduchy pasażera. To tylko tak na marginesie emulatorów ponieważ Twoje fotele wchodzą na swoje miejsce.
  5. Problem z brakiem czujnika zajętości jest zazwyczaj w fotelach z angoli. Hamerykańskie jeżdżą właściwą stroną drogi wystarczy tylko zakodować, emulator raczej nie będzie potrzebny. Chyba, że - podobnie jak w VAG, jest inne kodowanie.
  6. Nie uogólniałbym.. ;)Decydując się na "manie" bawarki, trzeba wiedzieć, że bardzo pożytecznie jest mieć gdzieś w pobliżu mechanika, który zna te auta. Akurat ten zawias nie jest chyba jakiś bardzo skomplikowany Druga sprawa jest taka, że wszystko co wymienisz, masz już jednak nowe, czyli i tak jakiś plus jest Gumy na drążku stabilizatora wyrabiają się jak wszystkie inne, ale dość często omija się ich wymianę. Ja też tylko zgaduję, że to może być ich wina. Podjechałbym do jakiegoś kompetentnego mechanika na oględziny - może Ci to zaoszczędzić nieco wydatków
  7. No jak były wymienione, to raczej nie na uszkodzone. Chyba, że pobieżnie sprawdzili stare.. jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy, to wywalić stare silentblocki drążka stabilizacyjnego i założyć świeże.
  8. A amortyzatory robiłeś razem poduszką/łożyskiem? Czasem takie objawy wychodzą własnie przy rozsypanej poduszce amora - choć generalnie mechanik albo diagnosta powinien to wychwycić.
  9. Różnica w przełożeniu rzeczywiście może nie mieć znaczenia ( może, bo sam dotąd dyfra nie rozbierałem). Dopisek odnosił się głównie do tego co oferowane jest w sprzedaży. Nie komentuję tego, czy sprzedający się zna.
  10. TorSen C lata w dobrych autach z napędem na cztery buty. Do e46 też można adoptować, gotowa wkładka kosztuje coś około 3500 PLN, ale w zasadzie pasuje nie do każdego dyfra. Przeważnie oferują do 188 3.45.
  11. Ps. Polska pod względem "elektryfikacji własnej" wypada - znowu według moich obserwacji- nowocześniej niż niemiaszki. U nas sporo nawet małych producentów ma magazyny energii. W Niemczech mieszkam na wsi ( na szczęście ), na każdym dachu jest prawie tyle samo paneli co dachówek, ale większość niezużyte nadwyżki odsprzedaje dystrybutorom energii. Własne magazyny prądu, to wciąż rzadkość.
  12. Nawet nie wiesz, jak chętnie bym się zgodził, ale.. ale nawet taki laik jak ja wiem, że chociaż zasięg elektryków największy jest w mieście, to właśnie w mieście jest siłą rzeczy najmniej tzw źródeł własnych. Taka natura. Zresztą, pechowo Hiszpania to nie Niemcy, ani Polska - instalacji fotowoltaicznych jest jednak sporo mniej, mimo że słońca to im nie brakuje. Bardzo możliwe, ze się mylę, bo to tylko obserwacja własna. A widzisz, mnie jednak zmusza. Jeśli jadę do filli w Stuttgarcie albo Düsseldorfie, to mam do wyboru - albo od ostatniego parkingu przed SCT dymać tramwajem ze wszystkimi manelami, albo od razu jechać autem na bateryjki. W Monachium na szczęście wciąż można jeszcze lepszym dieselkiem albo benzyną nawet w Innenringu pojechać. Do niedawna miasto Bardzo się broniło przed tym, ale przegrali w sądzie z Zielonymi i duda zbita zresztą nasi władcy mają dość podobne zacięcie, tworząc radośnie strefy w Wawce czy Krakowie - poki co nie tak rygorystyczne jak niektóre miasta w hitlerlandzie.
  13. Temat do zamknięcia, oba moduły znalazły nowego właściciela.
  14. Miałem nieszczęście być tam osobiście i nie był to z wielu względów fajny przypadek. Nie wiem skąd bierzesz informacje o tym, że w czasie kryzysu jeździło więcej aut elektrycznych niż spalinowych? Nawet chyba nie chcę wiedzieć bo nawet biorąc suchą statystykę, to znikoma moźliwość - udział elektryków w hiszpańskim rynku to 10%. Mało tego, zwyczajnie nie chce mi się wierzyć, że ktoś doświetlał sobie dom z baterii elektryka, tracąc przy tym realnie możliwość poruszania się autem i nie wiedząc, jak długo potrwa kryzys. To nawet jak na dość lekkodusznych Hiszpanów, jest - dla mnie - mało realne. Nikomu nie każę rezygnować ze spaliniaka, czy z elektryka. Gdzie to wyczytałeś? Za to mnie, dymiarzowi - każą rezygnować na rzecz "czystego" auta na bateryjki. To jednak jest różnica. Co do mojej wrogości - tych, którzy poczuli się nią urażeni, zagrożenie albo co - serdecznie przepraszam. Nie była zamierzona.
  15. Ups... korekta do wypowiedzi;) Wcale nie wisi mi, co króluje w Polsce. W Polsce króluje albowiem w znacznej części dość leciwe spaliniaki. I tak zostanie jeszcze bardzo, bardzo długo. Panu niech będą za to dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.