Skocz do zawartości

czyzykus

Zarejestrowani
  • Postów

    105
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O czyzykus

  • Urodziny 27.12.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i 92r, Lanos 1,6sx 99r, Uno 1,0 92r, VW Garbus 1,6 1964 r
  • Lokalizacja
    Przasnysz

Osiągnięcia czyzykus

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. nie poprawilo sie nic do dzis ale podobno to sie jakos programuje wlacza sie zaplon z wlaczonym guzikiem i cos tam cos tam nie jest to uszkodzenie mechaniczne bo mialem to z prawa szyba samo sie naprawilo i teraz mam to z lewa stroną dziwne troche
  2. "matko boska" a jak ty je zamierzasz od srodka wlozyc? jesli chodzi o glosniki 6x9 to najlepiej dystanse - przykrecasz do glosnika a dystans z glosnikiem do beemki hehe, od bagaznika wkladasz glosnik z dystansem a srubkami od srodka przykrecasz wsio razem lol bardziej lopatologicznie sie nieda wytlumaczyc dystanse glosnikowe 6x9 e36 http://www.allegro.pl/item985463575_dystanse_glosnikowe_bmw_3_bmw_e36_6x9_kpl_lodz.html np takie
  3. dokladnie droga dedukcji wszystko sie zrobi ale do glosnikow 6x9 dokup sobie na allegro ramke ( przejsciowke )do e36 na owe glosniki i bedzie jak laleczka bo inaczej ciezko z przykreceniem
  4. a niemiales czasem telefonu polozonego za kierownica tam gdzie sa zegary ? u mnie tak sie dzieje jak kom tam lezy heh , dziwne ale prawdziwe a dokladniej same zegary mni wszystkie leca do gory jak w tescie ale to raczej przy zmianie BTSa albo jak ktos zaczyna dzwonic
  5. od cholery i ciut ciut ( 300 ) pln trzeba bylo samemu kabelki pozmieniac lol
  6. czujniki w rygielkach na stowe najprosciej przy zamykaniu docisnij drzwi na wysokosci rygielkow i zobacz czy zadziala, albo poprostu otworz drzwi ustaw zamek na zamkniety i wcisnij palcem czujnik w rygielku i zamknij z centralnym walczylem z ogolnie to z rok czasu hehe
  7. witam SUKCES !!! :D :D :D DZIS CALY DZIEN SIEDZIALEM W GARAZU I KABELEK PO KABELKU SPRAWDZALEM WSZYSTKO okazalo sie ze : i po wyjeciu fotela kierowcy pod wykladziną jest "kostka" gdzie sie schodza wszystkie kabelki czerwono - zielone, wszytko bylo zasniedziale i cztery kabelki spruchnialy na laczeniu i sie pourywaly - spruchnialy bo woda mi stala tam - dlaczego ? bo mam dziurawa podloge od strony kierowcy. od prawie miesiaca siedzenia w kablach jest tego rezultat. Takze na przyszlosc jak cos wam sie dzieje z centralnym badz tez zapala sie samo swiatelko w srodku albo szyby raz dzialaja a raz nie to szukajcie miedzy innymi problemu pod wykladzinką !!! Podziekowania dla wszystkich kolegow za rady !!!
  8. kurde ten samochod irytuje mnie juz powiedzcie mi czy do tego niebieskiego przekaznika pod kierownica powinny isc 4 przewody czy 5 ?bo mam dwa czerwone jeden fioletowo-zółty i brazowy, no i jeden kabelek pod kierownica a raczej przy pedalach czerwony pod napieciem mi wisi ukrecil sie skads wszystkie kostki przelecialem laczenia i nigdzie niepasuje moze do tego owego przekaznika musi isc - byl troche zasniedzialy... pozatym dwa jeszcze przewodziki sie odlamaly z kostki czarnej pod dywanikami bialo-zolty i zielono-fioletowy po podlaczeniu ich prawidlowo zaczal owy niebieski przekaznik pykac i zaczela lampka w rytm pykania przekaznika zaswiecac sie i gasnac potem sie przekaznik uspokoil i cisza - centalny dziala tylko z pilota od alarmu a recznie nie dziala - a te dzialanie z pilota to tylko po przekreceniu stacyjki w poz 1 bez przekrecenia niema sily drgnac rygielkow kolejna niewiadoma to na kostce do centralki zamka idzie kilka przewodow min. czerwony plus brazowa masa czarny ? - i tu zagadka powinna byc masa - jest wtedy jak kostka siedzi w centralce po wyjeciu z czarnego spada masa , po sprawdzeniu miernikiem ( dotkniecie do plusa i tego czarnego ) jest 1,5v a po wlozeniu kostki 12v, poza tymi jest niebieski i bialy ale na obydwoch niema napiecia kurde gdzie tu szukac tego problema tylko sie pochlastac
  9. niezauwazylem nigdy zeby sie domykaly i mam taka zwykla mala centralke niewiem czy to moduł komfortu, wiem tylko ze zeby dzialaly szyby musi centralka podac mase do przekaznika pod kierownica i wtedy jest ok ale centralka nie podaje nic i jedna i druga kupiona zal zal zal
  10. silowniki na krotko dzialaja , do centralki dochodzi plus i minus, a wiecej to co mam sprawdzic i gdzie ? z centralki najprawdopodobniej nic nie wychodzi - bo w sumie to niewiem krorymi przewodami ma wychodzic zasilanie na silowniki, powinna tez wyjsc masa na przekaznik od szyb zeby go zalaczyc anie wychodzi :(
  11. ni cholery - alarm odlaczylem i jest bez zmian na allegro nawet drugą centralke kupilem identyczna o tych samych numerach i NIC !!! 50 PLN psu w dupe, zero jakiejkolwiek reakcji nic niedziala ani szyby ani zamek juz nawet po przekreceniu kluczyka nie dziala ani nawet na dwa razy nic nic nic czy mam te scierwo podpalic czy lepiej pilą motorową pociąc jednoczesnie skacząc po dachu ? jakies rady ? pozdrawiam
  12. ja alarm tez podlaczylem do oryginalnej kostki od centralnego i wszystko dzialalo do czasu, alarm nadal dziala ale centralny juz nie, pozatym dwa przewodu z alarmu ( zamknij/otworz ) wlutowalem w plytke centralki i bylo miodzio czujniki krancowe sa w rygielkach przykreconych do slupka tam ida po dwa przewody
  13. wiec doszedlem do tego ze : przekaznik pod kierownica odpowiadajacy za szyby nie dostaje masy z centralki zamka ( fioletowo zolty przewod ) podanie na niego masy zalacza przekaznik i szyby dzialaja problem tkwi w centralce pisalem wczesniej ze centralny dzialal na 1 przekteceniu stacyjki z pilota - teraz juz nic nie dziala ruszylem te wszystkie kable nie zostalo mi nic innego jak pokolei sprawdzac przewodnosc kabli - roboty na tydzien cholera - czesc byla pozalamywana przy bialej wtyce od centralki zal zal zal
  14. jeszcze odnosnie elektrycznych szyb - ten przekaznik co jest pod kierownica niebieski zmienilem na drugi ale nic nie pomaga no i przez przypadek z tydzien temu zmostkowalem ten gruby plus co do niego idzie z kablem masowym i o zgrozo spalil sie ten masowy kabel , zesmarzyl sie az do samej puszki bezpiecznikowej, wymienilem go na nowy i szyby przestaly po tym incydencie wogole dzialac ale teraz jak zmostkuje kabel czerwony ten grubszy z tym czerwono fioletowym to szyby dzialaja pomijajac wogole ten przekaznik niebieski czy tak na krotko moze byc podlaczone ? i gdzie dalej szukac przyczyn szyb i centralnego prosze pomozcie
  15. ale ja niemam modulu komfortu - chyba mam niebieski przekaznik pod kierownica to chyba od szyb on jest a pod schowkiem tylko centralka od zamka , ustrojstwo od absu i od airbaga nic pozatym czy niema na to lekarstwa ? tylko siekiera i pila motorowa chyba ! shit
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.