Skocz do zawartości

Mattybmw

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 i E60

Osiągnięcia Mattybmw

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dla potomnych w końcu ustaliłem kwestie kopcenia, raz nie szczelny wydech widoczne po zdjęciu w dół. Dwa sadza która w nim była lacznie na końcowym olej. Wiec jednak remont sie udał. Po wyczyszczeniu i uszczelnieniu wydechu łącznie ze spawaniem chodzi idealnie.
  2. Witam, wszystkich być może już ktoś wspomniał o tym problemie ale u mnie jest po prostu jakiś cud, zacznę od początku kupiłem to auto z wypalonymi dwoma zaworami po stronie ssącej, wymieniłem wraz z uszczelniaczami zaworowymi, poszła nowa uszczelka kolektor nowe disy obydwie, filtry itd. Olej zalany 5w30 oczywiście po 5w30 płukanka ze względu na syf po Tureckim oleju. Potem po plukance 5w40 liquimolly przeznaczone do BMW auto nadal kopci na biało jakby papieża wybrali i po białym dymie zaczyna lekko zajeżdżać na niebiesko dodam ze auto jak kupiłem wydech był czarny jak przy dieslu ale myślał ze to wina tego że ktoś jeździł chwilę jak już zawory żarło. Chciałbym żeby ktoś się wypowiedział na ten temat i może ktoś z was miał taki problem i sobie poradził. Pozdrawiam
  3. Mattybmw

    Lampy

    Jeśli chciałbyś rozklejać lampe polecam wpierw rozgrzać ja do 50 stopni to moje zdanie lecz możesz po swojemu, kwestia wprawy potem suszarka lecisz z rozklejaniem.
  4. Susin, miałeś rację zrobiłem jak napisałeś światła wróciły, problem mam jeszcze z Fernlicht ciągle wali błędem ale gdy chce przez sg codieren wgrać mu mana to ciagle ma swojego ori nie mam pojecia walczyłem z tym 2h i nadal nie wiem czemu go nie przyjmuje ncsexpert wgrywa bez problemu ale jakby lm nie chciał go przyjąć i wraca do swoich ustawień.
  5. Tak zrobiłem i przeciągnął sobie z wyposażenia zwykle h7, a ma zrobione lci na bixenonie. Wiec potrzebuje tylko która opcja odpowiada za napięcie w kodowaniu. Dodam ze na starym module było wszystko ok do póki :evil: nie zrobiłem dokładnie tego samego.
  6. Witam, zmieniłem moduł z lm1 na lm2 by doposażyć więcej opcji ale mam pewien problem, czy ktoś wie dla czego Mrugaja xenony czy to nie wina napięcia które koduje sie w sterowniku? Jeśli tak to mógłby ktoś przy świecić która linijka odpowiada napięciu bądź trzeba coś jeszcze dodać. Dodam że xenony mrugaja po odpaleniu auta.
  7. Rozumiem że płaciłeś i chciałbyś by ktoś też nie szukał samemu rozwiązania a zapłacił. Aczkolwiek lubie sam znajdywać rozwiązanie czyli uczyć się na własnych błędach i ogarnąłem temat wielkie dzięki. Kwestia kodowania i podlaczenia pinów. Każdy kto szuka pomocy nie powinien być z biegu nastawiany przez innych że koszt to 10 zł i browar to za mało. Są ludzie którzy są w stanie pomagać za nic bądź za przysługę a i też za pieniądze kwestia tylko czy sa w stanie pomóc na tyle by ta kasa była pomocy warta czasem komuś starczy zwykle dziękuję. Cóż takie czasy. Pozdrawiam
  8. Ja przepinałem wtyczki miedzy zamkami klapy a szyby by zweryfikować zamek, jesli chodzi o kable w klapie nie ma konkretnego wyjścia czy schematu musiałbyś poszukać na google pewnie jest jakiś opis ale ciężko go znaleźć. Wiązka po prawej raczej jest odpowiedzialna za zamek, z lewej myślę ze gruba masa plus rurka od spryskiwaczy i może być też od lamp coś.
  9. Jakie masz felgi z tylu?. Czy maja pierścień centrujacy?. Masz dystanse?.
  10. Witam, wiem że temat był wałkowany wiele razy na pewno lecz chcę sie dowiedzieć kilku rzeczy bezpośrednio od osób które to zrobiły i działa. Chce zmienić lampy z przedlifta czyli z tych które posiadam zwykle na żarówce H7 na Lci bixenon i tu mam pare pytań 1. Czy potrzebuje modułu LM2 czy jest możliwość zaprogramowania ich w tym którym posiadam. 2. Czy posiada ktoś konkretny schemat ich podłączenia lampy wyciete z kostkami. 3. Opis kodowania jeśli ktoś posiada stawiam piwo. Odnośnie nawigacji posiadam małą nawigacje, a chce wymienić ja na LCi duża posiadam kostki ktore też nabyłem z nawigacja. 1. Podłączam bez problemu to a kostke ktore jest w tej zwyklej malej?. 2. Potrzebuję jakiegoś modułu dodatkowego?. 3. Jak to jest z kodowaniem też jeśli jest ktoś w stanie mi to wytłumaczyć oczywiście również browarek. Bardzo dziękuję za pomoc oczywiście kto pyta nie błądzi mam nadzieję że zrozumiecie
  11. Witam, was może ktoś już to przerabiał ja natomiast nie. Czy zmiana z N47 na M47 to dużo komplikacji przerabiał ktoś już?. Wiadomo Klima to nie problem tego się nie boję bo wiem że jest inne ułożenie. Problem mam natomiast z dopasowaniem skrzyni z joystickiem czy będzie pasować koło itd. Oraz wspomaganie czy bez problemu wraz z łapa z alternatora idzie to jakoś ogarnąć być może i bez żadnych przeróbek sam słupek wrzucić tylko przekręcić łapę która trzyma alternator klime i wspomaganie razem. Proszę kogoś kto już przerabiał temat o jakąś informację. Pozdrawiam
  12. Problem, obrócona panewka na 3 tłokach. Jeśli ktoś będzie miał podobnie tego winowajcą jest panewka. Pozdrawiam.
  13. Jeżeli xdrive to normalne, ale ze Ci kontrolki gasna to nie normalne zaczął bym od zmierzenia ile pobiera pompa absu tzn coś musi powodować przeciążenie bądź duży pobór prądu jeśli nie pali bezpiecznika i wraca za chwilę do normy może być to spowodowane słabym Aku już musisz napisać więcej informacji jaki silnik rok ile ma Aku zmierzyć go. Wtedy coś więcej idzie ustalić.
  14. Jeśli INPA pokazuje ewidentnie czujnik sprawdź wiązkę. Idzie do komputera zdejm po prostu czarny peszel z kabelków odłącz przy sterowniku kostkę znajdź te same kolory kabli nie pamiętam dokładnie jakie to były u mnie był podobny problem z tym że u mnie był to szczur a tu możesz wróżyć do póki nie sprawdzisz zmierz przejście na kablach do sterownika jeśli go nie będzie poprowadź od sterownika prosto do czujnika i próbuj czy zalapie znów błąd. Tylko przy sprawdzeniu odlacz Aku.
  15. Temat był jak rzeka ale na szczęście się udało. Zmierzone cylindry wszystkie oprócz drugiego biją świetnie. Nie chodzi na 2 cylinder sprawdzony wtrysk i przekładka była robiona z cylindra na cylinder odpinana kostka od wtrysku lekka reakcja ale nie taka jak być powinna. Wtrysk wykluczony sprawny zamiennik też. Kompresja na drugim była poniżej 19. Silnik do ściągnięcia bądź skrzynie odchyle i głowica do góry silnik do sprawdzenia bądź nowy wejdzie z tym że m47. Temat do zamknięcia dziękuję za porady!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.