W moim przypadku obsuwa terminu była o miesiąc, zamówiłem 02.2021, miało być w czerwcu a było w lipcu ale to raczej nie z ich winy w tamtych czasach pocovidowych. Kontakt marny, raczej samemu trzeba dzwonić dopytywać ale to pewnie kwestia indywidualnego sprzedawcy.
Kombinowali za to z ubezpieczeniem, które w momencie zamawiania obiecywali gratis na rok, a przy odbiorze zaczęła się gadka, że to było tylko w pierwszym kwartale a teraz już się skończyła promocja i mogą dać gumowe wycieraczki w zamian , ale finalnie po gadce "w drodze wyjątku" opłacili 90% składki.
Nie polecam za to tam serwisować, raz trzymali mi auto przez miesiąc na naprawie gwarancyjnej (niby czekając na części) ale kontakt ciężki, telefon odbierali po 15 próbach dzwonienia na wszystkie nr pokolei, a jak już ktoś odebrał i powiedział, że się dowie i oddzwoni to musiałem dzwonić sam bo milczeli. Plus nie wymienili wszystkiego co deklarowali, że zrobią, a na obiecany kontakt jak już im dojedzie reszta części do naprawy czekam od 2 lat, także już sobie zdążyłem wszystko ogarnąć na własną rękę bo szkoda nerwów
Marudzili też raz na dostarczanie własnego oleju/filtra (ori bmw) przy serwisie (ich cena oczywiście 2x wyższa niż rynkowa). Zdarzyło się też że mijali się z prawdą np. 'serwisant jeździł i testował pół dnia' a na gps widziałem, że auto miało 1 trase 300m, a reszte czasu stało w miejscu. Także doświadczenia mało premium i raczej już mnie tam nie zobaczą